Hop til indhold

Recommended Posts

Vi må hellere få gang i den her tråd.

...og for nu lige det hele ikke kommer til at handle om golf, så er der fokus på Tiger igen:
https://www.bt.dk/sport/retssag-truer-ekskaereste-anklager-kaempestjerne-for-utroskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, skrev Pastorius:

Vi må hellere få gang i den her tråd.

...og for nu lige det hele ikke kommer til at handle om golf, så er der fokus på Tiger igen:
https://www.bt.dk/sport/retssag-truer-ekskaereste-anklager-kaempestjerne-for-utroskab

Det er sgu utroligt hvor mange som forsøger at lave lidt mønt på Tiger Woods.

Hvis den dumme ekskæreste har underskrevet et fortrolighedsløfte så er det jo en aftale de lavede. At han så igen har været en af sine kærester utro retfærdiggør vel ikke, at man vil ud af sådan en aftale så man kan spinne guld på historier om ham. At hun så krydrer denne historie med, at han ellers ville lække nøgenbilleder af hende fortæller vidst alt. Uanset om det er sandt eller ej, så er det vel underligt, at hun først reagerer nu hvor hans navn igen er blevet varmt? Vel heller ikke tilfældigt, at historien kommer lige op til Masters. Uanset hvad der er i historien, så er det for mig at se kun et spørgsmål om, at tjene lidt penge på historien.

Det samme kan man sige om den nye bog om Tiger. Den udstiller manden på mange måder, og meget er sikkert helt korrekt. Dog gør man alt for, at time udgive bogen på et gunstigt tidspunkt lige op til Masters. Jeg er på ingen måde fan af måden Tiger har levet sit private liv på, men dem findes der millioner af i verden. Jeg er dog meget fan af hans golfmæssige talent, og alt det han har bidraget med til golfsporten.

Personligt er jeg ligeglad med hvor stort et svin han er udenfor banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver en væsentlig mere skrabet menu for mig her til aften.... håndmadder....

Men har lige skiftet en kanal ud med tv3 max.... så er max klar :)

Hepper på Rory, tror Tiger kan gøre det, og håber robotten Spieth slår en 2-3 stykker OOB i første runde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, skrev COP:

Så er aftens menu blevet afsløret. Den kan alle nok være med på :ike:

fullsizeoutput_2bb.jpeg

Ja jeg er helst fri - det det spanske Paella (fisk i ris) er ikke lige mig. Men jeg er sikker på, at selskabet kunne være spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
55 minutter siden, skrev Kitter:

Ja jeg er helst fri - det det spanske Paella (fisk i ris) er ikke lige mig. Men jeg er sikker på, at selskabet kunne være spændende.

Egentlig er Paella uden fisk og skaldyr, men med kanin og kylling.

Uanset hvad, så smager det (når det er ordenligt lavet) fremragende.

...så kom vi vist rigtig af sporet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
19 minutter siden, skrev Pastorius:

Egentlig er Paella uden fisk og skaldyr, men med kanin og kylling.

Uanset hvad, så smager det (når det er ordenligt lavet) fremragende.

Paella er ikke bare kanin og kylling eller fiskog skaldyr - der er mange individuelle opskrifter. Citat fra Wikipedia:

"Types of paella include Valencian paella, vegetable paella (Spanish: paella de verduras), seafood paella (Spanish: paella de mariscos), and mixed paella (Spanish: paella mixta), among many others"

[https://en.wikipedia.org/wiki/Paella]

Den version, som jeg har fået ved mine besøg, har nu altid været en fiskeudgave.....

Men nu tilbage til Masters - godt at #ronnow lige skrevt om TV3 MAX - så fik jeg også skiftet blandt de valgfrie kanaler...!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og ser par 3 turneringen. Player (82 år), Nicklaus (78 år) og Tom Watson (68 år) tjatter bolden inden for 3-5 fod fra pinden på de første tre huller.

Prøv lige på jeres egen par 3 bane... Hold op hvor er de gode! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men endnu mere prøv at skrue godt op for jeres tv. og hør efter hvor sprødt de rammer boldene. det er helt vildt at man i den alder især 82 og 78 år gammel stadig rammer sine jern så lækkert. så fedt at høre det svirp og klik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Finau lavede også hole-in-one - og vred om på anklen i sin jubel, men satte den troligt på plads igen... :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
13 timer siden, skrev prov1:

Ja men endnu mere prøv at skrue godt op for jeres tv. og hør efter hvor sprødt de rammer boldene. det er helt vildt at man i den alder især 82 og 78 år gammel stadig rammer sine jern så lækkert. så fedt at høre det svirp og klik.

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i hvordan slagene lyder ved transmissionerne fra Masters. Det har i mange år været almindeligt, at produceren lægger lyd på så godt som alle slag. Fuglekvidder bliver der er også lagt på, for at gøre billedet om Masters perfekt, men sandheden er at der ikke er mange fugle, bortset fra golffugle ;), på anlægget. Der sprøjtes så heftigt at fuglene ikke kan finde føde, i form af insekter. Men flot ser det da ud :hyper:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu