Hop til indhold

dynen

Scores 2018

Recommended Posts

53 minutter siden, skrev TLP:

Øhh. har jeg misset et eller andet. Hvad består dit nye job da i?

Jeg har været ansat på fuld tid i Golf Plaisir siden midten af oktober, så jeg sidder og sælger golfrejser :) det er jeg blevet virkelig glad for, så det er jo heldigt når nu ryggen ikke holder til golf på højere niveau længere... :) 

Jeg kan sagtens spille en runde golf, men jeg kan ikke træne den mængde der skal til for at kunne være med... 2 runder udendørs og 3 runder i simulator siden starten af juni er ikke prangende :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

10 timer siden, skrev Golfkid:

Jeg har været ansat på fuld tid i Golf Plaisir siden midten af oktober, så jeg sidder og sælger golfrejser :) det er jeg blevet virkelig glad for, så det er jo heldigt når nu ryggen ikke holder til golf på højere niveau længere... :) 

Tillykke med den nye metier :) .

"2 runder udendørs siden Juni" hvis det er i Danmark kan det jo immervæk beskrives som at du har spillet en runde ALLE tørvejrsdage :) .

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 timer siden, skrev Golfkid:

Jeg kan sagtens spille en runde golf, men jeg kan ikke træne den mængde der skal til for at kunne være med... 2 runder udendørs og 3 runder i simulator siden starten af juni er ikke prangende :P 

Ahh. okay. Øv pga. golfen, men tillykke med jobbet. Betyder det så, at du har kvittet Pro livet helt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev TLP:

Ahh. okay. Øv pga. golfen, men tillykke med jobbet. Betyder det så, at du har kvittet Pro livet helt ?

Jeps, det bliver der ikke meget af. Jeg har stadig Pro-status, så det bliver nok til nogle Pro-Ams hist og her, men ikke mere end det :) og selvfølgelig divisionskampe også :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 minutter siden, skrev Golfkid:

Jeps, det bliver der ikke meget af. Jeg har stadig Pro-status, så det bliver nok til nogle Pro-Ams hist og her, men ikke mere end det :) og selvfølgelig divisionskampe også :) 

Okay. Ærgerligt med den møgryg :-(  Men, godt at du har fundet noget at lave som er spændende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

15 timer siden, skrev Golfkid:

Jeg har været ansat på fuld tid i Golf Plaisir siden midten af oktober, så jeg sidder og sælger golfrejser :) 

Stort tillykke med det nye job og dejligt at høre, at du er glad for det. Jeg er sikker på, at du vil gøre det godt og håber at du alligevel kan finde tid til en runde ind i mellem. Måske det skal være i år vi tager en runde på Simons?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med jobbet @Golfkid, det lyder som en, trods alt, god måde at holde sig tæt på golfsporten, få set noget af verden og bruge sin viden, når kroppen desværre ikke kan holde til golf i store mængder :-)

Vi spiller også til sommergreens på Lyngbygaards vintersløjfe, hvor 7 af 9 huller er fra 18 hullers banen - frost er ikke lig med lukning eller spil til en vintergreen (det har vi slet ikke) nu her. Det er kun i overgangsfasen fra efterår til vinter, hvor der vist er noget med noget saft, der skal trække ud af græsstråene som forberedelse til vinter, førend det ikke skulle være skadeligt at spille på græsset også i frost. Så ligesom med Norddjurs kan det åbenbart godt lade sig gøre. Som (flex)medlem betyder det også en del for mig, at jeg kan spille banen om vinteren - det giver en hel del flere golfdage, end hvis banen lukker ned i november og først åbner i marts (jeg mener fx at have hørt, at banen i Odder er i en sådan forfatning, at den kun er åben fra april til midt-oktober).

Jeg synes heller ikke jeg kan se den store forskel på om greens har været spillet på om vinteren eller ej, når vi er henne i slut marts/start april.

At det så er lidt engang cirkusgolf at spille i frost er en anden ting: Tyndt-slåede drives der rasler små 300 meter henad en fairway og indspil der pitcher 15 meter op i luften som var de landet på et betongulv - indspil og approaches skal være en ekstrem udgave af linksgolf, hvor man skal lande bolde meget kort af green og lade den trille ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 timer siden, skrev cpohd:

Gik sgu lige -1 i går på Pinehurts No. 2 :D Dog i min egen personlige TrackMan, hvor jeg endelig har fået nyt lærred sat op, så nu er det bare en fornøjelse, at stå og tæske bolde og spille et par runder i ny og næ :D 

Lækkert med egen Trackman!

spillede du fra Champ-Tee?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
15 timer siden, skrev Smut:

Lækkert med egen Trackman!

spillede du fra Champ-Tee?

Dog ikke. Må indrømme at jeg kun spillede fra næst længste, som er Pro. Men havde så til gengæld kun en 3 Wood med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens runde på Greve golfs frost sprøde bane til sommergreens gav 27  points. Højdepunktet var en sikker birdie på par 5 hul 6.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens runde i CGC på hjemmebane til vintergreens i vores vikingeklub: 72 slag = banens par :). 5 birdies, 5 bogeys 8 pars. CGC vikinge vinter hcp nu 0.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens runde i Ishøj på sommergreens: 83 slag og 36 points. 12/15 FW, 7 GIR, 33 putts. Håber sgu at driveren sidder som i dag, så bliver 2018 en smuk sæson :thumbsup:

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2 runder i denne uge.

Torsdag en runde på Norddjurs, hvor jeg havde svært ved at få jernslag til at virke. Det var som om bolden ikke rigtig ville op og flyve. Korte indspil var dog godkendt, så 32 point.

Runde i dag på hjemmebanen, der vanligt var temmelig våd (da frosten forsvandt efter 4-5 huller) Flot, nærmest helt vindstille. Det gik langt bedre end forventet med en birdie, 6 pars, bogeys og et par dobbelt. 86 slag og 37 point. 

Som @dynen skriver, kan jeg også håbe på at driveren fortsætte de gode noter fra idag. Et enkelt dårlig slag blev det til med den, men bolden blev ikke væk.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 runder i denne uge.

Torsdag en runde på Norddjurs, hvor jeg havde svært ved at få jernslag til at virke. Det var som om bolden ikke rigtig ville op og flyve. Korte indspil var dog godkendt, så 32 point.

Runde i dag på hjemmebanen, der vanligt var temmelig våd (da frosten forsvandt efter 4-5 huller) Flot, nærmest helt vindstille. Det gik langt bedre end forventet med en birdie, 6 pars, bogeys og et par dobbelt. 86 slag og 37 point. 

Som [mention=1286]dynen[/mention] skriver, kan jeg også håbe på at driveren fortsætte de gode noter fra idag. Et enkelt dårlig slag blev det til med den, men bolden blev ikke væk.

Hvordan er standen i Norddjurs?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev ploehmann:

Hvordan er standen i Norddjurs?

Overraskende god.

Hul 3 er kortet af med ca. 180 meter og spiller til vintergreen.

Hul 9 er kortet af med ca. 70 meter og spiller til vintergreen.

Hvis man går venstre om søen på hul 3 er der smattet, men ellers er der ret tørt og banen står godt.

Redigeret af Kaizer
Manglede noget.
  • Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu