Jump to content
Vild med Golf
Rensenbrinck

Tomtom golf app for Iphone

Recommended Posts

Er netop ved at sætte mig ind i TOMTOM golfer 2 urets fortræffeligheder. Hertil vil jeg på min Iphone 6 gerne have indstalleret. Men når jeg går på App store kommer beskeden " kan ikke oprette forbindelsen til app store". Ligeledes kan jeg når jeg søger i appstore ikke finden andet end TOmTom sportsappen, der desværre ikke har golfstatisktikker men kun "fitness delen". Er der andre af jer derude der har lignende problemer??  hvis du allerede bruger golfer appen på din Iphone; hvilket søge ord på Apples Appstore skal jeg bruge for at få Golfer appen??

Jeg har ikke selv et TomTom ur, men hvis jeg prøver, får jeg at vide at appen ikke er tilgængelig i den danske store, så det er nok derfor. Prøv om du kan skifte over til amerikansk. Jeg ved ikke om det er noget man kan.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Christian Hansen
      Hej, Spillede her i weekenden med en af mine kammerater og han havde sådan en rigtig golf gps, og det må jeg sige det er sq smart man lige kan se hvor langt der er ind til hullet eller over søen/åen.

Men problemet er bare at sådan nogle jo er ret dyre, så har kigget lidt på om det kunne være muligt at finde en god golf gps som iphone app.

Nogle der har nogle forslag ?
      De må gerne koster under 80 kr, eller være helt gratis.

Og da jeg spiller i Kaj lykke golfklub i bramming, skal den selvfølgelig være tilgængelig

Håber i kan hjælpe

Hilsen Christian
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden