Velkommen til Vild med Golf

Vildmedgolf.dk er gratis for alle brugere - her kan du sætte dit brugte golfudstyr til salg, deltage i debatten eller bare læse med i de mange tusindevis af emner, der f.eks. omhandler golfbaner, golfudstyr eller golf reglerne. Eller find en ny spillemakker, upload dine bedste golfbilleder, eller noget helt andet - mulighederne er mange!

Registrér dig som bruger for at få adgang til alle funktioner. Når du er logget ind kan du deltage på siden og oprette dit eget indhold, eller svare på eksisterende indhold. Du kan oprette din egen profil, modtage omdømme point fra andre brugere, og du kan også skrive private beskeder til andre registrerede brugere. Vi deler ikke dine oplysninger med andre! Denne besked vises ikke når du er logget ind.

• 0
claust

Hvordan vedligeholder jeg mine jern og køller?

69 svar på dette spørgsmål

• 0

Jeg kan slå det sammen med et besøg i nordsjælland som er min hjemstavn. Så jeres baghave, er intet - problem.

Inden for 50km afstand af Vedbæk er fjong, og nemt og dejligt og fantastisk, og alt derud over er bare super også, jeg er fleksibel som en ål i olie.

0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0
46 minutter siden, skrev Gålfer:

Yes, og så nærmer vi og jo faktisk Claus VMG fremstød, der vil meget sansynligt komme flere end 4.

Jeg vil meget gerne gøre ALT hvad jeg kan, for at forklare hvorfor jeg kan kalde mine slag når vi står sammen, og måske vil man opdage at handicap ikke er lig med boldflugt kundskaber! ( for det er nemlig ikke afhængigt af hindanden, og det vil jeg bruge resourser på få tænkt igennem og fremstillet så ærligt som muligt )

Slag repertoire og handicap hænger en helt del sammen.

Det er muligt, at du kan kalde en punch, alm højde og en høj og du kan kalde en fade, slice, draw og hook. Og sikkert os nok der imellem, men driving range er typisk også over 100 meter bred.

Det har vi alle kunne siden handicap 20.

Kan du kalde startlinjen og hvor bolden ender sådan cirka inden for en Greens bredde så er du bedre end alle pro'er i verden og det vil jeg betale penge for at se en gøre.

Og slår du seriøst dit 1 jern 250 meter så har du ekstremt meget fart i køllen.  Og tvivler i det hele tager på, at du overhovedet har evnerne til at ramme det 1 jern gennemsnitlig godt nok til at have det i baggen

Redigeret af MrSwingKin
0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0
9 timer siden, skrev MrSwingKin:

Det er muligt, at du kan kalde en punch, alm højde og en høj og du kan kalde en fade, slice, draw og hook. Og sikkert os nok der imellem, men driving range er typisk også over 100 meter bred.

Det har vi alle kunne siden handicap 20.

Ik mig :(:(:( 

1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0
39 minutter siden, skrev nAlen:

Ik mig :(:(:( 

Heller ikke mig :(:(:( 

1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0

Overdrivelse fremmer forståelsen drenge.

i har nok stadig kunne stille jeg på driving range og kalde forskellige kurver, men retning osv er jo en anden sag.

Kurverne er jo ikke decideret sværre at slå men at kontrollere og bruge det på banen er en helt anden ting. En hook bliver jo hurtig til en snap. Et punch trækkes hurtigt i venstre osv.

Men hvis man bare står på en 150 meter bred driving range så er det jo nemt at evaluere og sige at den der havde højre venstre skru, men det behøver jo ikke være en god draw selvom den havde højre venstre skru.

0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu