Hop til indhold
ploehmann

Turneringer i 2018 - anbefalinger?

Recommended Posts

6 minutter siden, skrev ploehmann:

Jeg har en god halv time i bil derned, så med institutionsaflevering 7:30 kan jrg nok godt klare kl. 8:30 fx?

@Terat hvad siger du til tidlig tee-tid i Skanderborg der den 24/4?

Det er ok med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev ploehmann:

Jeg har en god halv time i bil derned, så med institutionsaflevering 7:30 kan jrg nok godt klare kl. 8:30 fx?

@Terat hvad siger du til tidlig tee-tid i Skanderborg der den 24/4?

Det lyder godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
40 minutter siden, skrev Kaizer:

Det lyder godt.

Ok - jeg kan først booke tider 24/4 fra den 10/4, men har skrevet en mail til dem og spurgt om jeg kan booke allerede nu, så det skulle gerne være i orden.

Husk intensiv højdetræning inden og iltapparat til dagen alle sammen! ;-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev ploehmann:

Ok - jeg kan først booke tider 24/4 fra den 10/4, men har skrevet en mail til dem og spurgt om jeg kan booke allerede nu, så det skulle gerne være i orden.

Husk intensiv højdetræning inden og iltapparat til dagen alle sammen! 

Fedt!

Er den meget bakket? Måske som Randers, Kalø eller Ebeltoft?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, skrev ploehmann:

Husk intensiv højdetræning inden og iltapparat til dagen alle sammen! ;-D

haha... jeg har godt hørt at den er bakket mm. 

Hm.. mon ikke man skal begynde at træne (kondition mm) så man kan holde til det. Lidt er bedre end ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er et hul især, hvor man er i tvivl om man står på toppen af Holmekollen og skal i gang med skihop eller et tee-sted på en golfbane! ;-)

Igen ud fra hukommelsen dog kun ét hul, hvor man bliver snydt af højdeforskellene (skrånende fairway og også stykket før green, som spiller blindt i approach-slaget).

Umiddelbart mere bakket end Kalø, som jeg husker det. Men man spiller også ned til søen, så det er ikke alle huller der er “humblede”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
39 minutter siden, skrev ploehmann:

Der er et hul især, hvor man er i tvivl om man står på toppen af Holmekollen og skal i gang med skihop eller et tee-sted på en golfbane! ;-)

Igen ud fra hukommelsen dog kun ét hul, hvor man bliver snydt af højdeforskellene (skrånende fairway og også stykket før green, som spiller blindt i approach-slaget).

Umiddelbart mere bakket end Kalø, som jeg husker det. Men man spiller også ned til søen, så det er ikke alle huller der er “humblede”.

Spændende, om end det også kan blive træls eller trættende. 

Sidst jeg spillede en virkelig bakket bane var Ebeltoft, og der var jeg glad for jeg valgte bærebag. Det dræner hurtigt energien når man skal skubbe en vogn op ad bakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 minutter siden, skrev Kaizer:

Spændende, om end det også kan blive træls eller trættende. 

Sidst jeg spillede en virkelig bakket bane var Ebeltoft, og der var jeg glad for jeg valgte bærebag. Det dræner hurtigt energien når man skal skubbe en vogn op ad bakke.

Jeg spillede Skanderborg sidst en varm juli-dag, og så kan man bedre mærke kuperingerne, så satser på det går (og jeg er selv til bærebag i de fleste situationer).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 timer siden, skrev Kaizer:

Det dræner hurtigt energien når man skal skubbe en vogn op ad bakke.

Netop derfor kan en el-trolley godt anbefales ... så kan man næsten blive trukket op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 minutter siden, skrev Logan:

Netop derfor kan en el-trolley godt anbefales ... så kan man næsten blive trukket op :D

Da jeg spillede Randers første gang, fik jeg at vide at el-trolley var det foretrukne køretøj på banen.

Jeg er ofte fristet af en sådan. Det virker bare sådan lidt pensionist-agtigt, da eneste i hjemmeklubben der bruger strøm til at komme rundt, har en lidt fremskreden alder. Og banen er endda temmelig flad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har stor erfaring med elvogne og derfor må jeg det kraftigste fraråde at du lader vognen trække dig. Det mindsker holdbarheden i alvorlig grad. Har selv en Powakaddy, som har holdt i 7-8 år uden problemer, bortset fra batteriet, som lige er blevet skiftet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Kaizer:

Da jeg spillede Randers første gang, fik jeg at vide at el-trolley var det foretrukne køretøj på banen.

Jeg er ofte fristet af en sådan. Det virker bare sådan lidt pensionist-agtigt, da eneste i hjemmeklubben der bruger strøm til at komme rundt, har en lidt fremskreden alder. Og banen er endda temmelig flad.

Det er ikke nødvendig i Randers hvis man er under 60 og har et rimeligt helbred. Jo der er et par stigninger fra 3. til 4. og 5. til 6. Samlet er der vist 38 etager i IPhone mål på en runde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 timer siden, skrev Kaizer:

Det virker bare sådan lidt pensionist-agtigt

Det syntes jeg egentlig også selv at det var, indtil jeg selv prøvede en og det er utroligt, så meget man sparer på kræfterne, så det bliver endnu lettere at spille 36 huller på en dag.

Og mht. at den skulle trække spilleren, tjaa, min er ikke kraftig nok til at jeg ikke kan holde den tilbage :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, skrev ploehmann:

@Kaizer og @Terat: Blot for god ordens skyld, så er tee-tid 24/4 kl. 08:30 i Skanderborg nu booket.

Jeg har været inde og kigge på tiden. Så vi skal ikke gøre noget endnu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Kaizer:

Jeg har været inde og kigge på tiden. Så vi skal ikke gøre noget endnu?

Nej - jeg har booket gennem deres kontor, og har sendt dem dit og @Terats DGU-nr., så alt er i orden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden