Hop til indhold
Pastorius

Curry I web.com

Recommended Posts

41 minutter siden, skrev nAlen:

MJ er GOAT... Ingen over  - ingen ved siden af....

Og LBJ er over Kobe ;)  

1 ud af 2 er da meget godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
15 timer siden, skrev Pastorius:

Haha, Facebook-siden "Black Mamba" har travlt med at tale Kobé op til at være GOAT eller i hvert fald nummer to efter MJ :-)
https://www.facebook.com/KobeBryant.BlackMamba.KB24.24/posts/1804237526267992

Det er ligesom at diskutere religion og politik, det bliver rigtig tit noget rod. 

For mig er MJ the GOAT, man kan hive mange statestikker frem i de her diskussioner, men for mig er det nok mere en følelse der afgør det. 

Lebron er en fysisk fænomen, drengen vejede 120kg ud af high-school, og hans kombination af fart og størrelse er stort set umulig at matche, jeg har bare altid følt det var for "nemt" bare at bulldoze hen over folk, og det er heller ikke fair at fordi man er fysisk begavet skal det være en ulempe, han er bare ikke min mand. 

Jeg har også kobe som nummer 2, men der er jo mange at kigge på, wilt chamberlain snittede 30 point og 23 rebound over hans karriere, og havde en sæson med et snit på 50 point og 25 rebounds :ph34r:

Men jeg har bare svært ved at forholde mig til ham da jeg er vokset op med de andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev Casper:

Jeg har også kobe som nummer 2, men der er jo mange at kigge på, wilt chamberlain snittede 30 point og 23 rebound over hans karriere, og havde en sæson med et snit på 50 point og 25 rebounds :ph34r:

Men jeg har bare svært ved at forholde mig til ham da jeg er vokset op med de andre. 

Det var jo også et andet spil i en anden tid dengang..  Wilt var jo et freak of nature i forhold til alle andre.. Bundniveauet er trods alt hævet en lillebitte smule i nyere tid :) 

Men ja, præferencer er jo lidt som at diskutere religion, for hvem end du vælger i top 5 ca kan du statistisk argumentere de skulle være over eller under de andre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og det er også svært at placere Bird og Magic. Ingen af dem nåede deres fulde potentiale i ret lang tid af deres karriere, og da de gjorde, kunne de ikke dominere ligaen fuldstændigt pga den anden. De spillede på hold, der så nogenlunde ens ud år efter år, og holdt et konstant højt niveau med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Pastorius:

Ja, og det er også svært at placere Bird og Magic. Ingen af dem nåede deres fulde potentiale i ret lang tid af deres karriere, og da de gjorde, kunne de ikke dominere ligaen fuldstændigt pga den anden. De spillede på hold, der så nogenlunde ens ud år efter år, og holdt et konstant højt niveau med dem.

Som lakers mand, hvordan ranker du Kareem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Casper:

Som lakers mand, hvordan ranker du Kareem? 

Det er svært - jeg har ikke set ham spille ret meget, og kun mod slutningen af hans karriere, hvor der var noget længere mellem snapsene. Jeg har ham bagved Magic.
Reelt skulle han jo nok måles på hvor god han var i hvert fald 5 år tidligere, og det ved jeg meget lidt om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Pastorius:

Det er svært - jeg har ikke set ham spille ret meget, og kun mod slutningen af hans karriere, hvor der var noget længere mellem snapsene. Jeg har ham bagved Magic.
Reelt skulle han jo nok måles på hvor god han var i hvert fald 5 år tidligere, og det ved jeg meget lidt om.

Jeg tror det betyder meget om man har fået et forhold til dem ved at ha set dem, for ellers bliver det en rent statistisk vurdering. 

Jeg vurderer f. Eks nok også Shaq langt højere end alle andre, jeg har bare aldrig set nogen være så dominerende som han var, og jeg tror lidt at det blev hans hæmsko, for han følte måske ikke det store behov for at virkelig knokle med hans skud eller optimere endnu mere på hans fysik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Shaq skyder simpelthen for dårligt til at kunne være med i snakken imo.. Når man decideret får et forsvars "play" skabt kun med det formål at sende dig på linjen, så KAN du bare ik være med i snakken om GOAT :D 

Men det var godt nok underholdende bold da ham og penny huserede i Orlando ;)   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu heller ikke fordi jeg har ham toppen, eller overhovedet med I snakken om goat,  men mere at jeg nok rankede ham højere end mange andre, fordi jeg var så begejstret for at se ham i hans unge dage. 

I stedet for goat, hvad så med sidste års mvp, var i enige der?

Jeg føler der er mange der ikke kan skelne mellem bedste præstation og mest værdifulde i den kåring? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Casper:

Jeg føler der er mange der ikke kan skelne mellem bedste præstation og mest værdifulde i den kåring? 

Starter lige bagfra... Mest værdifulde for hvem ? Holdet? Franchise? i kroner? For ligaen? 

Jeg synes ik det er en alarmerende uretfærdighed han fik den - det er jo trods alt nogen år siden nogen har snittet en TD gennem sæsonen (selvom det er på en lidt billig baggrund ?) 

Alternativt tror jeg heller ikke man kan få ørene i maskinen ved at påstå at LeBron skulle ha haft den pris ca hvert eneste år.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 minutter siden, skrev Casper:

Det var nu heller ikke fordi jeg har ham toppen, eller overhovedet med I snakken om goat,  men mere at jeg nok rankede ham højere end mange andre, fordi jeg var så begejstret for at se ham i hans unge dage. 

Jeg synes slet ikke MVP/GOAT-snakken giver ret meget mening - det minder lidt om den tråd Mads har gang i med lange drives.

Der er for mange variable til at det kan afgøres objektivt, men på den anden side, så giver det jo en masse diskussioner, hvis man synes den slags er sjovt.

...men ja, jeg har været enig i MVP (ud fra de kriterier den nu bliver uddelt efter) de sidste par sæsoner. Man kunne også sagtens argumentere for at LeBron skulle have haft den de sidste 4-5 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 minutter siden, skrev nAlen:

Starter lige bagfra... Mest værdifulde for hvem ? Holdet? Franchise? i kroner? For ligaen? 

Jeg synes ik det er en alarmerende uretfærdighed han fik den - det er jo trods alt nogen år siden nogen har snittet en TD gennem sæsonen (selvom det er på en lidt billig baggrund ?) 

Alternativt tror jeg heller ikke man kan få ørene i maskinen ved at påstå at LeBron skulle ha haft den pris ca hvert eneste år.?

Ja det er vel hele problemet I grunden, for hvad betyder det? 

Hvis man nu bare kaldte den "best player performance" eller lignende ville det give mere mening, for så var Westbrook uden tvivl den rigtige. 

Og ja lebron kunne også sagtens ha fået den en par gange mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, skrev COP:

Aner intet om NBA og Curry, men golf kan Curry også spille (74 & 74 = +8) og har et godt øje til sine fans :thumbsup:

https://twitter.com/WebDotComTour/status/893688303005843456

Ja, det er sgu meget godt gået. En enkelt dobbeltbogey og 8 birdies. 
...men der er trods alt 11 slag til cuttet, så selv om man er god, viser det lidt om at man ikke bare kan switche til en anden sportsgren og gøre sig gældende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Curry er professionel, men det at have et Web.com tour scorekort i baglommen må alligevel være tungere, end ved runderne om det lokale klubmesterskab. De som har spillet ranglisteturneringer ved at officielle scorekort bare har så meget indflydelse på hvordan det føles på 1. tee :sick: 

Jeg håber Curry deltager igen, for han fik da hevet nogle fans med rundt de 2 dage :) Om ikke andet så er det vel oplagt at arrangørerne af Alfred Dunhill Links Championship og AT&T Pebble Beach PRO-AM inviterer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden