Jump to content
Vild med Golf

dynen

Scores 2017

Recommended Posts

Hyggelig runde på Ledreborg med bl.a. B Ras fra VMG: 25 points  95 slag, efter en super start med dejlig rytme og træf på bolden. Det holdt dog kun 4 huller......Resten var en kamp :no:

Mest positivt var dog 7 af 13 fairways..... Banen var sgu i super stand for årstiden og greens var altså næsten som mange andre baner om sommeren :thumbsup:

46 minutter siden, skrev dynen:

Hyggelig runde på Ledreborg med bl.a. B Ras fra VMG: 25 points  95 slag, efter en super start med dejlig rytme og træf på bolden. Det holdt dog kun 4 huller......Resten var en kamp :no:

Mest positivt var dog 7 af 13 fairways..... Banen var sgu i super stand for årstiden og greens var altså næsten som mange andre baner om sommeren :thumbsup:

Ledreborg er garanti for kvalitet, og så vinder banen som oftest over mig. Irritererende! 

14 timer siden, skrev COP:

Ledreborg er garanti for kvalitet, og så vinder banen som oftest over mig. Irritererende! 

Ja helt enig, det er en test af dit spil, du kan ikke drible den rundt. Dog spillede den ikke lige så svært som sidste år til deres MID age challenge. Der var ikke handicap regluring i nogle af de 2 runder.........!

Blev vundet af en hcp +2,5 i +1 over de to runder......fra Gul tee !. Nr 2 var også ca +2,5 og var +9.......som jeg husker det :blush: Smuk natur og kender man banen er di blinde udslag ikke et problem overhovedet. En af mine farvoritter :thumbsup:

Edited by dynen

Ledreborg er en rigtig dejlig og udfordrende bane. Var medlem der i 2011 og 2012.

Og så havde vi et lille VMG minitræf på 8 personer der for vel 5-6 år siden. Det var hyggeligt :-) 

Edited by TLP

1 time siden, skrev TLP:

Ledreborg er en rigtig dejlig og udfordrende bane. Var medlem der i 2011 og 2012.

Og så havde vi et lille VMG minitræf på 8 personer der for vel 5-6 år siden. Det var hyggeligt :-) 

Det var det. Og igen vandt banen over mig :D

Dagens runde i silende regn og stiv kuling. Min paraply knækker på hul 13 og derefter er jeg lidt handicappet, da udsynet er lettere forvrænget gennem brillerne :rolleyes:

Alt i alt en god runde, rammer mange fairways, får holdt godt sammen på det, er aldrig i store problemer og putter godt, så længe jeg kan se :D GolfShot

Skøn runde i går på Lyngbygaards vinterbane, der nu er lavet om til bagni på 18 hullers banen (med handicapregulering). Det er huller jeg kun har spillet få gange før, så fedt at få muligheden igen. Banen var sine steder lidt våd, men greens var gode til både at tage imod og til at rulle ens. Jeg spillede fra næstbagerste klodser (tee 62), og det gjorde godt nok par 5-hullerne laaange.

Game Golf gør vrøvl med upload af runden, men har lagt tallene i Golfshot i stedet:

http://golfshot.com/Rounds/Detail/67-38666818-38666898

15 over par, 2 slag bedre end handicap, og jeg holdte den samme bold i spil hele runden igennem (ja, det sidste er et af mine succesmål! :-D ).

Det var bestemt ikke alt der lykkes lige godt (putteren var dog brandvarm), men det vigtigste var, at det var en af de runder, hvor man kom hjem frisk i hovedet og med ny energi. Skulle jeg nogensinde få problemer med stress, så skal de ikke sende mig til mindfullness-kurser eller andet, men bare lukke mig løs på et golfanlæg :-)

• Upvote 1

Misunder sgu jer der får runder ind på kontoen allerede... Min sæson startede så småt 7. januar, og jeg har stadig 18 sammenhængende huller til gode :(

Idet jeg har ferie her i ugen, havde jeg jo endelig troet at nu skulle der sgu gang i løjerne, så står man op mandag morgen til snestorm..... 

Fuck my life :D 

• Upvote 1

Misunder sgu jer der får runder ind på kontoen allerede... Min sæson startede så småt 7. januar, og jeg har stadig 18 sammenhængende huller til gode [emoji20]

Idet jeg har ferie her i ugen, havde jeg jo endelig troet at nu skulle der sgu gang i løjerne, så står man op mandag morgen til snestorm..... 
Fuck my life [emoji3] 

I sne og slud, golferen må ud! (tre lag tøj, gule golfbolde og så afsted ;-) )

2 timer siden, skrev ploehmann:

I sne og slud, golferen må ud! (tre lag tøj, gule golfbolde og så afsted ;-) )

Jo jo rangen benyttes da også flittigt... Er bare ikke så brugbart at spille en runde i sne (synes jeg) :) 

Håber da vejret gør det lidt lettere over de næste par uger ;) 

• Upvote 1

Jeg har sat næsen op efter at tage ud og træne for anden gang i år, i morgen. Trådte bunden ud af koblingen, så bilen hænger pt på en lift hos den lokale mekaniker og rygtet går, at den er klar hen over middag.

19 timer siden, skrev ploehmann:

Skøn runde i går på Lyngbygaards vinterbane, der nu er lavet om til bagni på 18 hullers banen (med handicapregulering). Det er huller jeg kun har spillet få gange før, så fedt at få muligheden igen. Banen var sine steder lidt våd, men greens var gode til både at tage imod og til at rulle ens. Jeg spillede fra næstbagerste klodser (tee 62), og det gjorde godt nok par 5-hullerne laaange.

Game Golf gør vrøvl med upload af runden, men har lagt tallene i Golfshot i stedet:

http://golfshot.com/Rounds/Detail/67-38666818-38666898

15 over par, 2 slag bedre end handicap, og jeg holdte den samme bold i spil hele runden igennem (ja, det sidste er et af mine succesmål! :-D ).

Det var bestemt ikke alt der lykkes lige godt (putteren var dog brandvarm), men det vigtigste var, at det var en af de runder, hvor man kom hjem frisk i hovedet og med ny energi. Skulle jeg nogensinde få problemer med stress, så skal de ikke sende mig til mindfullness-kurser eller andet, men bare lukke mig løs på et golfanlæg :-)

Min fornemmelse, at putteren var brandvarm, holdt vist stik :-O

strokesgained.thumb.GIF.0e259a881a60ebadde7c4f6df3af942b.GIF

https://bnc.lt/yzOb/ohqNneUVmB

ja du kan hente 3 point til Sjælland :) Men jeg skal nok finde på nogen meget lokale regler undervejs ;)

• Upvote 1

Dagens runde, bagerste klodser, næsten ingen vind og dejligt vejr :thumbsup:

GolfShot Driveren sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, jern sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, indspil sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, putter okay, de falder bare ikke. Det er selvfølgelig lidt for sjov, men runden er et godt eksempel på, at man kan score uden super slag, bare man undgår de store kiks :)

2 minutter siden, skrev Årgang63:

Dagens runde, bagerste klodser, næsten ingen vind og dejligt vejr :thumbsup:

GolfShot Driveren sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, jern sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, indspil sidder ikke helt, men ingen slemme kiks, putter okay, de falder bare ikke. Det er selvfølgelig lidt for sjov, men runden er et godt eksempel på, at man kan score uden super slag, bare man undgår de store kiks :)

Glæder mig sgu godt nok til den dag, hvor jeg efter

en runde kan sige 'ingen slemme kiks' - må være en god fornemmelse! 

Vi scorer jo ikke godt på grund af de fremragende slag, men fordi vi undgår  de dårlige..... 

Kom sol, kom forår, kom birdies! 

• Upvote 1