Hop til indhold

Recommended Posts

Hej :)

Er der nogen der kender en dansk side eller shop, der ligger inde med Swinggyde. Har googlet og googlet men kan ikke finde andet end udlandske sider.

På forhånd tak :)

https://www.banggood.com/Wholesale-Golf-Swing-Practice-Guide-Beginner-Gesture-Tools-Training-Aids-p-41568.html?rmmds=search&stayold=1&cur_warehouse=CN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt den i en tysk shop på ebay, kan det ikke fungere?

Jeg har så ikke fået brugt den så meget, har svunget lidt i haven og kunne hurtigt konstatere at jeg kastede køllen bag mig, så det gav lidt at arbejde med :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt info om håndledene som er værd at se (han har lavet et par stykker som faktisk er ret gode mht det emne)

Mere om samme tema

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger vanvittig meget både kontrol og kraft i at have styr på de håndled synes jeg - Mark Crossfields videoer om det har fået mig til at eksperimentere med det, og det er ret vildt så stor forskel det kan gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bestemt fornuftigt hvad han siger, men jeg synes, at hans videoer er uendelig ringe. Alt for meget spildtid og så opfører han sig som en stand up komiker. Jeg får knopper i røven inden han er halvvejs! 

Er der nogen kender nogen mere saglige videoer om emnet med nogen som er på samme kompetenceniveau? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 timer siden, skrev Kitter:

Det er bestemt fornuftigt hvad han siger, men jeg synes, at hans videoer er uendelig ringe. Alt for meget spildtid og så opfører han sig som en stand up komiker. Jeg får knopper i røven inden han er halvvejs! 

Er der nogen kender nogen mere saglige videoer om emnet med nogen som er på samme kompetenceniveau? 

Jeg er enig i at de har en speciel stil - jeg brød mig heller ikke specielt meget om ham i starten, men da jeg begyndte at følge dem fra dag til dag gav de mere mening (det er jo en daglig videolog og ikke et leksikon). Og nu er jeg nået dertil hvor jeg finder deres humor ret underholdende. Mht håndled synes jeg han har lavet noget af det bedste.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om dette redskab kan gøre noget for andre handicapgrupper dem jeg ofte omgås, men jeg har svært ved at se værdien i den plastik-dims der. Der er jo ualmindeligt mange ting i et golfsving som er vigtigt, og håndledene position afhænger jo meget af grip.

I min optik kan jeg godt lide, at mit venstre håndled af strakt, og går i et med underarmen. Alene den sætning er nok til, at man kan træne dette. Plastikdimsen giver for mig at se en falsk tryghed i, at man gøre noget "rigtig".

Jeg vil vove den påstand at en enkelt lektion med en pro er bedre givet ud i efteråret, og man får noget at arbejde med henover vinteren end den dims der.

Der er ingen smutveje til at blive en god golfspiller, og få et godt sving. Swinggyde er præcis det samme som alle udstyrsproducenterne. De lever i høj grad af omtale, markedsføring osv. Jeg nægter at tro på, at nogen pro vil bruge dette redskab af egen fri vilje, og uden betaling. På samme vilkår som alle langt størstedelen af alle pro'er omtaler deres udstyrssponsor som det bedste udstyr i verden. Markedsføring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle der har prøvet at træne med en Swinggyde? (Fordele/ulemper).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle. Og tak for alle jeres svar. 

Jeg havde ikke de helt store forventninger til at træne med “dimsen” men tænkte 20 kr, det går nok altsammen. 

Mine indtryk efter at have været på rangen et par gange af et par timers varighed er, at det er et okay træningsredskab. Jeg er 17.6 i handicap, og det jeg ser og mærker er at min bagsving ikke er helt som det skal være. Det jeg har fået ud af det er min bagsving er blevet bedre, så jeg kommer mere korrekt ned til bolden. Men det er små ting. Så ud fra prisen et fint redskab. Men så heller ikke mere end det. 

Den 29/6/2018 kl. 13:29 , skrev MrSwingKin:

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om dette redskab kan gøre noget for andre handicapgrupper dem jeg ofte omgås, men jeg har svært ved at se værdien i den plastik-dims der. Der er jo ualmindeligt mange ting i et golfsving som er vigtigt, og håndledene position afhænger jo meget af grip.

I min optik kan jeg godt lide, at mit venstre håndled af strakt, og går i et med underarmen. Alene den sætning er nok til, at man kan træne dette. Plastikdimsen giver for mig at se en falsk tryghed i, at man gøre noget "rigtig".

Jeg vil vove den påstand at en enkelt lektion med en pro er bedre givet ud i efteråret, og man får noget at arbejde med henover vinteren end den dims der.

Der er ingen smutveje til at blive en god golfspiller, og få et godt sving. Swinggyde er præcis det samme som alle udstyrsproducenterne. De lever i høj grad af omtale, markedsføring osv. Jeg nægter at tro på, at nogen pro vil bruge dette redskab af egen fri vilje, og uden betaling. På samme vilkår som alle langt størstedelen af alle pro'er omtaler deres udstyrssponsor som det bedste udstyr i verden. Markedsføring!

Der er faktisk en del Pro’er der bruger det. Her i blandt Andreas kali og det er egen fri vilje. Men igen et redskab, der gør lidt og ikke skaber mirakler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden