Hop til indhold

Kitter

Tiger nr. 1

Recommended Posts

Hos Bet365 var odds på Tiger som vinder i Valspar Championship 31,00 inden turneringsstart.
Efter turneringen er han nu favorit til sejr i Arnold Palmer Invitational med odds på 7,50, og næstfavorit i US Masters til 11,00 (Dustin Johnson er til odds 8,50).
Noget af et skifte - for bare et halvt år siden kunne man bette på om han overhovedet vendte tilbage....
Det er godt for opmærksomheden omkring golfsporten!

Det siger også en del om, hvor mange der kun interesserer sig for golf pga. Tiger: Betting odds er ikke kun en afspejling af vurderet sandsynlighed, men også omfanget af spil på et givet udfald. Og jeg vil tro mange har smidt penge på Tiger efter de nu er kommet ud af hi. Der er i al fald frygteligt dårlig værdi i de odds, alt andet lige.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

10 timer siden, skrev ploehmann:

Det siger også en del om, hvor mange der kun interesserer sig for golf pga. Tiger: Betting odds er ikke kun en afspejling af vurderet sandsynlighed, men også omfanget af spil på et givet udfald. Og jeg vil tro mange har smidt penge på Tiger efter de nu er kommet ud af hi. Der er i al fald frygteligt dårlig værdi i de odds, alt andet lige.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det siger også meget om, hvorfor TV selskaberne fokuserer så meget på Tiger, når han spiller. De viser hvert eneste slag han slår, af én eneste grund: Seertallene viser klart, at det er Tiger folk vil se.

Jeg tilhører selv den kategori: Bortset fra majors og enkelte WGC turneringer, ser jeg ikke ret meget golf i fjernsynet, medmindre Tiger spiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre blev søndagen altså noget af et anti-klimaks, hvor der ikke rigtig skete noget og de 2 finalebolde var nogle fusere :( så på den vis var det altså en kedelig affære at se den finale, hvor Tiger aldrig rigtig fik angrebet pinden

.. syntes jeg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden