Hop til indhold
Gålfer

Farmers Insurance Open

Recommended Posts

headshots_22986.png

Så er Kjeldsen igang med sit 3. forsøg i USA på at skabe et godt resultat. Han går i en neutral bold ser det ud til, så bliver meget spændende at se hvordan det går for ham, håber det bedste.

headshots_08793.pngheadshots_28089.pngheadshots_30925.png

Super bold at følge, glæder mig rigtigt meget til at se hvordan Tiger klare sig, ikke i forhold til de 2 andre, men i forhold til et cut, klare han den til Lørdag, er han i min bog bestået på bedste vis.

Vi får se :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen en bane der favoriserer de langt slående. North Course har efter redesignet 5 lange par 4 huller hvor Kjeldsen på 4 af dem ikke rammer GIR og ender med bogey. Det ser også ud til at dem fra North Course der ligger i toppen efter dag 1 er blandt de langt slående.

Det jeg fik set var i slutningen af dækningen og havde meget fokus på TW bolden på south course og kun enkelte højdepunkter fra North

1) South ser dræbende kedelig ud

2) Days pre-shot-rutine er ikke blevet hurtigere, fuuuuuuuck  :(  .. til hans forsvar faldt de vist ikke bagud, men det må virkelig kunne ødelægge rytmen for resten af bolden

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

NÅ! Christian..du fik jo på smukkeste vis afdækket gårsdagens runde. Gør mig ingen forhåbninger om at overgå det.

Jeg vil blot konstatere at Kjelsden fik gang i den på sin bagni med en række birdies, men da var det for sent.

Noget bedre runde af Tiger, men heller ikke nok til at klare cuttet.

Det må være 2 håb og 2 nitter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden