Hop til indhold

SPetersen

Phil Mickelson under US Open

Recommended Posts

1 time siden, skrev snejbjerg:

Det synes jeg ikke helt man kan sammenligne. Michelson er jo sin egen chef og bestemmer da selv hvordan han udfører sit arbejde. Hvis vi ser USGA som chefen så straffede de ham jo også - så kan man diskutere om DQ havde været bedre, men hvor der skal udvises decideret foragt for manden kan jeg ikke se. 

Men har man ikke sagt det til USGA i årevis? Det er jo ikke første gang at det sker og stadigvæk lærer USGA tilsyneladende ingenting. De var tilfredse med sværhedsgraden fra morgenstunden, men burde de ikke kunne regne ud at det ville ende skidt om eftermiddagen? US open skal være svært, men det skal vel også være en fair test.

Det jeg opponerer mod er at hvis det er ment som en protest, er det en underlig form for protest via stedfortræder. Stedfortræderen værende hans "jeg stopper lige bolden inden den ruller af"-stunt.

Om man har sagt det til USGA i årevis, ved jeg ikke. Jeg ser ikke golf i tv; ej heller følger jeg med golfnyheder i skrevne medier. Eneste grund til jeg har set denne episode, er pga. denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, skrev snejbjerg:

Jeg kan ikke se hvorfor vi skulle begynde at putte bolde i bevægelse for at få 2 slags straf. 

Det er jo det der er problemet, for det er ikke en 2 slags straf, men DQ. Derfor fri-pass, derfor håndværker analogien, for han stopper ikke med at arbejde, han ødelægger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu