Hop til indhold
mortenn4600

Golf og slidgigt i tommelfingeren

Recommended Posts

Hørte i dag under dagens runde at René Neumann, nu er blevet tilknyttet Køge :thumbsup: Det er en træner som jeg godt vil anbefale dig @morten4600 at tage en snak med. Så er vejen også kortere til en afklaring, hvis der efter ændringen af grip skulle være brug for et ekstra kig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg har godt hørt der skulle komme en ny pro. Har du selv fået lektioner hos ham? Jeg vil da prøve at tage en snak med ham. Jeg var ude og slå bolde i dag men kan ikke få base balle grip til at fungere men gør det nok heller ikke rigtigt. Det gav nærmest flere smerter :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har selv brugt René, ligesom rigtig mange andre i Dragør. René har også været træner for LPGA-spilleren Nicole Broch Larsen, så CV'et er i orden :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Morten, er det Peter Taylor som ikke er så behjælpelig? Undrer mig virkelig meget. Jeg har kendt manden i over 30 år, og han har aldrig virket som en person, der ikke er parat til at hjælpe. Tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har talt med ham om grippet en del gange uden vi har kunne finde en løsning der passer. Peter er uden tvivl dygtig men i denne situation har vi ikke været gode nok til at finde en løsning sammen der har kunne hjælpe mig. 

Jeg har brugt peter til mange andre ting hvor ting hvor jeg har været rigtig glad for hans hjælp. 

Jeg vil også gerne bruge ham fremad rettet men føler der er brug for andre øjne lige netop på denne udfordring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu