Hop til indhold
claust

Ny billig golf rangefinder - S600AG

Recommended Posts

claust    258

Har i dag modtaget et lille parti af en helt ny rangefinder - iMeter S600AG.

Det er en helt anden model end iMeter L600G, og de 2 modeller har ikke så meget tilfælles.

S600AG er fysisk mindre, og lavet i et andet plastmateriale. Elektronikken er forbedret, og skulle være hurtigere til at skyde målet (har ikke lavet en sammenligning). Førstehåndsindtrykket er MEGET positivt - den virker simpelthen virkeligt lækker, og som et godt step op i forhold til tidligere modeller. Selv emballagen er der kræset mere for :-). Noget jeg virkeligt godt kan lide er at batteridækslet er af den type der drejes på plads via et metalgevind - det virker mere holdbart. Modellen har bælteclip, men der medfølger også en lille taske og et armbånd ligesom dem der følger med små kameraer.

Optikken er god, og de grafiske symboler i displayet er tydelige.

iMeter S600AG har JOLT (vibrerer når den har målt afstanden), og også mulighed for at bruge SLOPE - det vil sige at den kan kompensere for højdeforskellen hvis målet ligger over eller under hvor du står, når du måler. Dette kan være praktisk i træningsrunder, hvor du lærer hvor meget du skal lægge til eller trække fra for at kompensere for højdeforskellen. Funktionen kan slås fra, så rangefinderen er lovlig at anvende i turneringer også :-) 

S600AG kan ikke måle hastigheder ligesom L600G kan, men det er nok ikke dét man bruger mest på golfbanen :-)

Prisen taget i betragtning (f.eks. en Bushnell koster næsten det dobbelte), synes jeg der er rigtigt meget værdi for pengene. Den sælges i shoppen for 1550,- kr her: https://shop.vildmedgolf.dk/rangefinder/180-s600ag-laser-afstandsmaler.html 

Her er et par billeder jeg har taget af den hvide model (den er nemmere at få gode billeder af), men de fleste jeg har fået hjem er sorte da det er de mest populære :-)

IMG_0004.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_0001 2.jpg

IMG_0009 2.jpg

IMG_0010 2.jpg

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu