Hop til indhold
Nicolai

Hvilket regntøj har du?

Recommended Posts

old news ;)

Jeg har selv abacus regnbukser der nok er 12 år gamle, men fungere perfekt, og så en H20 regnjakke med aftagelige ærmer, vejer næsten intet og er med god bevægelighed. Den er fra sport24 outlet til næsten ingen penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

som dig er jeg heller ikke pjattet med at gå ud i regnen, så det sæt som Intersport havde i eget brand har fungeret helt fint for mig - jeg kan dog ikke lige finde det nu. Det var heller ikke meget billigere end det tilbud som TLP har annonceret her, så i den kontekst er det nok mindre relevant :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
18 timer siden, skrev Christian The Re-Rookie:

som dig er jeg heller ikke pjattet med at gå ud i regnen, så det sæt som Intersport havde i eget brand har fungeret helt fint for mig - jeg kan dog ikke lige finde det nu. Det var heller ikke meget billigere end det tilbud som TLP har annonceret her, så i den kontekst er det nok mindre relevant :) 

Der er lige en ekstra pointe (specielt af hensyn til diskussionerne med fruen :D) - I køber ikke regnsæt til golf.

I køber regnsæt til ALLE de situationer, hvor I er ude i regnvejr. Cykle på arbejde, gå tur med børnene, hunden, kanoturen, campingferie - fyld selv på etc.

Jeg var på ferie i London og det var da mit golf-regnsæt, som stod imod øsregnen, når vi gik rundt i byen. Jeg var knastør - det var min kone ikke, da hun har et noget billigere 'no name' regnsæt

Og hvis I køber kvalitet, så har I det stadig om 5-8 år. - vandtæt!

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, skrev Kitter:

Der er lige en ekstra pointe (specielt af hensyn til diskussionerne med fruen :D) - I køber ikke regnsæt til golf.

I køber regnsæt til ALLE de situationer, hvor I er ude i regnvejr. Cykle på arbejde, gå tur med børnene, hunden, kanoturen, campingferie - fyld selv på etc.

Jeg var på ferie i London og det var da mit golf-regnsæt, som stod imod øsregnen, når vi gik rundt i byen. Jeg var knastør - det var min kone ikke, da hun har et noget billigere 'no name' regnsæt

Og hvis I køber kvalitet, så har I det stadig om 5-8 år. - vandtæt!

jeg tager ikke regnsæt på for de sekunder det tager mig at gå fra hoveddøren til carporten, tror der går total gremlin i mig, hvis jeg bliver mere end stænket til :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 timer siden, skrev Christian The Re-Rookie:

jeg tager ikke regnsæt på for de sekunder det tager mig at gå fra hoveddøren til carporten, tror der går total gremlin i mig, hvis jeg bliver mere end stænket til :D 

Så er argumentationen svær!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev Kitter:

Så er argumentationen svær!

Det er et skråplan overhovedet at begynde at diskutere hvad man bruger sine penge til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Pastorius:

Det er et skråplan overhovedet at begynde at diskutere hvad man bruger sine penge til. 

Tjah, er man først fanget i fællesøkonomiens sløje svøbe, så er det man skal begynde at kalkulere med bilka-penge (byttepenge, altid 100kr over) ;) 

On topic, så har regnsættet fra Intersport altså fungeret rigtigt fint for mig. Det er ikke tungt eller omklamrende, er ikke et gummisæt og jeg har kun i decideret tung og varig regn oplevet at det begynder at blive fugtigt at have på. Så længe der er tilbud fra TLP er det dog ikke relevant uanset ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, skrev Christian The Re-Rookie:

Tjah, er man først fanget i fællesøkonomiens sløje svøbe, så er det man skal begynde at kalkulere med bilka-penge (byttepenge, altid 100kr over) ;) 

Fællesøkonomi kommer vel kun på tale i de ægteskaber, hvor Fruen tjener mest! :D - og ophører hvis hun bliver arbejdsløs :thumbsup:

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu