Hop til indhold

Logan

GolfShot tips 'n tricks

Recommended Posts

Hej,

Jeg har netop installeret den gratis version af Golfshot og på en runde i weekenden konstaterede jeg på den hårde måde, at den ikke automatisk gemmer de informationer man sætter ind. Man skal med andre ord trygge på save knappen inden man vælger at springe til næste hul. Det er så lidt ulogisk for mig, hvor jeg jo ville mene, at det er nok lige at klikke next og så gemmer App'en selv. Hvad er jeres erfaringer?

I min klub har vi pt. tre sløjfer A, B og C. I App'en kan jeg vælge dem enkeltvis som for- bagni eller som kombinationer. Hvis jeg vælger som kombination, kan jeg ikke vælge tee-sted, men vælger jeg som for- bagni, kan jeg. Ikke at det er så besværligt, men er det normalt?

Er det korrekt forstået, at hvis jeg vælger Golfshot + (betaler for den), så får jeg mulighed for at bruge den som decideret GPS også? Eller får man mere med? Egentlig vil jeg bare gerne have App'en for at kunne lave statistik. så tænker hvad der er af grunde til at købe app'en kontra blot at bruge den gratis version?

Hvis der ellers er gode tip 'n tricks til brug af Goldshot, hører jeg da gerne om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min fortrukne app.

Du burde bare kunne gå til næste hul. Har aldrig selv skulle save flor at den husker hvad der blev tastet.

Prøv at afinstaller og ind igen. 

Mener der er et par enkelte features i betalings versionen men den gratis version er alt hvad jeg har brug for personligt. Gps delen virker fint på gratis versionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener man får længde til diverse hazards, bunkers m.m. i betalingsversionen, og så er der vist også noget med træningsvideoer o.l. tilpasset, hvordan man placerer sig i FW, GIR etc. i forhold til andre i samme handicap.

Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger den betalte version..var vist mest for at slippe for reklamer.

bruger ofte appen til hele bolden (4 mand), og sammen med Apple watch spiller den ret godt efterhånden.

behøver heller ikke gemme for at gå videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev ploehmann:

Jeg mener man får længde til diverse hazards, bunkers m.m. i betalingsversionen, og så er der vist også noget med træningsvideoer o.l. tilpasset, hvordan man placerer sig i FW, GIR etc. i forhold til andre i samme handicap.

Sent from my iPad using Tapatalk

I den betalte version kan du måle til et vilkårligt sted på banen. Det foregår let ved at pege på skærmen.

Du kan også måle dine slag op på banen og få en statistik over PW, 9, 8, 7... osv.

Har ikke oplevet at skulle trykke save på noget tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg måtte lige tjekke, hvordan Golfshot Plus så ud på min Galaxy S6.

Jeg har åbenbart en af de sjældne versioner med save-knap :lol: 

Scoren skal gemmes for hvert hul, men det har jeg nu aldrig følt som en gene.

2017-04-05 11.13.42.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede lige at lege lidt og det ser ud til at jeg skal trykke "save" gæt selv hvilket af de 5 huller jeg ikke trykkede save.

20170405_115903000_iOS [1600x1200].png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et serie 2 apple ur og bruger Golfshot. Har dog ofte problemer med, at den ikke viser app'en på uret ,når jeg har tændt den på tlf. Jeg skal ind og hente den frem næsten hver gang via app på uret. Har I et tip til, hvor jeg skal indstille det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, skrev Evablund:

Jeg har et serie 2 apple ur og bruger Golfshot. Har dog ofte problemer med, at den ikke viser app'en på uret ,når jeg har tændt den på tlf. Jeg skal ind og hente den frem næsten hver gang via app på uret. Har I et tip til, hvor jeg skal indstille det.

https://www.cultofmac.com/322362/how-to-make-your-apple-watch-wake-up-where-you-left-off/

(og lav også gerne en urskive med golfshot som komplikation)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tidligere dette problem - men efter seneste opdateringer slet ikke mere.

Faktisk behøver jeg kun starte golfshot på telefonen, og så er uret selv i gang på det rigtige billede.

kan ikke huske om jeg har lavet noget indstillingsræs på et tidspunkt :-). Men det virker i hvert fald..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu