Hop til indhold
Gålfer

PGA Championship

Recommended Posts

ploehmann    135
10 minutter siden, skrev Pastorius:

Mjae - jeg synes altså det flader lidt for tidligt ud, når man kan nøjes med en dobbeltbogey på sidste hul for at vinde, som næstsidste bold. Men det er jo ikke JT's skyld at de andre ikke hænger på.

Er det ikke meget normalt til PGA Championship, hvor der - sådan helt uvidenskabeligt - ofte synes at være en del flere "upåagtede" spillere i spil til titlen med deraf oftere følgende gummihænder/-hoved? Der er kun 12 spillere, der slutter under par efter 72 huller, så det tyder også på at sværhedsgraden var meget høj og at det var noget andet og mere end spektakulær golf det kaldte på fra spillerne.

Molinari hælder en del birdies i, Fowler laver fire i træk på bag-ni, Patrick Reed laver syv birdies - alt sammen ikke ringe.

Men jeg kan godt følge, hvad du siger, at det rent væddeløbsagtige måske toppede en tand for tidligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Golfkid    839
7 timer siden, skrev ploehmann:

Er det ikke meget normalt til PGA Championship, hvor der - sådan helt uvidenskabeligt - ofte synes at være en del flere "upåagtede" spillere i spil til titlen med deraf oftere følgende gummihænder/-hoved? Der er kun 12 spillere, der slutter under par efter 72 huller, så det tyder også på at sværhedsgraden var meget høj og at det var noget andet og mere end spektakulær golf det kaldte på fra spillerne.

Molinari hælder en del birdies i, Fowler laver fire i træk på bag-ni, Patrick Reed laver syv birdies - alt sammen ikke ringe.

Men jeg kan godt følge, hvad du siger, at det rent væddeløbsagtige måske toppede en tand for tidligt.

PGA Championship er typisk årets stærkeste felt i majors, da top 100 i verden er inviteret. Jeg synes det var fedt at se det på en svær bane i år, hvor ugens bedste ball strikers kom til tops. Jeg synes det er lidt intetsigende når det bliver en puttekonkurrence og med -22 som vinderscore :) 

Jeg var rimelig oppe at ringe på bag9, da der var så mange spillere i spil til titlen... Pludselig stod Thomas der bare helt alene :P det havde selvfølgelig været federe hvis f.eks. Kisner kunne ha' fået et birdieputt på sidste for et omspil, for lige at give den sidste kriller i maven, men sådan skulle det ikke gå... Men stadig en fed turnering og finaledag :D 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu