Hop til indhold
AkselBirke

Golf ur

Recommended Posts

Hey

Nogen der kan foreslå et golf ur med god batteri tid og med målinger til forkant/midt/bagkant. Tror ikke jeg behøves alt det andet, som urene kan. Shottracker osv. Har en rangefinder nu, men er virkelig dårlig til at bruge den og mit spil er alligevel ikke til at ramme på flaget hver gang + Birkemose banen som jeg spiller primært har mange blinde slag, så range finder er ikke 100% optimalt på vores bane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et smartwatch, der er parret med mobilen, og så Game Golf på mobilen og dermed uret. Den fungerer perfekt med måling til forkant, bagkant og center. Man kan så også bruge den som shot tracker fra uret, men det fungerer glimrende uden også (jeg har en spillemakker, der alene bruger det til afstande).

Hiver man mobilen op kan man så også hurtigt måle afstande på kortet, fx til bunkers o.l. inkl. den resterende afstand derfra og til green midte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for forslaget

Har måske fundet en der lige er mig. Bushnell neo ghost. Meget simpel Gps. Kan vise forkant, bagkanten, midt og 4 forhindringer på hvert hul og har strøm til 3-4 runder. Har fået sådan lidt 50/50 anmeldelser. Flest gode dog, men for mig virker det som en god gps. Simpel og ingen "smarte" funktioner som du kun bruger 1 gang og så går det sjove af det og synes ikke selv jeg har brug for meget mere.

Ville da helst bruge min rangefinder, men er simpelthen for dårlig til at få den bygget ind i min rutine og føler jeg sinker spillet nogen gange, når jeg bruger den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Garmin S2 kan det du sørger, udover at batteriet kun holder til 27 måske 36 huller. Ved dog ikke om det kan købes fra nyt mere.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bushnell er den med mest batteritid i GPS tilstand, har selv et S2, som "kun" holder til halvdelen af det som Bushnell opgiver, så hvis det er et absolut must med lang batteritid, er det nok et oplagt valg :)

Dog kan man roligt trække en del fra det opgivede, mit S2 skulle kunne holde GPS i 8 timer, men i den virkelige verden var det 1 runde, derefter opladning.

Har selv købt en Golfbuddy WTX, og her er batteritiden ikke noget at prale med, har endnu ikke gået en runde i GPS tilstand, men ur holder 3-4 dage, så er det løbet tør for strøm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. Der skal nok trækkes lidt fra med batteri tid. Der bliver nok pyntet en del, ligesom som med mobiler, bærbare osv. Har dog bestilt den Bushnell Neo ghost. Virker meget simple. Ikke så meget lir og håber batteri tiden bare er nogenlunde på den + ret billig lige pt. en 600kr fra England. Den er på tilbud der over

Redigeret af AkselBirke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit Garmin S2 holder til ca 27 huller i træk. Men for det meste når jeg skal spille 27 eller 36 huller på en dag, har jeg lige en powerbank med, så uret kan lade i pausen mellem runderne. Alternativt lader jeg uret side på baggen, så det kan lade under selve runden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu gået et par runde med min Bushnell ghost. 

Kan godt anbefales her fra ! Gået 2 runder og der er stadig 55% strøm tilbage, så 4 runder er nok ikke helt ved siden af

Den er lidt mindre end en pakke smøger og jeg mærker den slet ikke i min lomme, når jeg går rundt

Redigeret af AkselBirke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu