Hop til indhold
Pastorius

Curry I web.com

Recommended Posts

Der er jo en del basket-interesserede herinde.

På den baggrund kan det jo nok trække lidt interesse at Stephen Curry stiller op på Web.com-touren på en sponsorinvitation.

Han spiller udmærket golf (scratch) og har spillet golf på college også, men kan sandsynligvis slet ikke gøre sig gældende i det her selskab. Alligevel skal det blive interessant at se hvad en af verdens dygtigste basketballspillere kan drive den til i det her selskab.

Hans eget mål er at klare cuttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han står pt til +0.7 og skød en 68'er I en nyligt afhold celeb turnering, kan ikke huske navnet på det. 

Da han blev spurgt ind til hans mål, svarede han at det var at klare cuttet selvom han godt vidste at det ville kræve de 2 bedste runder i hans liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke at jeg på nogen måde kan fordrage ham som basketspiller,  men er sgu lidt imponeret over at han også er ret skarp i golf... Håber egentligt han spiller godt og klarer cuttet, for han har godt nok været centrum for mange tåbelige tråde på facebook angående hans deltagelse i dette :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 minutter siden, skrev nAlen:

Ikke at jeg på nogen måde kan fordrage ham som basketspiller,  men er sgu lidt imponeret over at han også er ret skarp i golf... Håber egentligt han spiller godt og klarer cuttet, for han har godt nok været centrum for mange tåbelige tråde på facebook angående hans deltagelse i dette :) 

Hvordan kan man ikke elske Chef Curry :no:

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Casper:

Hvordan kan man ikke elske Chef Curry :no:

Noget med at man hælder mere til LeBron ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
26 minutter siden, skrev nAlen:

Du har - i lighed med min 12-årige - tydeligvis ikke den fjerneste forstand på Basketball.

14 minutter siden, skrev nAlen:

Noget med at man hælder mere til LeBron ;) 

Ah - nu bliver den alt for tydelig - du joker jo bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Pastorius:

Du har - i lighed med min 12-årige - tydeligvis ikke den fjerneste forstand på Basketball.

Bare rolig... Jeg hader Draymond Green mere ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev nAlen:

Bare rolig... Jeg hader Draymond Green mere ;) 

Det har været et rigtig langt år, efter at have set finalerne i 2016 sammen med junior og tre af hans holdkammerater, der alle bedre kunne li' Cleveland. Heldigvis var hævnen sød i år!

I øvrigt tror jeg at Green er vigtigere for Warriors succes end både Curry og Durant. Han er et defensivt bæst. Lige nøjagtig sådan en som LeBron aldrig har forstået at få hentet til sine hold.

Heldigvis er vi begge enige om at Lakers er favoritholdet, og at det snart er tid for showtime Lakers igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev Pastorius:

Det har været et rigtig langt år, efter at have set finalerne i 2016 sammen med junior og tre af hans holdkammerater, der alle bedre kunne li' Cleveland. Heldigvis var hævnen sød i år!

I øvrigt tror jeg at Green er vigtigere for Warriors succes end både Curry og Durant. Han er et defensivt bæst. Lige nøjagtig sådan en som LeBron aldrig har forstået at få hentet til sine hold.

Heldigvis er vi begge enige om at Lakers er favoritholdet, og at det snart er tid for showtime Lakers igen!

Ingen som helst tvivl om at GSW var bedste hold i år og fortjente at vinde (fortjente de i øvrigt også sidste år, men det går jo ikke altid som det bør)... 

Jeg ved ikke om han er direkte vigtigere, men han er godt nok et formidabelt bindeled i begge ender - Selvom han er en kæmpestor nar både på og udenfor banen :)

Det sjovere tankespil er dog hvem der mon er vigtigst for dem og deres succes... Curry eller Durant ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, skrev nAlen:

Ingen som helst tvivl om at GSW var bedste hold i år og fortjente at vinde (fortjente de i øvrigt også sidste år, men det går jo ikke altid som det bør)... 

Jeg ved ikke om han er direkte vigtigere, men han er godt nok et formidabelt bindeled i begge ender - Selvom han er en kæmpestor nar både på og udenfor banen :)

Det sjovere tankespil er dog hvem der mon er vigtigst for dem og deres succes... Curry eller Durant ? :) 

Tja Curry har en ring uden Durant - ikke omvendt. Durant var dog godtnok stærk i finalerne i år.

Manden bag det hele -  den virkelige succesfaktor, har de dog mistet. Det bliver spændende at se hvad The Logo kan gøre i Clippers - men det ser vi nok først om et par år eller tre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Potentielt har de jo brikkerne til at sidde på ligaen de næste 4-5 år - Forudsat de kan blive sammen og kan undgå de værste skader.. Når man ser på det helt firkantet er det godt nok svært at se hvem der skal true dem nævneværdigt det næste stykke tid.

Dog bliver det fedt at se hvordan Timberwolves og Philly udvikler sig henover de næste 2-3 år.. Det er i min optik de to mest spændende mandskaber at følge pt ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, skrev nAlen:

Potentielt har de jo brikkerne til at sidde på ligaen de næste 4-5 år - Forudsat de kan blive sammen og kan undgå de værste skader.. Når man ser på det helt firkantet er det godt nok svært at se hvem der skal true dem nævneværdigt det næste stykke tid.

Dog bliver det fedt at se hvordan Timberwolves og Philly udvikler sig henover de næste 2-3 år.. Det er i min optik de to mest spændende mandskaber at følge pt ;)  

Junior er desværre ikke hjemme, så jeg kan ikke lige få en hurtig melding på hvordan det ser ud med Cap Space, kontraktlængder etc. Durant bliver vel Free Agent efter næste sæson - ved ikke om de har råd til at holde på ham.

Jeg tror ikke på Philly - medmindre de skifter træner. Celtics begynder dog at se spændende ud.
Timberwolves er også interessante, og så bliver det lidt sjovt at se, hvordan Westbrook og PG går i spænd, selvom der nok er for langt ned til de næste på det hold.

Hvis Lakers kan spille forsvar med deres nye folk, bliver de også interessante - men de skal nok også have et par år og en superstjerne for at være med.

...og så ved man aldrig med Pops - den mand kan trylle og Spurs må aldrig afskrives.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Pastorius:

Junior er desværre ikke hjemme, så jeg kan ikke lige få en hurtig melding på hvordan det ser ud med Cap Space, kontraktlængder etc. Durant bliver vel Free Agent efter næste sæson - ved ikke om de har råd til at holde på ham.

Jeg tror ikke på Philly - medmindre de skifter træner. Celtics begynder dog at se spændende ud.
Timberwolves er også interessante, og så bliver det lidt sjovt at se, hvordan Westbrook og PG går i spænd, selvom der nok er for langt ned til de næste på det hold.

Hvis Lakers kan spille forsvar med deres nye folk, bliver de også interessante - men de skal nok også have et par år og en superstjerne for at være med.

...og så ved man aldrig med Pops - den mand kan trylle og Spurs må aldrig afskrives.

Tror nok jeg læste et sted at det kunne lade sig gøre hvis Durant tog et paycut.

Jeg tror heller ikke på Philly, men dog et af de mere spændende hold at se udviklingen på - bevares der mangler brikker (deriblandt en træner), men der er altså spændende spillere der :) 

RW/PG bliver sjov basket i en sæson, og så er PG videre til Lakers - Hvad der så sker med resten af FA class i 18 bliver spændende, for der er basis for mange sjove "nye" hold.

Glæder mig også lidt til at se Houston i år, men det er nok mest for at se hvordan fanden de lige takler Harden og CP3.. To mand der kun er gode med bolden i hånden, er sjældent en god kombo på andet end papiret ;) 

Lakers vågner igen om et par år, forudsat der følger noget med PG når han skifter.. 

Super off topic - Tror i Melo ryger til Houston snart ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev nAlen:

Glæder mig også lidt til at se Houston i år, men det er nok mest for at se hvordan fanden de lige takler Harden og CP3.. To mand der kun er gode med bolden i hånden, er sjældent en god kombo på andet end papiret ;) 

De tre sidste på banen skal godtnok være gode forsvarsspillere, hvis det skal hænge sammen. Jeg er i tvivl om de når playoffs.

Jeg tror Knicks hænger på Melo til han går på pension.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen tvivl om at Durant er en kæmpe uopdragen i forhold til Barnes, men det er stadig Steph der er den vigtigste, det er ham hele holdet og klubben er bygget op om, det er ham der ville ha Durant og glædeligt trådte lidt tilbage fra spotlightet for at få ham, men helt enig i Draymond (Hvor stor en hat han end er) er næsten lige så vigtig som curry, det er bare genialt at ha en mand der kan switche til alle modstanderens spille defensivt og stadig leverer han i den anden ende. 

Clippers har da i hvert fald spillere nok at tage af efter deres cp3 trade :lol:

Forhåbentlig får magic lukket lidt ned for papa Ball, for ham magter jeg altså bare ikke mere :no: Lonzo skal til gengæld nok blive en succes, han havde en god college sæson og spillede virkelig godt i summer league, en dejlig uselvisk spiller med elite court vision, men for helvede hvor kan jeg ikke tage hans shooting motion seriøst :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Casper:

Ingen tvivl om at Durant er en kæmpe uopdragen i forhold til Barnes, men det er stadig Steph der er den vigtigste, det er ham hele holdet og klubben er bygget op om, det er ham der ville ha Durant og glædeligt trådte lidt tilbage fra spotlightet for at få ham, men helt enig i Draymond (Hvor stor en hat han end er) er næsten lige så vigtig som curry, det er bare genialt at ha en mand der kan switche til alle modstanderens spille defensivt og stadig leverer han i den anden ende. 

Clippers har da i hvert fald spillere nok at tage af efter deres cp3 trade :lol:

Forhåbentlig får magic lukket lidt ned for papa Ball, for ham magter jeg altså bare ikke mere :no: Lonzo skal til gengæld nok blive en succes, han havde en god college sæson og spillede virkelig godt i summer league, en dejlig uselvisk spiller med elite court vision, men for helvede hvor kan jeg ikke tage hans shooting motion seriøst :lol:

Det kunne jo være sjovt at se et hold holde sig på toppen, selvom de mistede deres superstjerne. Det er vist ikke sket før? Kerr må også mene at AI er vigtig, med den kontrakt de har givet ham.

Ja, Jerry West har fået lidt a trade med :) Jeg tror ikke man kan genkende Clippers hold om to sæsoner. Er sikker på de trader både Griffin og DeAndre Jordan.

Papa Ball er heldigvis kun støj mellem kampene - junior er vild med (at grine af) ham. Og du har helt ret. Lonzo Balls skud er noget nær det grimmest i NBA - hvis det er det Lakers skal leve af, kommer de ikke tilbage på toppen. Jeg er meget spændt på hvordan Ingram spiller efter at have haft en sæson til at vænne sig til NBA og bygge lidt fysik på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden