Hop til indhold
Vild med Golf

Nicolai

Alternativt til Viaplay...

Recommended Posts

Jeg har kig på Europlayers som alternativ til Viaplay, da Viaplay ikke lever op til mine forventninger og Viaplay ikke laver andet end undskylde, for så at hæve prisen på deres uduelige produkt. 

Jeg vil gerne kunne se fodbold fra de store ligaer og selvfølgelig golf, hvilket Europlayer umiddelbart tilbyder, men er der en herindefra, som har eller kender en der har prøvet det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alternativet blev Chromecast, da det åbenbart er appen (som ViaPlay ikke gider opdatere), der laver balladen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Nicolai:

Alternativet blev Chromecast, da det åbenbart er appen (som ViaPlay ikke gider opdatere), der laver balladen. 

App’en på fjernsynet? Den fungerer helt perfekt hos os, har aldrig oplevet problemer i det halvandet år vi har haft viaplay :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, skrev Golfkid:

App’en på fjernsynet? Den fungerer helt perfekt hos os, har aldrig oplevet problemer i det halvandet år vi har haft viaplay :) 

Hvilket TV har du? Jeg har fået at vide (af Viaplays kundeservice) at LG tv ikke understøttes på samme måde som andre TV, hvilket gør at jeg ikke kan afspille tidligere viste programmer og at appen ikke er 100% stabil. 

For at få samme glæde, så skal jeg enten bruge Chromecast eller AppleTV eller en browser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et panasonic TV. Det understøtter heller ikke viaplay, så vidt jeg lige husker. Der skal også en chromecast til eller andet, for det virker

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Nicolai:

Hvilket TV har du? Jeg har fået at vide (af Viaplays kundeservice) at LG tv ikke understøttes på samme måde som andre TV, hvilket gør at jeg ikke kan afspille tidligere viste programmer og at appen ikke er 100% stabil. 

For at få samme glæde, så skal jeg enten bruge Chromecast eller AppleTV eller en browser. 

Vi har et LG et-eller-andet, som er halvandet år gammelt. Vi bruger app’en på tv’et og det fungerer perfekt - ingen udfald på live sport eller serier. Ser dog ikke live sport forskudt, så ved ikke hvordan den del fungerer, men det kan jeg da lige teste på et tidspunkt :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Golfkid:

Vi har et LG et-eller-andet, som er halvandet år gammelt. Vi bruger app’en på tv’et og det fungerer perfekt - ingen udfald på live sport eller serier. Ser dog ikke live sport forskudt, så ved ikke hvordan den del fungerer, men det kan jeg da lige teste på et tidspunkt :D 

Nu kommer den sjove del så, for det kan du nemlig ikke, da det ikke understøttes på LG tv :/ 

Jeg har altid haft bøvl med appen, enten fejl 4001 (ikke adgang til indholdet), lyden forsvinder, signalet (i går så jeg Montpellier vs St Etienne og fik 10min ud af 45, pga signalfejl) osv. Satte så chromecast til og der har ikke været noget bøvl siden. Tv'et er opdateret. Men kunne da godt tyde på at der er et eller andet galt her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Nicolai:

Nu kommer den sjove del så, for det kan du nemlig ikke, da det ikke understøttes på LG tv :/ 

Jeg har altid haft bøvl med appen, enten fejl 4001 (ikke adgang til indholdet), lyden forsvinder, signalet (i går så jeg Montpellier vs St Etienne og fik 10min ud af 45, pga signalfejl) osv. Satte så chromecast til og der har ikke været noget bøvl siden. Tv'et er opdateret. Men kunne da godt tyde på at der er et eller andet galt her. 

De fejl har jeg aldrig oplevet på tv’et - der kører det bare derudaf :) fodbold og golf kører altid upåklageligt, så det er jo rart.

Gudskelov ser jeg stortset aldrig live indhold forskudt, men hvis det bliver nødvendigt, så må jeg så bruge chromecast’en :) den skal alligevel bruges til C more golf :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
48 minutter siden, skrev Golfkid:

De fejl har jeg aldrig oplevet på tv’et - der kører det bare derudaf :) fodbold og golf kører altid upåklageligt, så det er jo rart.

Gudskelov ser jeg stortset aldrig live indhold forskudt, men hvis det bliver nødvendigt, så må jeg så bruge chromecast’en :) den skal alligevel bruges til C more golf :D 

De store kampe og golf oplever jeg det heller ikke på. Det er de "mindre" kampe og især serier er der forstyrrelser på. 

Hehe.. Man kan jo ikke få nok golf. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte et B&O BeoVision Avant 75 NG i februar måned, og der virker Viaplay upåklageligt på må jeg sige. Derudover har vi et Samsung Q8F Flat QLED i soveværelset, og her virker Viaplay app'en også. Både med den indbyggede app og med AppleTV 4 sat til.

Lyder underligt du ikke kan få dit til at virke. Alternativet til streaming, må vel være en bærbar computer med et HDMI kabel til tv'et (altså den gamle slavemetode) :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 timer siden, skrev cpohd:

Vi købte et B&O BeoVision Avant 75 NG i februar måned, og der virker Viaplay upåklageligt på må jeg sige. Derudover har vi et Samsung Q8F Flat QLED i soveværelset, og her virker Viaplay app'en også. Både med den indbyggede app og med AppleTV 4 sat til.

Lyder underligt du ikke kan få dit til at virke. Alternativet til streaming, må vel være en bærbar computer med et HDMI kabel til tv'et (altså den gamle slavemetode) :D 

Der står på hjemmesiden at LG ikke understøtter “spol tilbage” funktionen, så er det også nærliggende at tro, at resten også halter efter :)

Ja, men så vil jeg da ikke betale fuld pris, for et halvt produkt, men ender jo nok med at det bliver løsningen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden