Hop til indhold
Pastorius

Curry I web.com

Recommended Posts

De har et andet Hcp-system i USA, men mange her i DK kunne godt lære af den ærlighed.

Læser desværre stadig om gode scores som tager folk ned i Hcp. De mindre dårlige som giver opskrivning bliver desværre stadig ikke afleveret. Til skade for den ærlige spiller som mister pladsen i turneringen eller bliver sat af holdet til regionsgolfen eller DK-turneringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 3/8/2017 kl. 19:23 , skrev Pastorius:

Det kan blive svært for ham at finde en anden klub, der passer til hans selvforståelse. Han er en god basketballspiller, men han er ikke noget stort menneske. Måske findes der en Flat Earth-owner derude et sted, han kan connecte med.

Den 3/8/2017 kl. 19:20 , skrev nAlen:

På vandrørene lyder  det vist ret meget somom at de ikke har noget valg.. Han vil vist  bare væk, sikkert noget primadonna "jegvilikkeståiskygenafnogen" fis.. Kan desværre godt forestille mig noget melo + noget for kyrie lige om hjørnet :( 

Så kom den, var ikke et trade jeg havde set komme :blink:

http://global.nba.com/news/reports-cavaliers-send-kyrie-irving-celtics-package-including-isaiah-thomas/?cid=trafficdriver:nbacom:homepage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev Casper:

Heller ikke her. 

Nu taler folk om Lebron til Lakers i 2018, så den gamle rivalisering kan blusse op igen - men i så fald er jeg nødt til at skifte side og holde med Boston. LeBron er for uelegangt til Lakers.

Junior er sjældent vågnet så hurtigt. "Dårligt trade for Celtics - alt for dyr."

Redigeret af Pastorius
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 timer siden, skrev Pastorius:

Heller ikke her. 

Nu taler folk om Lebron til Lakers i 2018, så den gamle rivalisering kan blusse op igen - men i så fald er jeg nødt til at skifte side og holde med Boston. LeBron er for uelegangt til Lakers.

Junior er sjældent vågnet så hurtigt. "Dårligt trade for Celtics - alt for dyr."

Synes Celtics har ageret så fornuftigt over de sidste par år og genopbygget med tålmodighed, og de var et mega likable franchise med specielt IT som man vel ikke kunne undgå at kunne lide på en eller anden måde, og nu tror jeg de er blevet forblændet af "chancen" for øjeblikkelig succes, og trader IT plus 2 spillere mere samt deres rettigheder til nets 1.runde valg til næste år, det virker desperat i mine øjne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, skrev Casper:

Synes Celtics har ageret så fornuftigt over de sidste par år og genopbygget med tålmodighed, og de var et mega likable franchise med specielt IT som man vel ikke kunne undgå at kunne lide på en eller anden måde, og nu tror jeg de er blevet forblændet af "chancen" for øjeblikkelig succes, og trader IT plus 2 spillere mere samt deres rettigheder til nets 1.runde valg til næste år, det virker desperat i mine øjne. 

Det giver mening hvis en af de andre er på en lidt for dyr kontrakt, og de ikke mener at IT er stærk nok til at bygge et vinderhold op omkring (det mener jeg ikke han er).

...men altså så havde jeg heller set de havde taget Fultz og tradet IT tidligere på vinduet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, skrev Pastorius:

Det giver mening hvis en af de andre er på en lidt for dyr kontrakt, og de ikke mener at IT er stærk nok til at bygge et vinderhold op omkring (det mener jeg ikke han er).

...men altså så havde jeg heller set de havde taget Fultz og tradet IT tidligere på vinduet.

Jeg er helt sikkert enig i at IT ikke er i top 5 over PG i ligaen, og de kender selvfølgelig også de kommende draft classes, der følger jeg ikke nok med, så hvis deres vurdering er at der ikke er en kommende elite PG som er tilgængelig når de skal vælge, så skal de selvfølgelig gøre noget, jeg er bare ikke helt tosset med Uncle Drew, jeg synes deres pickup af Hayward var ret lækkert til gengæld, er bare bange for at de ikke kommer til at udnytte hinanden som man håber. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste års draft class er top heavy og Nets kan sagtens gå hen og vinde 30 kampe i år.

Nets har ingen grund til at tanke i forhold til mange andre hold.

Hvis det sker falder værdien af det pick gevaldigt. 

Jeg tror Celtics lavede det korrekte move og jeg er langt fra Boston fan.

Boston har sat sig i en postionen til at overtage tronen når LBJ forlader Cavs efter denne sæson.

Redigeret af Crick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Crick:

Nets har ingen grund til at tanke i forhold til mange andre hold.

Hvis det sker falder værdien af det pick gevaldigt. 

De har et decideret elendigt hold, kan simpelthen ikke se dem vinde 30 kampe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
27 minutter siden, skrev nAlen:

De har et decideret elendigt hold, kan simpelthen ikke se dem vinde 30 kampe

Jeg siger ikke de er gode, men der er andre hold der kæmper om pladsen i bunden incl. mine egne Bulls. 

Pacers, Hawks, Magic, Suns, Kings, Lakers, Dallas og Knicks hvis de trader Melo.

Det vil sige der er ti hold der alle realistisk kan ende med at blive det dårligste hold i næste års draft. 

Nets skal jo ende med at blive det dårligste hold næste år før "deres" picks, der nu tilhøre Cavs ender med, at blive et garanteret top 4 pick. 

Ender Nets som det 3. dårligste kan de sagtens ryge ud af top 5.

Kommer man uden for top 5 næste år er der altså langt mellem snapsene. 

Redigeret af Crick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Pastorius:

I det mindste kan han komme ud foran og lave lidt sjov med det så et eller andet tåbeligt amerikansk nyhedsmedie får blæst det op til noget det ikke er :) 

Den 23/8/2017 kl. 15:07 , skrev Crick:

Jeg siger ikke de er gode, men der er andre hold der kæmper om pladsen i bunden incl. mine egne Bulls. 

Pacers, Hawks, Magic, Suns, Kings, Lakers, Dallas og Knicks hvis de trader Melo.

Det vil sige der er ti hold der alle realistisk kan ende med at blive det dårligste hold i næste års draft. 

Nets skal jo ende med at blive det dårligste hold næste år før "deres" picks, der nu tilhøre Cavs ender med, at blive et garanteret top 4 pick. 

Ender Nets som det 3. dårligste kan de sagtens ryge ud af top 5.

Kommer man uden for top 5 næste år er der altså langt mellem snapsene. 

Det er vist også ved at være tid til at følge op på denne... Mit postulat om at Nets ikke vinder 30 i sæsonen ser ud til at holde - De skal ihvertfald spille over evne de sidste 20 kampe :)

Dog får du med al sandsynlighed også ret i at mange hold slutter dårligere end dem.. Den liga er godt nok meget meget effektivt blevet skåret over i 2 efterhånden... 4-5 hold der spiller om det og så de resterende 25 som ikke har en jordisk chance for noget som helst overhovedet :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev nAlen:

I det mindste kan han komme ud foran og lave lidt sjov med det så et eller andet tåbeligt amerikansk nyhedsmedie får blæst det op til noget det ikke er :) 

Det er vist også ved at være tid til at følge op på denne... Mit postulat om at Nets ikke vinder 30 i sæsonen ser ud til at holde - De skal ihvertfald spille over evne de sidste 20 kampe :)

Dog får du med al sandsynlighed også ret i at mange hold slutter dårligere end dem.. Den liga er godt nok meget meget effektivt blevet skåret over i 2 efterhånden... 4-5 hold der spiller om det og så de resterende 25 som ikke har en jordisk chance for noget som helst overhovedet :( 

Unaset er han sluppet lettere end da jeg som ny golfspiller slet ikke kunne få nok og brugte matriklen til golftræning.  Det kostede et par streger i loftet (som kun er 2:32 fra gulvet) og et baldret rude i soveværelset, da jeg skulle øve chips i haven og fik lidt godt fat i et af dem. Medierne gav mig ikke meget røg, men dér tog konen så til gengæld revanche.

Jeg synes ikke NBA er så meget anderledes end andre ligaer på det punkt. Prøv at nævn en europæisk fodbold liga (af betydning) hvor det ikke er sådan langt de fleste år.
Til gengæld er det i europa de samme hold år efter år. Det er det ikke i NBA. Til gengæld synes jeg trades er ved at ødelægge ligaen. Magtbalancen bliver jo voldsomt forrykket, når der flyttes så meget rundt på spillerne. Reglerne trænger til en revision. Der er vist noget på vej omkring at de gode picks bliver sværere at få, selvom man ender i bunden, så det ikke er så attraktivt at være pivringe.

Det er jo også træls, når man - som min med-coach var ude for - booker billetter til Knicks/Clippers, og så Porsingiz bliver skadet og Clippers trader Griffin i ugen op til.

Bortset fra det, synes jeg egentlig det har været en ok interessant sæson. Mine Lakers overrasker positivt her mod slutningen af sæsonen, men det er jo svært at hente ind på holden foran dem, som alle også ligger omkring 70% sejre over de sidste 20 kampe. Spurs er lidt nede, men har ellers imponeret stort set. i lyset af Leonard ikke har spillet. Boston er også langt bedre end ventet uden Hayward, Toronto har steppet op. Det er jo helt nyt, at man faktisk er i tvivl om Cleveland faktisk kan vinde Øst, selv med deres turnaround efter tradedeadline.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden