Hop til indhold
Anja1973

Frisk på en runde på lørdag 6/5 - i Storkøbenhavn

Recommended Posts

Hej, er der en (eller flere) der har lyst til at gå 18 huller på lørdag? Jeg er på Frederiksberg kl. 8.00 men investerer gerne 30-45 min. i kørsel. Kom frisk - DMI lover høj sol, fuglekvidder og kold fadøl....

Vh Anja (35,0)

• Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
18 timer siden, skrev Anja1973:

Hej, er der en (eller flere) der har lyst til at gå 18 huller på lørdag? Jeg er på Frederiksberg kl. 8.00 men investerer gerne 30-45 min. i kørsel. Kom frisk - DMI lover høj sol, fuglekvidder og kold fadøl....

Vh Anja (35,0)

Lover DMI virkelig en kold fadøl??? :lol:

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvilken bane i skal spille, men vil anbefale at spille RTJ, da greens på Old Course lader noget tilbage at ønske.

D.

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den ‎02‎-‎05‎-‎2017 kl. 12:58 , skrev Engslev:

Jeg ved ikke hvilken bane i skal spille, men vil anbefale at spille RTJ, da greens på Old Course lader noget tilbage at ønske.

D.

Hej Engslev, tak for tippet - jeg kan se på Golfbox, at green fee er sat ned med 200 kr. så det er nok derfor. Lars - kan vi leve med en god undskyldning for at putte dårligt...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 timer siden, skrev Anja1973:

Hej Engslev, tak for tippet - jeg kan se på Golfbox, at green fee er sat ned med 200 kr. så det er nok derfor. Lars - kan vi leve med en god undskyldning for at putte dårligt...?

Rigtige mænd går aldrig ned på undskyldninger og udstyr! :lol::lol:

Efter Thomas har haft min putter under "kærlig" behandling (han knækkede skaftet), er der nu kun fjolset at skyde skylden på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden