Hop til indhold
SPetersen

Hvad synes folk om Tigers comeback og sæson?

Recommended Posts

Hvordan ser folk på Tigers comeback og sæson som helhed?

Jeg var skeptisk, men håbede virkelig, at han kunne komme tilbage på et fornugtigt niveau. Jeg må dog sige, at jeg er blevet overordenligt overrasket over, hvor godt han alligevel har spillet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han kommer til at vinde i 2019, og måske endda en major.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
45 minutter siden, skrev SPetersen:

Hvordan ser folk på Tigers comeback og sæson som helhed?

Jeg var skeptisk, men håbede virkelig, at han kunne komme tilbage på et fornugtigt niveau. Jeg må dog sige, at jeg er blevet overordenligt overrasket over, hvor godt han alligevel har spillet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han kommer til at vinde i 2019, og måske endda en major.

Jeg synes det ser ud til at være over al forventning. Han spiller fint og vigtigst ser ryggen ud til at holde. Jeg har altid forventet at han skulle bruge en sæson eller to som sakdefri for at kunne vinde igen. Jeg tror han er tilbage som vinder i næste sæson, hvis der ikke dukker nye skader eller skandaler op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været een af dem der havde dømt Tiger færdig.... Jeg må så indrømme at jeg har taget fejl. Imponerende det han har præsteret indtil videre.

Personligt er jeg ligeglad om han vinder flere majors osv.

Tv stationerne er lykkelige, men jeg syntes at der er for meget Tiger på PGA.

God weekend 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilhører en af dem som er stor Tiger fan, og sikke mange skuffelser de sidste 10 år.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke troede på, at han nogensinde ville få et fornuftigt niveau. Mit bedste bud var faktisk, at hvis han overhovedet kunne begynde at spille golf kontinuerligt, så ville han kæmpe for cuttet, og en gang i mellem nappe en top10. Simpelthen fordi hans krop er så medtaget efterhånden.

Jeg er overordentlig overrasket over det niveau han har vist i år. I min optik kunne han have stået med 3 sejre på nuværende tidspunkt hvis han havde haft den sidste skarphed når turneringer skulle afgøres. Og det synes jeg er fantastisk, og langt mere end jeg troede vi nogensinde skulle se fra ham igen.

Så jeg glæder mig virkelig over, at se ham igen, og hvor er det fantastisk at se den opbakning han får fra alle fans trods han eskapader igennem hans karriere. Det aller mest fantastiske synes jeg faktisk er, at se hvordan han personlige krise/skader osv har ændret ham fra at være en hårdkogt vinder, og lidt usympatisk til at være yderst sympatisk, smilende og ydmyg og imødekommende. Det klæder ham virkelig, at komme tilbage på den måde og omfavne fans, konkurrenter, medier osv.Jeg synes mere og mere han får den opførsel, og storhed i hans optræden som en med hans meritter faktisk burde have.

• Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde afskrevet ham og havde ikke forventet, at han dels kunne holde sig skadefri og dels kunne leverere de resultater han har. Så jeg er positivt overrasket.

Jeg synes dog det virker som om at han lige har mistet den lille smule vinderinstinkt, der tilbage i tiden adskilte ham fra konkurrenterne. Da han var bedst så vidste alle - ikke mindst konkurrenterne - at når Tiger ramte toppen af leaderboadet i weekenden så vandt han meget ofte og det var i hvert tilfælde ikke Tiger, der smed det væk. Den Tiger har vi ikke set endnu...

Selvom jeg synes det er godt for sporten at Tiger er tilbage så kan jeg stadig ikke kapere den tv-opmærksom han får i de amerikanske turneringer. Jeg er træt af at vi skal følge Tiger fra han ankommer til golfbanen og til han tager hjem igen, og vi skal se hvert slag uanset om han spiller med om sejren eller ej og der skal analyseres på hans spil hele tiden. Det kan godt være jeg er i mindretal, men jeg ser golf for at se golf og ikke kun for at følge Tiger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev Bojoerge:

Jeg havde afskrevet ham og havde ikke forventet, at han dels kunne holde sig skadefri og dels kunne leverere de resultater han har. Så jeg er positivt overrasket.

Jeg synes dog det virker som om at han lige har mistet den lille smule vinderinstinkt, der tilbage i tiden adskilte ham fra konkurrenterne. Da han var bedst så vidste alle - ikke mindst konkurrenterne - at når Tiger ramte toppen af leaderboadet i weekenden så vandt han meget ofte og det var i hvert tilfælde ikke Tiger, der smed det væk. Den Tiger har vi ikke set endnu...

Selvom jeg synes det er godt for sporten at Tiger er tilbage så kan jeg stadig ikke kapere den tv-opmærksom han får i de amerikanske turneringer. Jeg er træt af at vi skal følge Tiger fra han ankommer til golfbanen og til han tager hjem igen, og vi skal se hvert slag uanset om han spiller med om sejren eller ej og der skal analyseres på hans spil hele tiden. Det kan godt være jeg er i mindretal, men jeg ser golf for at se golf og ikke kun for at følge Tiger...

Jeg mener slet ikke han har mistet sit vinderinstinkt, han er bare ikke helt god nok endnu. Det er bare noget andet at spilleturneringer end det er at træne. Sidste gang han var væk ifm skilsmisseballaden, tog det også lidt mere end en sæson inden han vandt igen. Han mangler stadig den sidste skarphed, så han bliver lidt bedre pr. runde, og så skal han lige have det der chip eller lange putt der går i på det rigtige tidspunkt en søndag hvor han er med fremme. Så ruller Tiger-mania igen for alvor. Når de andre spillere så begynder at høre råbene når han holer noget, så skal de nok også føle presset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev SPetersen:

Den tredje runde han har gang i lige nu, er bare alt for vild!!

Er lige kommet hjem, og havde egentlig planer om at skulle i seng, inden den står på basket fra kl meget tidligt til meget sent hele dagen i morgen. Det bliver en lang dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 timer siden, skrev Bojoerge:

Hvis han holder hjem nu, så har han gjort præcis det jeg skrev han endnu ikke havde vist...

Det kunne have været lidt sjovere, hvis Rory og Rose havde kunnet holde lidt sammen på deres runder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det glæder mig stort, jeg har ventet på at det her kom, ja lidt tidligere faktisk, så jeg har været optimist med hensyn til troen på at han kom tilbage i toppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden