Hop til indhold
claust

Golfoplevelser i Danmark - få gratis greenfee

Recommended Posts

Hej venner,

I år har jeg lavet et samarbejde med en række golfklubber, primært gennem mit netværk  (men alle andre klubber er også mere end velkomne til at være med)

Samarbejdet går ud på, at klubberne sponsorerer greenfee billetter til jer brugere her på vildmedgolf.dk, mod at I til gengæld skriver om jeres oplevelser her på siden, og tager nogle billeder fra turen. Siden her har ca. 800 daglige besøgende, og ligger meget stærk på Google søgninger omkring golf, så klubberne får til gengæld en unik mulighed for at blive eksponeret for næsten ingen omkostninger.

Dette er IKKE ment som 'baneanmeldelser' da det er subjektivt hvad folk mener om en golfbane, og resultaterne derfor aldrig vil kunne bruges til sammenligning. Til gengæld vil vi meget gerne høre om den generelle oplevelse, og se nogle flotte billeder fra turen. Med andre ord vægt på det sociale aspekt, og mindre på en teknisk baneanmeldelse. 

Greenfee billetterne offentliggøres løbende i denne tråd og på vores Facebook side.

Du skal så svare på opslaget, og skrive hvorfor du mener at være dén der skal have de gratis greenfee billetter. Herefter tildeler jeg til bedste kandidat (fuldstændigt enevældigt ;-) ) Brugere der har oprettet en profil her på siden, måske ikke har spillet banen tidligere, og spiller med en ny makker her fra siden vil få ekstra point, når der skal udvælges :-)

Regler for deltagelse (forbehold for senere justeringer)

- Du får 2 eller 4 gratis greenfee billetter mod at skrive et indlæg fra turen på mindst 400 ord (ca. en A4 side), og indsende mindst 10 billeder fra turen.

- Din beskrivelse vil blive offentliggjort på vildmedgolf.dk, Facebook og Twitter, og kan frit anvendes af golfklubben til deres egen markedsføring.

- Vi hjælper gerne med tegnsætning, formulering, stavekontrol m.m. hvis dette ønskes.

- Turen skal være afholdt senest 4 uger efter at du har modtaget billetterne, og beskrivelser og billeder senest 2 uger efter afholdelse, medmindre andet er aftalt.

- Beskrivelsen af turen skal godkendes af mig inden offentliggørelse, og jeg forbeholder mig ret til at rette i den. Hvis dette sker, vil det være tydeligt anført.

- Hvis beskrivelsen ikke leveres som aftalt, faktureres du for greenfee billetterne til normalpris, og beløbet tilfalder klubben.

Unknown.png

Første klub bliver RY GOLFKLUB hvor der er 4 greenfee billetter til rådighed. Disse uddeles som 2 + 2 eller 4, alt efter hvem der tildeles billetterne. Lad os høre hvem der gerne vil have en gratis runde golf i det smukke landskab omkring Ry, sammen med et par golfvenner? :-)  PS: Da vi er meget tidligt på året, kan det aftales nærmere, hvornår banen skal spilles.

• Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt godt om deres bane, men har endnu til gode at spille den. Så jeg er bestemt klar engang, når frosten har forladt landet. Tirsdage er bestemt at foretrække, da jeg har fra 8-15 for mig selv.

Jeg plejer at tage billeder, når jeg spiller især nye baner. Og mine billeder er flere gange blevet brugt af min hjemmeklub i nyhedsbreve etc., og jeg plejer ikke at have problemer med at udtrykke mig på skrift ;-)

Nogen der har lyst til at slå følge? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er klar på at tage med og jeg kan godt finde en tirsdag der passer med @ploehmann. Det er en bane jeg har hørt godt om og jeg tror godt vi kan få sat noget sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
34 minutter siden, skrev snejbjerg:

Jeg er klar på at tage med og jeg kan godt finde en tirsdag der passer med @ploehmann. Det er en bane jeg har hørt godt om og jeg tror godt vi kan få sat noget sammen.

Smukt! :-) Så må vi afvente beslutningen fra det oplyste enevælde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne med. Men hvis det skal være en tirsdag, skal jeg høre om jeg kan få fri først. 

@ploehmann du kan vel ikke andre dage?? Jeg har nemlig en hel uge sidst i april jeg har fri, der ville det passe rigtig godt. 

Men der er tirsdagen jo (næsten) allrede booket til en tur til Skanderborg. :)

Eller hvis der er en anden som kunne tænke sig at tage med mig i den uge, så var der også en mulighed.

Jeg er med på hvad som helst.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg siddet og fulgt med, og @Terat dit indlæg herover var vores indlæg nummer 100.000 i debatten.

Det skal fejres, så hvis du er med på en runde i Horsens eller Hedensted en gang, giver jeg frokosten bagefter :-)

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det var da lige godt pokkers. Og jeg siger normalt ikke særlig meget, jeg er mere den som følger med. :)

Men det er da en aftale Claus. Skal vi gøre det sidst i april, så er banerne forhåbentligt også åbne og vejret lidt bedre. 

Så må vi se om vi ikke kan tage en hel runde denne gang ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Terat:

Jeg ville gerne med. Men hvis det skal være en tirsdag, skal jeg høre om jeg kan få fri først. 

@ploehmann du kan vel ikke andre dage?? Jeg har nemlig en hel uge sidst i april jeg har fri, der ville det passe rigtig godt. 

Men der er tirsdagen jo (næsten) allrede booket til en tur til Skanderborg. :)

Eller hvis der er en anden som kunne tænke sig at tage med mig i den uge, så var der også en mulighed.

Jeg er med på hvad som helst.

Mine weekender er lidt låst, da min kone ofte er vagtramt, og vi allerede har en del på tapetet i foråret, så tirsdage er absolut bedst for mit vedkommende. 

@snejbjerg hvornår ville passe dig bedst? Jeg kigger lidt på fx tirsdag 15/5? For weekender ser det umiddelbart ud til (inden jeg har forsøgt med børnepasningsarrangement), at vi er helt henne i juni gudhjælpemig :-S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, skrev ploehmann:

Mine weekender er lidt låst, da min kone ofte er vagtramt, og vi allerede har en del på tapetet i foråret, så tirsdage er absolut bedst for mit vedkommende. 

@snejbjerg hvornår ville passe dig bedst? Jeg kigger lidt på fx tirsdag 15/5? For weekender ser det umiddelbart ud til (inden jeg har forsøgt med børnepasningsarrangement), at vi er helt henne i juni gudhjælpemig :-S

Jeg kan nærmest aldrig i weekender - og jeg har mulighed for at flexe lidt en gang i mellem. Derfor passer en hverdag fint. Det er ihvertfald lettere for mig end weekender hvor kæreste, barn og familie tager meget tid :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
23 minutter siden, skrev snejbjerg:

Jeg kan nærmest aldrig i weekender - og jeg har mulighed for at flexe lidt en gang i mellem. Derfor passer en hverdag fint. Det er ihvertfald lettere for mig end weekender hvor kæreste, barn og familie tager meget tid :-)  

Så der tirsdag 15/5 er en mulighed tænker du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
16 minutter siden, skrev snejbjerg:

Den 15/5 kan  godt lade sig gøre for mig

Ville 9:40 være en passende tee-tid for dig? (jeg kan også godt tidligere, men helst ikke alt for meget senere end kl. 10 aht. børnehentetjans)

@claust Hvordan gør vi helt præcis med tidsbestilling - ordner det selv, eller skal det gå gennem dig?

Redigeret af ploehmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev ploehmann:

Ville 9:40 være en passende tee-tid for dig? (jeg kan også godt tidligere, men helst ikke alt for meget senere end kl. 10 aht. børnehentetjans)

Den tjans står jeg også for - vi kan tage kl 9 så der er lidt mere elastik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 timer siden, skrev snejbjerg:

Den tjans står jeg også for - vi kan tage kl 9 så der er lidt mere elastik

Tjek - jeg skriver til dem og hører ad (tiden er ikke frigivet i Golfbox endnu).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden