Hop til indhold
dynen

Scores 2018

Recommended Posts

Så fik jeg gået 9 huller i dag, da arbejdet desværre tager for meget af min fritid, så det var hvad der var tid til.

Igen en rigtig god runde med noget god golf, trods nogle hjerneblødninger på vejen.

På hul 3 - par 5, ligger jeg med 100 meter til pinden og formår først at ligge den kort af green for bagefter at smide den over green. Det blev derfor en dobbelt boggey. Det samme gælder hul 8, hvor jeg dog rammer green, men bruger 3 putts og derfor en bogey. Men 20 point på de 9 huller og nogle rigtige gode slag imellem. Trods lektion i driver i weekenden, som de fleste ved plejer det at koste indtil man har fået trænet det noget tid. Men rammer de fleste fairways og så bliver golf lige det mere enkelt.

https://play.golfshot.com/profiles/5yjEwA/rounds/xVMgLP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var på herretur vest for Storebælt i weekenden, og hvor fredag og lørdag ikke var noget at skrive om, andet end det var meget vådt, så spillede vi Horsens søndag. Det var på en måde lidt en øv dag. Jeg kom ind med 33 point, men hold da k... hvor jeg drivede godt. Havde kun 1 kikset drive på hul 10, hvor jeg lige præcis trillede i vandet venstre. Ellers havde jeg resten af min drives i fairway, det var en fed fornemmelse at så med følelsen af at man var sikker på at ramme fairway :hyper:

Den gode score fik jeg dog ikke da jeg åbenbart ikke kunne putte eller ramme længderne i mine indspil. :mad:

https://play.golfshot.com/profiles/WjN2n/rounds/jvrrWz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
56 minutter siden, skrev Engslev:

Jeg var på herretur vest for Storebælt i weekenden, og hvor fredag og lørdag ikke var noget at skrive om, andet end det var meget vådt, så spillede vi Horsens søndag. Det var på en måde lidt en øv dag. Jeg kom ind med 33 point, men hold da k... hvor jeg drivede godt. Havde kun 1 kikset drive på hul 10, hvor jeg lige præcis trillede i vandet venstre. Ellers havde jeg resten af min drives i fairway, det var en fed fornemmelse at så med følelsen af at man var sikker på at ramme fairway :hyper:

Den gode score fik jeg dog ikke da jeg åbenbart ikke kunne putte eller ramme længderne i mine indspil. :mad:

https://play.golfshot.com/profiles/WjN2n/rounds/jvrrWz

Fin bag 9 du får fyret af, på nær et par huller. 6 par i streg føles altid godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
18 minutter siden, skrev UlrikH:

Fin bag 9 du får fyret af, på nær et par huller. 6 par i streg føles altid godt :)

Ups, opdagede en tastefejl.. Det er en boogie, på hul 16 efter et 3 put.:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg endelig en hel runde ind. Har desværre noget rod i privat livet her de sidste par uger, så det er ikke blevet til noget golf

Men 38 point idag med 79 slag. Er tilfreds og ikke tilfreds. Stregede et enkelt hul, men fik 3 birdies. Jernspil/chip og driver var godt, men putteren svigtede desværre lidt. Tror den koster mig 4 eller 5 point :( Alle de point eller slag var putteren som svigtede inden for omkring en meters penge. Så meget træls, især også da jeg ikke fik udnyttet vores hul 15-16 som er 2 par 5 huller, som er forholdsvis nemme, hvor jeg får en boogie og dobbelt boogie

Men burde nok være tilfreds med en nedskrivning, selvom jeg følte der var en del mere at hente. Blæste dog også en del, men driveren kørte som sagt godt, så når jeg sigtede til venstre eller højre for fairways alt efter vinden, blev de båret ligeså fint ind igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Not every score are created equal...

Sidste onsdag var jeg godt tilfreds med en 32'er og følte at jeg havde fået mest muligt ud af runden. I dag kørte jeg skuffet hjem efter en 31'er.

Jeg tror aldrig jeg har spillet så godt fra tee til green og har fået så lidt ud af det. Jeg havde 7 GIR med flere realistiske muligheder, men alt løb lige forbi. Og så var der også lige 3 3-puts undervejs og et flækket indspil, der altsammen kostede på scoren.

Hvis jeg kan holde fast i det lange spil, som det har været den seneste måned så må der ligge en nedskrivning og vente inden sæsonen slutter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været arbejdsramt i et par uger, så ingen golf, men i dag lykkedes det endelig at komme ud igen.

Forest-Sand i Lübker, fra sorte tees (cirka 5.900 meter), hvor det blev til en 84'er. Bortset fra lidt bøvl på hul 7 og 8 var det faktisk en rigtig stabil runde golf.

https://www.gamegolf.com/player/spetersen/round/2414385

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

30 point efter 14 huller og 32 point efter huller opsummerer meget godt min runde onsdag.

Jeg havde 13 huller med mit sædvanlige solide spil fra tee til green og så havde jeg en varm putter der gav en del ekstra point ind på kontoen.

Så smuldrede alting.

På 14. hul 3 puttede jeg fra under 5 meter for boogie.

På 15. hul brugte jeg 3 slag på at komme over en greenside bunker og måtte endda hole endnu et godt put for DB.

På 16 skulle jeg bruge 4 slag fra 80 meter for endnu en boogie

På 17. brugte jeg 4 slag fra 10 meter for DB.

18. hul var så ringe at bolden blev samlet op inden den kom på green.

Trods den lille nedsmeltning i dag så har jeg i længere tid følt at der venter en rigtig god runde lige rundt om hjørnet. Så er det bare om jeg finder den inden sæsonen slutter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt så godt vejr man kan spille golf i her midt i oktober :). Det var jo næsten helt perfekt i dag.

Jeg ramte driver og jern - og egentlig også fw køller - ganske udmærket.

Jeg har ingen score da mit scorekort forsvandt under mystiske omstændigheder på hul 9 ;).  Måske pga. 2 point på de første 5 huller. I alt. 3 stk. 3 putts, et 4 putt og så noget roderi i flere bunkers på et par 3. Da score kortet desværre gik i mange stykker, så kan jeg ikke referere helt hvor mange yderligere 3-putts jeg havde, men kan dog sige at der ikke var flere 4-putts :)

Jeg gav drikkelse efter runden :(

Men fik dog et smil over denne måde at dele toiletter op.

toilet.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God golf idag, men igen 1-2 huller som altid går skævt :( Det blæste dog en del, men kom ind med 38 point og 2 stregede huller, som jeg endda havde hjælpe streger på :( Den ene på et par 5 hul, hvor vi ikke kunne finde min bold. Kunne nok ikke have reddet par på hullet, men en boogie og 2 point burde ha været mulig og så en streg på vores hul 8 par 3 hul, hvor jeg trækker en direkte til venstre ud i skoven, så den kunne jeg ikke ha gjort så meget ved, måske redde et enkelt point, men så skulle på putteren og indspillet ha været lidt bedre.

Men 10 par og 2 birdies på runden

Men putteren var virkelig skarp idag dog. Ingen 3 puts og mener jeg talte det sammen til 29 puts på runden

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
37 minutter siden, skrev AkselBirke:

mener jeg talte det sammen til 29 puts på runden

Det må være dejligt, min sidste runde hed 85 slag, egentligt okay, men når antal putts var 38 ! så er det pludselig ikke okay, intet ville falde 😒 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Årgang63:

Det må være dejligt, min sidste runde hed 85 slag, egentligt okay, men når antal putts var 38 ! så er det pludselig ikke okay, intet ville falde 😒 

Ja det er træls når putteren ikke vil :( Synes putteren og chip er det stærkest i mit spil. Det lange spil er knap så godt. Det er dog blevet bedre med undervisning hen over året, men der er stadig et stykke vej igen. Særligt jernslag og de lange jern bøvler jeg med :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 timer siden, skrev ronnow:

toilet.jpg

Hvor er det nu det er? Jeg har været der, men kan ikke huske lokationen.

Redigeret af Kaizer
Edit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt som golf er. For to dage siden (se tidligere post) var putteren decideret en fjende.

I dag reddede den mig nogle gode point. Og utroligt hvordan tillid til ens puttning kan være. I søndags var det helt væk. I dag stod jeg på 18. og vidste præcis hvordan puttet skulle sættes for at dele - og da jeg slog det (lidt tricky) 1,5m putt var jeg ikke i tvivl, og den var dead center. Til stor ærgelse for min medspiller som  ellers var foran hele vejen :)

• Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden