Hop til indhold
Pastorius

Curry I web.com

Recommended Posts

2 minutter siden, skrev Pastorius:

Ja, Jerry West har fået lidt a trade med :) Jeg tror ikke man kan genkende Clippers hold om to sæsoner. Er sikker på de trader både Griffin og DeAndre Jordan.

Svært at sige hvad der sker der, men vil tro de forsøger at bygge lidt omkring blake. De har ikke andre bigs (af betydning), og svært at se hvor man lige kan hente noget spændende billigt, nu hvor boogie røg til pelicans (goddag en underlig lineup de har i øvrigt)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, skrev Pastorius:

Det kunne jo være sjovt at se et hold holde sig på toppen, selvom de mistede deres superstjerne. Det er vist ikke sket før? Kerr må også mene at AI er vigtig, med den kontrakt de har givet ham.

Ja, Jerry West har fået lidt a trade med :) Jeg tror ikke man kan genkende Clippers hold om to sæsoner. Er sikker på de trader både Griffin og DeAndre Jordan.

Papa Ball er heldigvis kun støj mellem kampene - junior er vild med (at grine af) ham. Og du har helt ret. Lonzo Balls skud er noget nær det grimmest i NBA - hvis det er det Lakers skal leve af, kommer de ikke tilbage på toppen. Jeg er meget spændt på hvordan Ingram spiller efter at have haft en sæson til at vænne sig til NBA og bygge lidt fysik på.

Haha uopdragen skulle ha været upgrade. 

Iggy er helt sikkert også vanvittig vigtig, fantastisk mand at ha som accepterer sin rolle, det er trods alt en finals mvp som kom ind og lukkede lebron ned (så meget som man nu kan) 

Tror helt sikkert også Clippers starter helt forfra nu, og handler bare om at få så meget for dem som muligt. 

Bliver overrasket hvis cavs trader Kyrie og satser på Rose som starter, hand topniveau er helt sikkert Elite, men er mange år siden han var der og hans skades historik er skræmmende.

Jeg tror helt sikkert ikke han er hentet pga hans skud, selvom hans procenter ikke er katastrofale, men er ret overbevist om at de har gang i noget godt og kan godt lide at de ikke forcerer det, og Ingram bliver kun bedre og bedre er jeg sikker på.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Casper:

Bliver overrasket hvis cavs trader Kyrie og satser på Rose som starter, hand topniveau er helt sikkert Elite, men er mange år siden han var der og hans skades historik er skræmmende.

På vandrørene lyder  det vist ret meget somom at de ikke har noget valg.. Han vil vist  bare væk, sikkert noget primadonna "jegvilikkeståiskygenafnogen" fis.. Kan desværre godt forestille mig noget melo + noget for kyrie lige om hjørnet :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev nAlen:

På vandrørene lyder  det vist ret meget somom at de ikke har noget valg.. Han vil vist  bare væk, sikkert noget primadonna "jegvilikkeståiskygenafnogen" fis.. Kan desværre godt forestille mig noget melo + noget for kyrie lige om hjørnet :( 

Det kan blive svært for ham at finde en anden klub, der passer til hans selvforståelse. Han er en god basketballspiller, men han er ikke noget stort menneske. Måske findes der en Flat Earth-owner derude et sted, han kan connecte med.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
28 minutter siden, skrev nAlen:

Det ville være helt åndssvagt, love snitter dobbelt så mange rebounds som Melo, så er spørgsmålet selvfølgelig hvad man kan shoppe Love for, men tror ikke det vil blive godt. 

Kan som sådan godt se Melo I Houston, cp3 og harden vil helt sikkert trække nogle folk til sig, så han vil kunne få en del åbne skud, hvis de altså vil aflevere bolden, men de er jo blevet endnu dårligere defensivt ved at smide cp3 ind for Beverly, med Melo bliver det jo åbent hus :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 minutter siden, skrev Casper:

Det ville være helt åndssvagt, love snitter dobbelt så mange rebounds som Melo, så er spørgsmålet selvfølgelig hvad man kan shoppe Love for, men tror ikke det vil blive godt. 

Kan som sådan godt se Melo I Houston, cp3 og harden vil helt sikkert trække nogle folk til sig, så han vil kunne få en del åbne skud, hvis de altså vil aflevere bolden, men de er jo blevet endnu dårligere defensivt ved at smide cp3 ind for Beverly, med Melo bliver det jo åbent hus :D

Gad vide hvad odds man kan få på et bet på at der ikke bliver scoret under 200 point i en eneste Houston-kamp næste sæson.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 minutter siden, skrev Pastorius:

Gad vide hvad odds man kan få på et bet på at der ikke bliver scoret under 200 point i en eneste Houston-kamp næste sæson.

Det er ikke et spil jeg ville tilbyde som udbyder i hvert fald :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 minutter siden, skrev Casper:

Med eller uden Melo bliver der åbent hus sæson lang. Jeg tænker nu nok de skal nå slutspillet, men gætter på det bliver opnået ved at outscore fremfor at forsvare.. Det bliver sikkert ganske seværdigt for nogen - og røvsygt for os andre ;) 

Gad vide hvordan seven seconds or less offense fungerer med CP3 på bolden ? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 minutter siden, skrev nAlen:

Med eller uden Melo bliver der åbent hus sæson lang. Jeg tænker nu nok de skal nå slutspillet, men gætter på det bliver opnået ved at outscore fremfor at forsvare.. Det bliver sikkert ganske seværdigt for nogen - og røvsygt for os andre ;) 

Gad vide hvordan seven seconds or less offense fungerer med CP3 på bolden ? :D 

Ja de skal nok vinde deres kampe, men kan ikke se dem rykke sig voldsomt. 

Kender I den her:

Hver gang jeg læser eller hører hans navn kan jeg simpelthen ikke lade være med at høre den for mig, det er genialt :lol:

Redigeret af Casper
  • Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
28 minutter siden, skrev Casper:

Ja de skal nok vinde deres kampe, men kan ikke se dem rykke sig voldsomt. 

Kender I den her:

Hver gang jeg læser eller hører hans navn kan jeg simpelthen ikke lade være med at høre den for mig, det er genialt :lol:

Jep - den 12-årige sørger for at holde mig opdateret på alt vedr. NBA på youtube.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva'?! Jeg fatter intet... Argh, lidt mere end intet, bevares.... Ser en sjælden gang en NBA kamp og kan da genkende de fleste navne, men der stopper den også for mig :D:P 

Det er mega fedt at i er så passionerede omkring kurvebold! Golfnørder kan sgu mange ting :D 

Meeeeeeen skulle vi nu ikke snakke om noget NFL i stedet for? Altså, jeg mener rigtig sport og ikke det der tøsenoget de render rundt og laver i NBA ;););) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 minutter siden, skrev Golfkid:

Hva'?! Jeg fatter intet... Argh, lidt mere end intet, bevares.... Ser en sjælden gang en NBA kamp og kan da genkende de fleste navne, men der stopper den også for mig :D:P 

Det er mega fedt at i er så passionerede omkring kurvebold! Golfnørder kan sgu mange ting :D 

Meeeeeeen skulle vi nu ikke snakke om noget NFL i stedet for? Altså, jeg mener rigtig sport og ikke det der tøsenoget de render rundt og laver i NBA ;););) 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Pastorius:

Hahaha! Fair play, lækkert comeback når jeg prøver at Trolle lidt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev Golfkid:

Hahaha! Fair play, lækkert comeback når jeg prøver at Trolle lidt ;) 

Jeg har som sagt en 12-årig, der forsyner mig med rigelige NBA-relaterede youtube-klip :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
15 timer siden, skrev Pastorius:

Haha, Facebook-siden "Black Mamba" har travlt med at tale Kobé op til at være GOAT eller i hvert fald nummer to efter MJ :-)
https://www.facebook.com/KobeBryant.BlackMamba.KB24.24/posts/1804237526267992

MJ er GOAT... Ingen over  - ingen ved siden af....

Og LBJ er over Kobe ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden