Hop til indhold
dynen

Scores 2018

Recommended Posts

Vi skal da have  gang i denne tråd også i år.

Startede selv med en runde i +4 = 76 slag til vinterhuller på 18 hullers banen i CGC i dag :-) God sæson til alle i år og må vi få nogle flotte runder beskrevet.

Redigeret af dynen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

5 minutter siden, skrev dynen:

Startede selv med en runde i +4 = 76 slag til vinterhuller på 18 hullers banen i CGC i dag :-) God sæson til alle i år og må vi få nogle flotte runder beskrevet.

Tillykke med runden ;)

Smørum er lukket på grund af vand ;(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spillede i går og det gik overraskende godt efter banens stand. Den er meget våd og smattet, og man bliver straffet voldsomt hvis man rammer bolden lidt for dybt.

Jeg har ikke scorekortet mere og fik ikke talt slagene sammen, men husker dog at for 9 gav 19 point. Bag 9 var en noget rodet omgang, så jeg fik kun skrabet 12 point sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
13 timer siden, skrev Rosenberg:

Tillykke med runden ;)

Smørum er lukket på grund af vand ;(

Same procedure as last year.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
13 timer siden, skrev dynen:

Sjovt at der er så stor forskel på den anden side af vejen, har ikke spillet i år, men var rundt lige før nytår, og jeg har aldrig, i de 21 år jeg har spillet golf, set en bane i dårligere stand, det våde vejr kombineret med besparelser på banepleje har virkelig sat sine dybe spor.:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, skrev LP:

Sjovt at der er så stor forskel på den anden side af vejen, har ikke spillet i år, men var rundt lige før nytår, og jeg har aldrig, i de 21 år jeg har spillet golf, set en bane i dårligere stand, det våde vejr kombineret med besparelser på banepleje har virkelig sat sine dybe spor.:blush:

Jeg har nu set ringere baner, men det undrer mig de ikke holder den lukket henover vinteren, som det har set ud i år. Den smule greenfee de kan samle sammen, kan umuligt opveje hvad det koster når den stadig står skidt til foråret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bragende flot solskinsvejr i går lørdag, men også koldt med en isnende vind som det tog fire lag at tage biddet ud af. Frosten havde heldigvis stort set forladt banen, da jeg slog ud.

En rigtig fornuftig runde, hvor jeg dog må samle op på første hul (banens hul 10). Men får ifølge Golfshot spillet svarende til 40 point og får lavet 7 pars fra bagerste vintertees (svarende tol 62/24). Så er der (selvfølgelig) de sædvanlige hjerneblødninger, men skidt være med dem. Det var skønt at være ude og pointtallet skyldes ligeså meget eventyrligt tur i den med putteren som så meget andet 3,5 slag bedre end scratch på for ni).

https://bnc.lt/yzOb/bdBkMF9ruJ

https://bnc.lt/yzOb/m6rQfbEsuJ

Sent from my iPhone using Tapatalk

8666724ec2b795508133dbca89054509.jpg

ad5e899e6fa0e1910838c5c54fc0e37f.jpg

b6beef73f543f4266221180dffd707df.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuppede sgu en runde i +1 i går på PGA National.... Indendørs i Rødovre dog :P 

Det er sgu ikke meget golf det bliver til i de her tider! Om halvanden uge står den på 6 runder i Dubai med arbejdet, så der kickstarter jeg sæsonen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Golfkid:

Om halvanden uge står den på 6 runder i Dubai med arbejdet

Tjaa, her giver ordet forretningsrejse jo en helt anden mening... god tur :thumbsup: Jeg er heldigvis SLET ikke misundelig.

Hos os var banerne lukket pga. frost i årets første weekend... det er dælme ØV!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev Logan:

Tjaa, her giver ordet forretningsrejse jo en helt anden mening... god tur :thumbsup: Jeg er heldigvis SLET ikke misundelig.

Hos os var banerne lukket pga. frost i årets første weekend... det er dælme ØV!

Jeps, med mit nye job, så er man jo nødt til at tjekke nogle nye destinationer ud, så jeg ved hvad jeg snakker om overfor kunderne ;)  glæder mig meget og tror også det bliver lærerigt! Der bliver lidt fagligt også, bare rolig :) 

Alt bør være lukket herhjemme lige nu... Frost er altødelæggende :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Golfkid:

Ja det er jo det vi altid er blevet fortalt, men vores bane er altid åben og til min store forbavselse, er der altid en del, som også spiller i frost og vores banes stand, er fuldt på højde med de omkringliggende baner, som vi matcher prismæssigt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Årgang63:

Ja det er jo det vi altid er blevet fortalt, men vores bane er altid åben og til min store forbavselse, er der altid en del, som også spiller i frost og vores banes stand, er fuldt på højde med de omkringliggende baner, som vi matcher prismæssigt.  

Men risikoen for, at frosten sætter sine spor og dræber græsset, så det først kommer sig langt inde i foråret vil bare altid være der :( i går rendte der folk rundt på vores lille bane puttede på Greens i frostvejr :( synes det er noget rod og en unødig chance at tage... 

http://www.usga.org/course-care/our-experts-explain0/frost-delays.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, skrev Golfkid:

Det kan jeg skrive under på: Vi spillede Lübker juleturnering til frosne greens i December. 3 uger efter gik klubben konkurs. ;);)

Spøg til side: Jeg kendte godt til problematikken om at spille på frosne greens og undrede mig over at vi gjorde det på Lübker. Men man kan jo ikke ligefrem påstå at Lübker havde dårlige greens. 

Redigeret af peejay
  • Like 1
  • Trist 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
36 minutter siden, skrev Golfkid:

Men risikoen for, at frosten sætter sine spor og dræber græsset, så det først kommer sig langt inde i foråret vil bare altid være der :( i går rendte der folk rundt på vores lille bane puttede på Greens i frostvejr :( synes det er noget rod og en unødig chance at tage... 

Det er også hvad jeg altid, har fået fortalt og jeg har også læst side op og side ned, omkring alle de skade frost kan gøre på græs. Jeg kan blot konstatere, at det aldrig er sket, i alle de år, Norddjurs har eksisteret. De småskader jeg har set, som følge at frost, har meget hurtigt været væk og vores bane er altid en af dem, som står bedst i foråret.

Jeg er ikke ekspert og måske er det bare en katastrofe, som venter på at ske, måske er det en anden græs-sort, måske skyldes den jordbunden, jeg ved det ikke, men fakta er at det, indtil nu, aldrig har været et problem på Norddjurs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Golfkid:

Jeps, med mit nye job, så er man jo nødt til at tjekke nogle nye destinationer ud, så jeg ved hvad jeg snakker om overfor kunderne ;)  glæder mig meget og tror også det bliver lærerigt! Der bliver lidt fagligt også, bare rolig :) 

Øhh. har jeg misset et eller andet. Hvad består dit nye job da i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik sgu lige -1 i går på Pinehurts No. 2 :D Dog i min egen personlige TrackMan, hvor jeg endelig har fået nyt lærred sat op, så nu er det bare en fornøjelse, at stå og tæske bolde og spille et par runder i ny og næ :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu