Hop til indhold
nAlen

Bedste oplevelse på fyn som ikke hedder Great Northern

Recommended Posts

Den 30/7/2018 kl. 17:07 , skrev drdild:

Tror roughen bliver en lille smule tættere når der ikke er så varmt over så lang tid, men man kan 99% af gangene finde sine bolde med mindre man har smidt dem i vandet :)

Det er svært ikke at nyde runderne når banen står som den gør, banen er fra i dag lukket de næste 4 dage pga. banevedligehold, den åbner igen torsdag for medlemmer, men først igen for green fee den 9.

Jeg synes heller ikke banen er urimelig, den straffer hvis man tager de grådige valg og ikke lykkedes med det :) vinden spiller dog en ret stor rolle på sværhedsgraden.

Ja jeg er enig, men som vi snakkede om er det en "fair" straf man får idet man kan finde sine bolde stort set overalt... 

Jeg var et smut i Kerteminde igen her i ugen i anden forbindelse og stak lige snuden derop forbi tirsdag hvor der blæste en del - Gad egentligt godt prøve at spille den igen i den vind, tror den er en lille bitte (MEGET!) sværere end da vi var rundt i en 3-4 ms :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
21 timer siden, skrev nAlen:

Ja jeg er enig, men som vi snakkede om er det en "fair" straf man får idet man kan finde sine bolde stort set overalt... 

Jeg var et smut i Kerteminde igen her i ugen i anden forbindelse og stak lige snuden derop forbi tirsdag hvor der blæste en del - Gad egentligt godt prøve at spille den igen i den vind, tror den er en lille bitte (MEGET!) sværere end da vi var rundt i en 3-4 ms :)

Banen spiller meget forskelligt alt efter vindstyrke og ikke mindst vindretning, men jeg vil indrømme at jeg har lært meget ved at spille dernede i forhold til at spille med og mod vinden.

Hvis der er nogen der overvejer at spille GN, så smid en besked, så kan det være jeg kan være guide på runden og man kan spare lidt på green fee :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev drdild:

Banen spiller meget forskelligt alt efter vindstyrke og ikke mindst vindretning, men jeg vil indrømme at jeg har lært meget ved at spille dernede i forhold til at spille med og mod vinden.

Hvis der er nogen der overvejer at spille GN, så smid en besked, så kan det være jeg kan være guide på runden og man kan spare lidt på green fee :D

Jeg skal i forvejen spille til en Company Day den 17/8, og så er vi to, der har en greenfee-billet vi vandt i auktion, som også skal bruges i løbet af efteråret. Så det kan godt være jeg tager dig på ordet, eller beder om lidt hjælp på et tidspunkt.

Hvis jeg er rigtig dygtig og heldig, så er der landsfinale i Vovlo Word Golf Challenge 2018, men så skal jeg lige vinde den indledende runde på Simons først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev Pastorius:

Jeg skal i forvejen spille til en Company Day den 17/8, og så er vi to, der har en greenfee-billet vi vandt i auktion, som også skal bruges i løbet af efteråret. Så det kan godt være jeg tager dig på ordet, eller beder om lidt hjælp på et tidspunkt.

Hvis jeg er rigtig dygtig og heldig, så er der landsfinale i Vovlo Word Golf Challenge 2018, men så skal jeg lige vinde den indledende runde på Simons først.

Du siger bare til så må vi se om det ikke kan passes ind i kalenderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden