Hop til indhold
Gålfer

PGA Championship

Recommended Posts

Gålfer    137

Spieth kan lave sin grandslam i denne weekend, og det er værd at notere at han faktisk kan slå selveste Tiger Woods, i den forstand at han kan tage de 4, før han gjorde.

Jeg har selv fidus til at Rory vil klare det godt.

Vi stiller jo selv med det stærke hold, 3 danskere, håber vi ser lidt rødt og hvidt golf på TV i den kommende weekend. Gerne alle 3 :)

Her er min watch liste, i hvertfald.

2017-08-10_11-40-29.thumb.jpg.aaf9775581c4e358e41bf5a674426640.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
COP    231
1 time siden, skrev Gålfer:

Spieth kan lave sin grandslam i denne weekend, og det er værd at notere at han faktisk kan slå selveste Tiger Woods, i den forstand at han kan tage de 4, før han gjorde.

Det rette ord må vel være en Career Grand Slam, men flot hvis det skulle lykkes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cpohd    4

Bare ikke Jordan Spieth vinder, så er jeg glad og tilfreds! :D Fed start fra Jacob. Håber han kan holde fast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gålfer    137

Der kom lige en bogey på 17, men fik hevet en flot 67'er hjem med en klasse birdie på sidste.

Det var sku da forfriskende, og alt alt for tidligt at få mave kriller på hans konto hvis vi tænker lidt fremad, der kan ske meget endnu, men det ville jo være for vildt for dem som har smidt 10.000kr på ham som vinder :)

Redigeret af Gålfer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gålfer    137

Hvis han kan holde sig i T10 efter i dag, er det alt for sindsygt. Frygter dog han får gjort bekendtskab med 2 brune kasser (triple B ) og 4 gule kasser og 1 lyseblå. Men det siger jeg også fordi jeg er halvvissen efter en efter middag på terassen med fadøl og klubbens bedste damer.

Nu står den på grilpølser og alt alt alt for stærk sennep, og så golf på flimmeren. Tidligt i seng, skal jo spille golf i morgen tidligt...

Held og lykke til Thorbjørn, Bjørn er helt væk, og Kjeldsen er også væk, der er mange der er væk, min watchliste bliver kortere og kortere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gålfer    137
Den 8/11/2017 kl. 17:27 , skrev Gålfer:

2 brune kasser (triple B ) og 4 gule kasser og 1 lyseblå

Det var sku da temmeligt præcis samt nuanceret korrekt jeg havde, ja ja, de blev dobbelt og ikke tripple, men har birdie og 4 bogeys og "der er værre" rigtigt :D

Jeg spåede det på dagen før han var igang.

ocd fest.

tenor.gif

2017-08-12_18-03-16.jpg.4d0dc2a5634a0d739bddef6db490fb25.jpg

og LOL! til speaker, der fløj en flyver over green som Bryson stod på, og han sagde Bryson så beregnede luft trykket med ind i hans linje.

Redigeret af Gålfer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gålfer    137

Nå! Det var en lidt tam affære, heldigvis var det ikke ham i de ternede golf bukser der vandt, jeg hader med 4 streger under, sådan nogle bukser, de er det ultimativt grimme på denne jord, sådan set ligeglad med hvem fanden der har dem på :D

Min watch liste skrumpede ind til 3 folk, Hideki, Reed, og Thomas, fik ikke set afslutningen, men gik vidst ikke glip af meget.

Surt show Olesen, det er op på hesten igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Casper    173
1 time siden, skrev Gålfer:

Nå! Det var en lidt tam affære, heldigvis var det ikke ham i de ternede golf bukser der vandt, jeg hader med 4 streger under, sådan nogle bukser, de er det ultimativt grimme på denne jord, sådan set ligeglad med hvem fanden der har dem på :D

Min watch liste skrumpede ind til 3 folk, Hideki, Reed, og Thomas, fik ikke set afslutningen, men gik vidst ikke glip af meget.

Surt show Olesen, det er op på hesten igen.

JT's slag på 17. kan sagtens tåle en 7-8 gentagelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pastorius    721
9 timer siden, skrev Casper:

JT's slag på 17. kan sagtens tåle en 7-8 gentagelser 

Det er lidt trist når man på et tidspunkt på bag-ni har fem-seks mand delt på førstepladsen. at kun én af dem kan spille ordenligt golf derfra. JT spillede flot ind, men det kunne have været interessant hvis han var blevet presset lidt mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ploehmann    135

Jeg synes ikke det var en tam affære. Det var fedt at se så mange være i spil og også hvordan de kæmpede med at holde spillet sammen på de tre livsfarlige afslutningshuller. Jeg var i al fald glad for at se med.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pastorius    721
19 minutter siden, skrev ploehmann:

Jeg synes ikke det var en tam affære. Det var fedt at se så mange være i spil og også hvordan de kæmpede med at holde spillet sammen på de tre livsfarlige afslutningshuller. Jeg var i al fald glad for at se med.

Mjae - jeg synes altså det flader lidt for tidligt ud, når man kan nøjes med en dobbeltbogey på sidste hul for at vinde, som næstsidste bold. Men det er jo ikke JT's skyld at de andre ikke hænger på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu