Hop til indhold

Recommended Posts

Har Golfexperten afsløret en verdensnyhed? På side 13 I deres netop udsendte katalog kan man forudbestille Garmin Ct10 tags, der kan fungere sammen med fx Approach s20. Ser ud til at svare til Gamegolf og Arccos. 

http://ipaper.ipapercms.dk/Golfexperten/GolfExpertenKatalog//?utm_campaign=Nyheder og tilbud106087&utm_source=Fordelsklub&utm_medium=email&xuid=6e29e6d0-1e67-486f-b2d2-47f37023f38f&page=12

På Garmin US er der ikke en lyd om disse, lige en søgning på Golfwrx og Google generelt heller ikke fortæller noget. 

Nogen der ved mere? 

Redigeret af Kitter
Link indsat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godtnok også en dyr anskaffelsespris, når man tænker på at Shotscope V2(fantastisk stykke legetøj iøvrigt) koster 500,- mindre og det er med GPS ur og tags. 

Jeg kender det ikke, men alene størrelsen på tags gør, at det ikke ville blive et hit hos mig. Det er af samme årsag at Arccos også blev droppet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender heller ikke noget til det, men de ser lidt store ud, synes jeg :) 

Er dog mere interesseret i kikkerten ved siden af med indbygget GPS :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, skrev snejbjerg:

Arccos kommer snart med grips med integrerede tags - dem der også kan fåes i et Cobra sæt. 

Har jeg også læst lidt om, men hvad gør man den dag, man vil skifte grips, for det skal/gør man jo indimellem? 

4 minutter siden, skrev Golfkid:

Kender heller ikke noget til det, men de ser lidt store ud, synes jeg :) 

Er dog mere interesseret i kikkerten ved siden af med indbygget GPS :D 

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om det er en fed detalje eller om det er lidt for voldsomt :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Grips med indbyggede tags er ikke på agendaen hos mig - det vil begrænse mig i valget af grips, medmindre Arccos indgår en deal med de fleste af de store gripleverandører. Næppe sandsynligt lige med det samme.

Hvis man et kompatibelt Garmin ur er det en meget interessant løsning, men prisen skal nok lige lidt ned!

Game Golf kommer også med deres Pro version, - en udgave hvor man ikke skal tagge. Men deres tags ser ud til også at være ganske store.Link

. Det er faktisk pænt anmeldt i det seneste nummer af Todays Golfer tl en pris på 299,99 pund, men er tilsyneladende ikke på markedet endnu

Jeg synes at Gamegolf er et fint system, men har aldrig kunnet få tagging indarbejdet i rutinen.

Der bliver flere og flere interessante muligheder, men billigt er det ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at læse om Shot Scope v2.

Man tagger ikke, kun når du skal angive puts henover flaget og når der skal tildeles straf/provisorisk/drop, skal uret bruges. 

Jeg havde selv Gamegolf og kunne heller ikke finde ud af at få indarbejdet en tagge rutine. 

Eneste issue er at uret virker stort og klodset, men jeg har et smalt håndled og bonussen er at uret ikke vejer noget, så man bemærker det faktisk ikke. 

Klart det ikke er interessant, hvis man allerede har et gps ur, men leder man efter et system der holder statistik over dine slag, gennemsnitslængder, performance osv, så er Shot Scope i mine øjne et sindssygt godt produkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe jeg bruger Gamegolf, og har brugt det nogle år nu, jeg tager mig selv i at "tagge" når jeg står og træner, især når jeg træner med putteren.

Jeg har et par ting jeg savner i Gamegolf dog, og det er :

1: En måde at placere hullet under runden, uden at skulle have fat i tlf osv, så jeg slipper for at rette det til efter runden.

2: At kunne se et bestemt hul med flere runder lagt ovenpå

3: En app til smartwatch, som f.eks Samsungs Gear S3 med indbygget GPS i

Så hvis de nye Garmin tags kan løse dette, kunne det være interessant med dem i stedet for, har lige købt et Garmin S60, så håber de er kompatible med det, men mon ikke de er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden