Hop til indhold
Vild med Golf
Nicolai

Viaplay sport Dataforbrug vs kvalitet..

Recommended Posts

4 minutter siden, skrev Golfkid:

De har sikkert en app som holder styr på det :) 

Finder nok heller ikke ud af det, for de har hvertfald ikke travlt med at svare mig på Facebook. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu, skrev Nicolai:

Finder nok heller ikke ud af det, for de har hvertfald ikke travlt med at svare mig på Facebook. 

Har du skrevet for hvad, 10-15 min siden? Giv dem lige en chance :P:D 

Men jeg ville ikke vælge dem umiddelbart...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Golfkid:

Har du skrevet for hvad, 10-15 min siden? Giv dem lige en chance :P:D 

Men jeg ville ikke vælge dem umiddelbart...

30 min.. Jeg vil have hurtig service.. Har ikke tid til det, når jeg nu sidder og holder ferie og ikke har lavet andet i 2 uger :P 

Hvis de kan tilbyde 60gb netdeling, så får det forsøget. Det er trodsalt 35gb mere end jeg har nu, plus der er fri tale mode mine 20timer nu. Det vil koste 30,- mere i måneden. 

Alternativt er at finde et billigt internetabonnement, hvilket det sikkert ender med i sidste ende. Kan du ikke lige tjekke kvaliteten på laveste opløsning og uden wifi? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev Nicolai:

30 min.. Jeg vil have hurtig service.. Har ikke tid til det, når jeg nu sidder og holder ferie og ikke har lavet andet i 2 uger :P 

Hvis de kan tilbyde 60gb netdeling, så får det forsøget. Det er trodsalt 35gb mere end jeg har nu, plus der er fri tale mode mine 20timer nu. Det vil koste 30,- mere i måneden. 

Alternativt er at finde et billigt internetabonnement, hvilket det sikkert ender med i sidste ende. Kan du ikke lige tjekke kvaliteten på laveste opløsning og uden wifi? 

Har ikke selv viaplay på telefonen - bruger det kun på computeren og tv'et, så kan ikke tjekke det lige nu i hvert fald :) 

Men ha' lige lidt tålmodighed - det er en Facebookside ;) hvis du vil ha' hurtigt svar så må du gribe knoglen og ringe til dem ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Golfkid:

Har ikke selv viaplay på telefonen - bruger det kun på computeren og tv'et, så kan ikke tjekke det lige nu i hvert fald :) 

Men ha' lige lidt tålmodighed - det er en Facebookside ;) hvis du vil ha' hurtigt svar så må du gribe knoglen og ringe til dem ;) 

Nu fik jeg da svar - "Du kan læse vores abonnements vilkår her" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager for off topic, men jeg betragter det som en falliterklæring hvis et firma svarer hurtigere på Facebook end på deres egen supportside.

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Kaizer:

Beklager for off topic, men jeg betragter det som en falliterklæring hvis et firma svarer hurtigere på Facebook end på deres egen supportside.

Jeg er ikke helt enig, for man må vel formode, at hvis de har en facebookside, med muligheden for at chatte med dem, så må de vel have ansat personale nok til det? 

Jeg ringer aldrig til support eller kundeservice, dertil er ventetiden ganske enkelt ofte alt for lang. 

Har så skrevet at jeg nu har læst aftalevilkårene, men vil dog stadig gerne have bekræftet om det kun gælder for de nævnte delingsmuligheder. Netflix kan man jo caste over på tv'et, hvilket jeg også tror man kan med Viaplay og så vil de jo aldrig kunne se, hvordan jeg ser programmet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev Kaizer:

Det er helt i orden. Man kan ikke være enig om alting. 

Ikke altid nej, men når man går ind på deres hjemmeside og der foreligger 4 muligheder for kontakt, så formoder jeg at de har styr på det :)  Dog ser jeg at chatten på hjemmesiden ikke er tilgængelig (søgte efter dem på Facebook først, da mit eget selskab er hurtige til at svare den vej). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må indrømme at jeg ikke har læst hele tråden, men kan fortælle at hvor jeg bor, er eneste mulighed for internet, det mobilebredbånd og jeg har Viasat, HBO og netflix, har ikke noget TV, så alt jeg ser er streamet til PC. Jeg bruger lige under 200gb pr måned, sætter jeg kvaliteten ned, så ligger forbruget lige over 100gb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 minutter siden, skrev Årgang63:

Må indrømme at jeg ikke har læst hele tråden, men kan fortælle at hvor jeg bor, er eneste mulighed for internet, det mobilebredbånd og jeg har Viasat, HBO og netflix, har ikke noget TV, så alt jeg ser er streamet til PC. Jeg bruger lige under 200gb pr måned, sætter jeg kvaliteten ned, så ligger forbruget lige over 100gb. 

Det er ikke en mulighed jeg har undersøgt. Hvad giver du for den løsning og hvor meget ser du sådan ca? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
52 minutter siden, skrev Nicolai:

Det er ikke en mulighed jeg har undersøgt. Hvad giver du for den løsning og hvor meget ser du sådan ca? 

Ja pisse billigt er det jo ikke, jeg giver 299,- for 200gb og jeg begrænser ikke mig selv med forbrug, jeg har en 2-3 serier jeg følger, ser en 2-3 film, ser golf, premier league, la liga og champions league, lidt DR, Har en håndfuld yt kanaler som jeg følger og så plus alt det løse og det er selvfølgelig på ugebasis :D

Redigeret af Årgang63

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, skrev Årgang63:

Ja pisse billigt er det jo ikke, jeg giver 299,- for 200gb og jeg begrænser ikke mig selv med forbrug, jeg har en 2-3 serier jeg følger, ser en 2-3 film, ser golf, premier league, la liga og champions league, lidt DR, Har en håndfuld yt kanaler som jeg følger og så plus alt det løse og det er selvfølgelig på ugebasis :D

Ikke så underligt, hvis du ikke har tid til golf så :P 

Tak for den gode beskrivelse af forbruget, hvilket ligner mit meget godt :D 

• Like 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites