Hop til indhold
nAlen

Bedste oplevelse på fyn som ikke hedder Great Northern

Recommended Posts

Ved ikke helt præcist hvilket område den lige skulle ligge i - så den ender her (indtil en eventuel admin flytter den?)

Jeg søger den bedste, sjoveste, mest spændende bane på fyn - som ikke hedder Great Northern..

Nogen bud ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at Skt Knud ved Nyborg giver nogle fine oplevelser. Ret varieret med udsigt til Motorvej og Storebælt, og vandreture mellem høje træer, og lies som ligger bolden vanskeligt også på fairways. Greens er normalt ikke blandt de hurtigste, men ruller altid fair. 

Jeg synes jeg kender bare lige så godt som min hjemmebane i Dragør, men der er alligevel stadig steder som jeg bliver overrasket over, når bolden har opført sig utilregneligt :ahappy:

Jeg er måske noget farvet da jeg næsten altid er blevet inviteret med rundt de mange gange jeg har spillet den, men jeg har da frivilligt betalt GF, uden at føle mig tørret.

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev Inu8D:

Sct Knud Svendborg eller langeskov

Langeskov har jeg aldrig spillet, men Svendborg bakker jeg også op om :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
57 minutter siden, skrev Inu8D:

Sct Knud Svendborg eller langeskov

Mener du Langesø ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vestfyns eller Langesø ville være mine bud for mest afvekslende huller.

Skt. knuds syntes jeg ikke er særlig interessant, men der er en flot udsigt.

Odense GK kunne også være et godt bud på en god og afvekslende parkbane, som måske er mindre hårdt ramt af tørken end de øvrige baner på Fyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu står den mellem Langesø og Eventyr.

Langesø fordi den ser rigtig fed ud, og eventyr fordi de har eccotour så den sikkert er i god stand... Jeg hælder mest til Langesø :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Langesø er klart at foretrække ifølge min mening - jeg spillede begge baner sidste weekend.

standen er fin - fairways var tørre som alle andre baner, men Greens var lækre og mindede meget om eventyrs i hastighed - banens layout er bare klart federe...

Men hvis men ikke har den lige driver med, skal man tænke på at eventyr har plads til en skævert, det er der ikke altid i langesø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 minutter siden, skrev nAlen:

Lige nu står den mellem Langesø og Eventyr.

Langesø fordi den ser rigtig fed ud, og eventyr fordi de har eccotour så den sikkert er i god stand... Jeg hælder mest til Langesø :)

Ecco tour er ikke før til september, hvornår regner du med at skulle spille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Claus P:

Ecco tour er ikke før til september, hvornår regner du med at skulle spille

Ecco tour var nu mest i relation til at banen så burde være i fin stand - Men kan godt se at når den ligger så sent, så er det måske ikke sikkert det kan sættes så firkantet op :)

Vi skal spille Søndag d. 22 Juli

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev nAlen:

Ecco tour var nu mest i relation til at banen så burde være i fin stand - Men kan godt se at når den ligger så sent, så er det måske ikke sikkert det kan sættes så firkantet op :)

Vi skal spille Søndag d. 22 Juli

Jeg ville vente og se hvordan vejret udvikler sig, hvis det bliver varmt de næste par uger så bliver fairways nok lidt kedelige.

Jeg skal selv spille Odense ugen før, så kan du lige få en melding om standen der ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Claus P:

Jeg ville vente og se hvordan vejret udvikler sig, hvis det bliver varmt de næste par uger så bliver fairways nok lidt kedelige.

Jeg skal selv spille Odense ugen før, så kan du lige få en melding om standen der ude.

En tilbagemelding kunne være rigtig fin :)

Vi kommer fra fairways heroppe, hvor diverse asfalterede områder er deciderede misundelige over hårdheden, så det overlever vi nu nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, skrev LarsBjerg:

Langesø er klart at foretrække ifølge min mening - jeg spillede begge baner sidste weekend.

standen er fin - fairways var tørre som alle andre baner, men Greens var lækre og mindede meget om eventyrs i hastighed - banens layout er bare klart federe...

Men hvis men ikke har den lige driver med, skal man tænke på at eventyr har plads til en skævert, det er der ikke altid i langesø

Jeg hælder også mest til Langesø selv, den ser ret fed ud..

Mht driveren så synes jeg jeg læste den kun er 5800, så hvis jeg har den skæve med, må den kunne trækkes rundt med 2 jernet :) 

52 minutter siden, skrev Inu8D:

Jo :D

Godt så :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 24/6/2018 kl. 10:50 , skrev nAlen:

En tilbagemelding kunne være rigtig fin :)

Vi kommer fra fairways heroppe, hvor diverse asfalterede områder er deciderede misundelige over hårdheden, så det overlever vi nu nok :)

Så fik jeg spillet Odense, og jeg må bare sige at den står så godt som det nu er muligt.

Greens rullede super og der er ikke mega vådt rundt omkring dem.

Fairways er faste, men der var ikke nogen skæve spring overhovedet, men den er jo også flad som en pandekage.

Alt i alt super runde og den kan kun anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 timer siden, skrev Claus P:

Så fik jeg spillet Odense, og jeg må bare sige at den står så godt som det nu er muligt.

Greens rullede super og der er ikke mega vådt rundt omkring dem.

Fairways er faste, men der var ikke nogen skæve spring overhovedet, men den er jo også flad som en pandekage.

Alt i alt super runde og den kan kun anbefales.

Vi endte faktisk med at der blev booket tid på Langesø (sådan er det jo når mange skal blive enige), tror/håber nu heller ikke den er helt dårlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu