Hop til indhold
Holger

The Golf Club 2019

Recommended Posts

Jamen grafikmæssigt er der jo ikke noget at komme efter, men det er synd at de ikke har gjort mere ved spilleren. De ligner stadig en sæk kartofler, når de putter og svinget ser også underligt ud. Der hvor jeg synes spillet ser rigtigt ud er ved 12:40, hvor man kan fornemme den helt rigtige stance. 

Men vil man have et spil, der minder om rigtig golf og, hvor man ikke bare brænder banen helt af, som i TW/Rory, så er TGC, helt sikkert et fedt spil, hvor der vel stadig kan spilles andre baner, som man kunne i det gamle? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Nicolai:

Jamen grafikmæssigt er der jo ikke noget at komme efter, men det er synd at de ikke har gjort mere ved spilleren. De ligner stadig en sæk kartofler, når de putter og svinget ser også underligt ud. Der hvor jeg synes spillet ser rigtigt ud er ved 12:40, hvor man kan fornemme den helt rigtige stance. 

Men vil man have et spil, der minder om rigtig golf og, hvor man ikke bare brænder banen helt af, som i TW/Rory, så er TGC, helt sikkert et fedt spil, hvor der vel stadig kan spilles andre baner, som man kunne i det gamle? 

Jep Sawgrass og andre pga tour og du kan også selv lave baner. Kæmpe online society.

Synes det er et fedt spil, det eneste minus for mig er, at bolde ikke stopper på greens. Selv en PW ruller 10 ft. forbi. Så med en 7-8-9 jern på et par 3 hul med en front pin, kan du ikke få bolden til at stoppe. Det er dog bedre med master clubs end beginner clubs, men stadig ikke nok. 

Redigeret af Holger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg husker, hvertfald at der var rigtig mange forskellige baner og mange af dem med 4 setups, som irl runder. 

Oh.. Det kan jeg faktisk godt huske nu, men jeg mindes at jeg loftede den noget mere, så den ikke rullede så langt. Men backspin udefra, var ikke muligt, kun de korte chip/pitch. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden