Hop til indhold
Gålfer

Gabwedge 75 meter sving

Recommended Posts

41 minutter siden, skrev Gålfer:

@tågehorn

naturligvis kan jeg bruge dit nummer konstruktivt.

F.eks at krydschecke med udsagn her på forum for at lave en vurdering af sandheden i dem.

Men var egentligt en fejl at jeg kom til at skrive til dig, du er på ignore.

Lasse, get over it. Jo mindre i skriver alt muligt hys, jo mere ro er der.

Burde måske bare smide alle der brokker sig herfra af på ignore og så lade det være det?

Det er jo når i får noget at arbejde med at det bliver træls læsning for andre, så - hvis jeg nu bare ikke kan se alt brokken og får siet 100% ud i jer.

Det må være muligt.

Du er simpelthen den værste ignorant jeg nogensinde har "mødt", for det har jeg heldigvis ikke rent fysisk.

At du vil bruge dit liv på, at krydstjekke fakta om mig siger vel alt. Jeg gør faktisk ikke ret meget i, at tale om mine meritter fordi de er ligegyldige.

Jeg har intet opnået med mit golfspil som er værd at nævne, og på den baggrund er det malplaceret at sidde og kæfte op om.

Det får mig dog totalt op i det røde felt, at du forsøger at "lære" andre helt elementære fejl i deres sving, og ignorerer professionelles udtalelser alene ud fra din erfaring. Herre gud du er lige blevet single handicapper og spiller kvalifikationsrækken, og ved meget lidt om teknik. I hvert fald anerkendt teknik.

Du omtaler ligeledes letheden i golf, og dit store Arsenal af teknisk kunnen og det nærmest latterliggør alle brugere herinde. Igen så er det helt ude af propationer for enhver der elitegolfer ved, at du får til at lyde som lethed er slet ikke nemt. Og enhver dygtig golfspiller ved også at en random single handicapper kan på ingen måde de ting du får til at lyse som lethed.

Det er muligt du har unormalt stor tiltro til dig selv osv osv., men du provokerer jo unødigt alle andres formåen med dit pral. Man kunne godt ønske sig, at du rent faktisk tænkte bare en smule over hvordan du opfattes. Det er muligt at du er bedøvende ligeglad, men så er du jo også selv udenom alt den modstand mod dig.

Jeg har i hvert fald sjældent mødt en som har så lidt begreb om egne tanker om sig selv, og så den tanke omverdenen har omkring ens person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

@Golfer : Jeg behøver ikke at forstå dig? Der er da heldigvis masser i verden jeg ikke forstår, men jeg er rimeligt god til at læse indenad, og hvis du også øvede dig i det, så havde du læst og forholdt til de ting jeg nævnte i mit indlæg, frem for at postulere om hvad jeg forstår eller ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Gålfer:

Vi finder ud af det.

Jacob, du kan ikke forstå mig, det er ok, men lad være med at projektere en tænkt fremgangsmodel på vegne af andre mennesker, før du har 100% vished om at dine tanker er korrekte.

Var imponeret af Holgers fremskridt, smed hans video ind i en video editor på min pc, og kørte frem og tilbage for at finde fejl, jeg så mange, poienterede én, og henvendte mig med budskabet om den éne fejl og tilbød at lave en tutorial, altså hjælpe manden, fordi jeg er en GIVER.

Der har du mit motiv, se hvor langt det er fra din formodning....

Det du påpegede var på ingen måde en fejl. Du påpegede rent faktisk noget som er tæt på at være rigtig godt, og appellerede til at lave deciderede fejl.

Du tager udgangspunkt i dit eget sving og analysere andre ud fra det. Men dit eget sving er fyldt med "fejl" og derfor skal du ikke komme med "gode" råd når du på ingen måde er objektiv.

Iøvrigt retter man ALDRIG på andres teknik medmindre de spørger om hjælp. Der er en grund til, at træneruddannelsen er så langt. Mange af de ting som dine øjne ser, er symptomer på er helt andet problem. Og retter du symptomer i stedet for årsagen så har du pludselig mere end 1 fejl i svinget.

Derfor holder man sin mund medmindre man bliver spurgt.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 minutes ago, Gålfer said:

Var imponeret af Holgers fremskridt, smed hans video ind i en video editor på min pc, og kørte frem og tilbage for at finde fejl, jeg så mange, poienterede én, og henvendte mig med budskabet om den éne fejl og tilbød at lave en tutorial, altså hjælpe manden, fordi jeg er en GIVER.

Der har du mit motiv, se hvor langt det er fra din formodning....

Men hvorfor Mads, hvorfor? Hvorfor finde fejl, hvorfor ikke bare rose manden for en yderst flot fremgang og så lade det være ved det?

Du er på ingen måde en GIVER, du er en “suger” og du suger alt godt ud af andre og andre folks fremgang ved din måde at agere på. 

Hvis du blot droppe dit machopis, så ville dette forum være et super sted at opholde sig. 

Edit: dit eneste motiv er at få dig selv i centrum. 

Redigeret af MarkAA
  • Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev Gålfer:

Der har du mit motiv, se hvor langt det er fra din formodning...

Du er imponeret over Holgers arbejde med sin træner, men du sætter dig alligevel ned og bruger tid på at finde fejl, for så at påpege det du mener er forkert? Det hænger jo ikke sammen... Og dette endda helt uden at vide hvad træneren har sagt og uden at spilleren har bedt om din hjælp... Som sagt, så er undervisning en proces og ikke noget man bare fikser fra det ene øjeblik til det andet.

Undskyld Mads, men der må du revidere din opfattelse af hjælp! Du hjalp ikke - du påpegede fejl i en imponerende fremgang og siger “gør lige sådan her i stedet for”.. Det er meget bedrevidende synes jeg og “se mig”... 

Du kunne i det mindste ha’ spurgt om du måtte komme med en kommentar, inden du gik i krig med at påpege fejl... Det havde været pænt og høfligt og så kunne Holger jo sige ja eller nej :) Det er derfor vi er flere der stejler og i min verden gjorde du det stikmodsatte, af det du egentlig tror du har gjort - altså mere skade end gavn... :) 

• Thanks 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lasse

Ja ja, det er mit ego der kommer lidt i vejen vel. Skænker det naturligvis ikke en tanke, det er jo normalt.

MarkAA

Jeg gider ikke dykke mere ind i detaljerne, det usagte må være usagt, det uforklarede, og spørgsmålene må stå hen.

• Sad 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutes ago, Gålfer said:

Lasse

Ja ja, det er mit ego der kommer lidt i vejen vel. Skænker det naturligvis ikke en tanke, det er jo normalt.

MarkAA

Jeg gider ikke dykke mere ind i detaljerne, det usagte må være usagt, det uforklarede, og spørgsmålene må stå hen.

Og idioti må forblive idioti. Smh. 

• Thanks 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Gålfer:

Lasse

MarkAA

Nej, det virker ikke som om du tænker over det, men alligevel tænker du nu nok over at det nok er dit ego der kommer lidt i vejen... Vil du ikke nok tænke over det, inden du poster indlæg herinde så? :) det tror jeg vil hjælpe både dig og os big time! Please? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Golfkid:

Nej, det virker ikke som om du tænker over det, men alligevel tænker du nu nok over at det nok er dit ego der kommer lidt i vejen... Vil du ikke nok tænke over det, inden du poster indlæg herinde så? :) det tror jeg vil hjælpe både dig og os big time! Please? 

Helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu