Jump to content
Vild med Golf
claust

Se de nye Wilson C300 jern (på lager nu!)

Recommended Posts

Har lige modtaget de helt nye C300 jern fra Wilson på lager, og vil lige dele et par billeder.

C serien er 'Control' jern og altså en mellemserie som de fleste nok vil kunne spille med - ikke så store og tilgivende som D serien, men alligevel med masser af tilgivelse. Glæder mig selv til at prøve at slå nogle slag med den her model for at sammenligne med FG Tour som jeg spiller med.

Wilson fortsætter med deres 'Power Holes' - de små indlæg langs kanten af hovedet, og C300 har nu endnu flere af slagsen - resultatet er mere fleks og dermed blødere fornemmelse ved boldtræf :-)

PS: Har ikke taget plasticen af hovedet på jernet, billedet kan derfor se ud derefter...

IMG_0800.jpg

IMG_0803 2.jpg

IMG_0804 2.jpg

IMG_0805 2.jpg

IMG_0806 2.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Smut
      Hej,

Er der nogle der ved hvornår Kaptajn Bjørn sender startlisten ud til fredag morgen fourballs? 
    • By WombatDK
      Halløjsa, det var da en meget sjov idé - det vil jeg da også gerne deltage i - so lets go:

Driver:
      Titleist 915 D2, 10.5 sat til 9.75 upright, Mitshubishi Diamana Blue S+ 59gr (Købt brugt)
      TM M2 2016 9.5 std opsætning, Mitsubishi Tensei 2018 Blue S+ 67gr, afkortet ½" (Fitted fra ny 2018)

3-Wood:
      Titleist 915 F, 15,5, Mitsubishi Diamana Blue S+ 70gr (Fitted fra ny 2017)

Hybrid:
      Cobra F7 3-4 hybrid, 19,5, Fujikura Pro S 75gr. (Købt brugt)

Jern:
      Titleist 712U 2-jern - X-Stiff (Købt brugt for 200,- - kunne ikke lade være :-P )

Titleist 710- 4-PW - Combo CB/MB - Stiff, S300 skafter, forlænget, 2gr upright (Købt brugt)

Wedges:
      Titleist SM5 - 52, 56, 60 - (Købt brugt)

(Alle køller, jern og wedges er med Golfpride New Decade grips fra 2017)

Putter:
      TM White Smoke MC-72 putter m. Super Stroke 3.0 Slim grip (Købt brugt)

Ping Anser 2, Karsten TR, Green Dot - m Scotty Cameron Studio grip og East Lake 2016 Tour Championship headcover :-) (Fitted 2016)

• By Avint
      Jeg undrede mig over, hvorfor nogle forhandlere til-/fravælger brands som W/S.
      Ser vi på ProArk's proshops rundt i landet, føres der kun Wilson Staff, men større forhandlere som Golfexperten har fravalgt netop W/S, selvom man har stort set alt andet.

Skyldes dette at Wilson Staff er et allround middelmærke, som kan dække langt det meste, uden at være speciel god til noget bestemt?

Selv spiller jeg med W/S Pi7 jern, og er ganske godt tilfreds. De slog de andre konkurrenter i valg af jern i mit tilfælde, og jeg undres derfor over bl.a. golfexpertens fravalg?
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden