Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik knækket forhjulet af min trolly i dag. 

Hvilken trolly vil I anbefale, at jeg køber som erstatning?

Krav: Den skal være 3-hjulet og kunne tage en staffbag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ClickGear kan jeg kun anbefale. Nu har jeg selv været lidt for "nærrig" og købt billigere trollyes. 
Men da den sidste både havde svært ved at stå stille med bremsen, og væltede for et godt ord når det blæser, så var valget ikke så svært. En ClickGear 3.5.

Jeg fik den i ProGolf til 1.595 Kr.
Det er til dato den bedste trolly jeg har haft, og sår aldrig tilbage til en "fuser".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores pro har lige haft Clickgear og Bagboy C3 på lagervare tilbud, hvor jeg var inde at snakke med ham. Han fremhævede Bagboys som den bedre af de to, nemmere at klappe og og så havde han aldrig modtaget reklamationer på dem. Størrelsesmæssigt er de ens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Big Max ti 1000+ er efter min mening den bedste til staffbag, super kvalitet, enkel og simpel, men nok ikke helt så smart som de andre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overvejet en EL trolly? Selv var jeg lidt modstander af det, men endte med at købe en alligevel efter en runde hvor mine tre medspillere havde en. De varierer meget i pris, men jeg synes at dem man kan få til en fornuftig pris hos Kronjyskgolf er fine. Jeg købte den billigste, men kan snildt gå 36 huller med den. Og det er utoligt så meget energi man sparer med en EL trolly. Det mærkes specielt når man skal gå op ad en bakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

+1 til el-trolley herfra! Skal aldrig have andet igen :) har en SmartCaddy, som er den model Kronjysk har efterlignet. Reservedelene passer endda, så hvad der er bedst er vidst hip som hap :) 

Hvis det skal være en push-trolley, så vil jeg helt klart anbefale en Bagboy Quad XL. Mere stabil og lettere at gå med end ClickGear. Synes selv at ClickGear er alt for tung og klodset :) 

Min kæreste kan sagtens have sin Staff bag på Quad XL’en også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
19 timer siden, skrev Logan:

Har du overvejet en EL trolly? Selv var jeg lidt modstander af det, men endte med at købe en alligevel efter en runde hvor mine tre medspillere havde en. De varierer meget i pris, men jeg synes at dem man kan få til en fornuftig pris hos Kronjyskgolf er fine. Jeg købte den billigste, men kan snildt gå 36 huller med den. Og det er utoligt så meget energi man sparer med en EL trolly. Det mærkes specielt når man skal gå op ad en bakke.

Er det den Crown Caddy S1 med 14 ah batteri? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den ‎07‎-‎06‎-‎2018 kl. 09:19 , skrev Kaizer:

Er det den Crown Caddy S1 med 14 ah batteri? 

Hov!, Havde ikke lige fået besked om at jeg var blevet citeret, så undskyld den lange svartid. Nej, jeg har X1, men udseendet er jo smag og behag. X1 har ikke motorbremse når den kører ned ad bakke, men jeg synes ikke det er noget problem lige at holde i vognen, når man går nedad. Her slukker jeg så ofte for motoren, da der jo ikke er grund til at den trækker en yderligere ned ad bakken.

Jeg kiggede lige på mit batteri og det ser ud til at være et 14ah og det klarer snildt 36+ huller. Jeg tror dog maks at jeg har spillet 45 på en dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Logan:

Hov!, Havde ikke lige fået besked om at jeg var blevet citeret, så undskyld den lange svartid. Nej, jeg har X1, men udseendet er jo smag og behag. X1 har ikke motorbremse når den kører ned ad bakke, men jeg synes ikke det er noget problem lige at holde i vognen, når man går nedad. Her slukker jeg så ofte for motoren, da der jo ikke er grund til at den trækker en yderligere ned ad bakken.

Jeg kiggede lige på mit batteri og det ser ud til at være et 14ah og det klarer snildt 36+ huller. Jeg tror dog maks at jeg har spillet 45 på en dag :D

Tak for svar.

Jeg kender ikke Simons, så jeg ved ikke om den er flad, bakket eller endnu værre...

Du har altså ikke problemer med at gå 36 huller eller endda mere, uden at lade?! Og kan man derfor udlede at sælgers info om antal huller (27+) er lidt konservativt sat?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke kalde Simons for en flad bane, men jeg har på den anden side også oplevet baner der er mere bakkede.

Ja, jeg kan snildt gå 36+ huller uden at lade. Så jeg vil sige, at de 27+ huller er konservativt sat og det er der flere i min klub der er enige om. Hvad der så sker når batteriet bliver ældre ved jeg ikke, men nogle har haft deres vogn/batteri i ca. 4 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det lød lidt lidt, at mit batteri kun er på 14 ah, men det var umiddelbart det jeg kunne se på selve batteriet, men når jeg ser på fakturaen, så har jeg købt den med et 18 ah batteri, hvilket jo gør en forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, skrev Logan:

Jeg syntes det lød lidt lidt, at mit batteri kun er på 14 ah, men det var umiddelbart det jeg kunne se på selve batteriet, men når jeg ser på fakturaen, så har jeg købt den med et 18 ah batteri, hvilket jo gør en forskel.

Ok. Tak for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men det blev til en Bagboy Quad XL i hvid/rød fra Pro Golf Scandinavia for 1599,-.

Jeg føler mig slet ikke klar til en el-trolley :D

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden