Hop til indhold
Holger

The Golf Club 2019

Recommended Posts

11 minutter siden, skrev UlrikH:

Er det et udpræget online spil eller hvordan? Synes jeg ikke jeg kan læse mig frem til.

Både online via privat match/matchmaking/online fællesskaber + offline med pga Tour career mode. De har overtaget efter EA sports og fået den licensen. Synes selv Det er bedre end det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fået anskaffet det nye endnu. Jeg spillede det første en del på Ps4.

Er nyeste udgave bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
29 minutter siden, skrev Kaizer:

Jeg har ikke fået anskaffet det nye endnu. Jeg spillede det første en del på Ps4.

Er nyeste udgave bedre?

Yeah det synes jeg. Pga Tour er fedt. Også online kan du spille flere formater mod andre 2v2 osv. Spin er stadig en smule ærgerligt men Master clubs hjælper en del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
33 minutter siden, skrev Holger:

Yeah det synes jeg. Pga Tour er fedt. Også online kan du spille flere formater mod andre 2v2 osv. Spin er stadig en smule ærgerligt men Master clubs hjælper en del. 

Ok.

Det er vel omkring et halvt år eller mere siden jeg sidst spillede det. 

Spin, var det ikke sådan en slags statisk værdi du bestemte før slaget?! Altså du valgte hvor meget spin der skulle være, samme sted hvor man kunne vælge draw og fade!? Eller husker jeg forkert?

Jeg synes The Golf Club var noget mere realistik end f. eks. Tiger Woods PGA Tour som jeg spillede voldsomt meget på Ps1 for en evighed siden. Det var dog enorm urealistisk fordi man kunne opgradere spilleren med alt fra større styrke, evnen til at lave mere spin (som i øvrigt kunne ændres mens bolden fløj) og over hvor meget held spilleren havde. Plus en del andre ting.

Jeg har dog aldrig spillet The Golf Club mod andre. Man skal vel have Playstation Plus for at kunne det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 minutter siden, skrev Kaizer:

Ok.

Det er vel omkring et halvt år eller mere siden jeg sidst spillede det. 

Spin, var det ikke sådan en slags statisk værdi du bestemte før slaget?! Altså du valgte hvor meget spin der skulle være, samme sted hvor man kunne vælge draw og fade!? Eller husker jeg forkert?

Jeg synes The Golf Club var noget mere realistik end f. eks. Tiger Woods PGA Tour som jeg spillede voldsomt meget på Ps1 for en evighed siden. Det var dog enorm urealistisk fordi man kunne opgradere spilleren med alt fra større styrke, evnen til at lave mere spin (som i øvrigt kunne ændres mens bolden fløj) og over hvor meget held spilleren havde. Plus en del andre ting.

Jeg har dog aldrig spillet The Golf Club mod andre. Man skal vel have Playstation Plus for at kunne det? 

Du husker forkert. Du kan adde/delofte din kølle samme med draw fade. Det giver lidt spin men slet ikke nok. 

Synes også de er bedre end de spil. 

Ja PS plus 60kr pr mdr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ved godt man kan begge ting samtidig. Med statisk mener jeg at man bestemmer hvor meget spin man ønsker, og når bolden er ramt, er det det. Jeg mente bare det foregår ved at man flytter en hvid streg op/ned for mere/mindre spin.

Sådan her er det i det første spil: 

Redigeret af Kaizer
Edit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
44 minutter siden, skrev Kaizer:

Ja, jeg ved godt man kan begge ting samtidig. Med statisk mener jeg at man bestemmer hvor meget spin man ønsker, og når bolden er ramt, er det det. Jeg mente bare det foregår ved at man flytter en hvid streg op/ned for mere/mindre spin.

No det er loft. 

Men kan være det var sådan i den tidligere udgave The Golf club 2 fik jeg ikke spillet så meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Golfkid:

Virker til at være en fin venterbeskæftigelse ;) 

Må dog lige vente en uges tid... Skal lige en tur sydpå og se lidt golf... De spiller en mindre turnering med 24 spillere omkring Paris ;) 

Ikke jaloux at all!! :angel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Golfkid:

De spiller en mindre turnering med 24 spillere omkring Paris

Det kan da ikke være noget der er værd at ser på, når der kun er så få tilmeldte :no: Er det en eller anden amatør turnering? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I mange år var det jo kun Tiger Woods spillet der duede, men så overtog Rory og man skulle næsten tro at der også kom ny producent, for hold op, hvor kvaliteten i spillet dalede. 

Jeg faldt så over The Golf klub og i starten var jeg lige ved at smide det ud, pga den ringe feeling og kan se, at det ikke har forbedret sig meget, men det der gør spillet rigtig fedt, er faktisk ikke spillerens bevægelser, men at man ikke bare kan powerbooste sine slag og det faktisk minder om rigtig golf! 

Jeg overvejer dog stadig om jeg skal hente det, men venter lige lidt mere feedback fra Jer af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 minutter siden, skrev Nicolai:

I mange år var det jo kun Tiger Woods spillet der duede, men så overtog Rory og man skulle næsten tro at der også kom ny producent, for hold op, hvor kvaliteten i spillet dalede. 

Jeg faldt så over The Golf klub og i starten var jeg lige ved at smide det ud, pga den ringe feeling og kan se, at det ikke har forbedret sig meget, men det der gør spillet rigtig fedt, er faktisk ikke spillerens bevægelser, men at man ikke bare kan powerbooste sine slag og det faktisk minder om rigtig golf! 

Jeg overvejer dog stadig om jeg skal hente det, men venter lige lidt mere feedback fra Jer af :)

Dette er et decent review! 

Lig mærke til TPC Scottdale 16. hul :hyper:

Redigeret af Holger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden