Hop til indhold
Vild med Golf
Nicolai

Hvordan går det med scoren 2016?

Recommended Posts

1 time siden, PeterC skrev:

Har du skiftet klub Nicolai? Kan huske du var på tur sidste år ved forskellige klubber.

Nej det blev desværre ikke til noget alligevel, så bliver i Birkemose :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal vi da have sådan en tråd igen.. Går dog nok lige en måneds endnu før jeg begynder at spille egentlige runder. Heroppe er det både for koldt og banen er i for dårlig stand til det er sjovt at gå meget mere end 9 hygge huller, der både indebærer oplæg og vinterteesteder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har godt nok spillet en enkelt runde i år, men der var greens ret hårde pga. frost, så den vil jeg ikke rigtig regne med. Men fra på søndag går det løs under lidt varmere himmelstrøg, nemlig i Marokko, hvor den står på seks runder, hvoraf de fire er match :) Så nu må vi se.

@Nicolai Godt indspil :thumbsup:

Redigeret af Logan
  • Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Runde i går på hjemmebanen. Sommertees og sommergreens. 79 slag + 9. ( 9  par og 9 bogeys ) Faktisk overaskende stabilt:thumbsup:

Enkelte drop fra tilfældigt vand samt mudder jeg tørrer af bolden, men ellers til at komme rundt. Tager 18 huller mere i dag, 18 i Greve i morgen og 18 merei Brøndby  onsdag. ( Vinterferie ) Sæsonen er vist rigtigt startet for dynen

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i dag spillet runde nummer 31 i 2016 :P:D 

I dag blev den spillet på El Valle, den spanske hjemmebane, i selskab med @PGA Pro'en@AN herinde fra og hans kone. Super hyggeligt selskab, super lækkert vejr med 22-23 grader her ud på eftermiddagen :D og så gør det jo heller ikke noget, at drengene løb afsted med sejren på sidste hul :P 

Jeg prøver at notere, hvor mange runder jeg får spillet i år og det er som sagt blevet til 31 indtil videre. Jeg er spændt på hvad det ender med i sidste ende, når jeg nu endelig kan spille masser af turneringer igen :thumbsup:

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Golfkid skrev:

Jeg har i dag spillet runde nummer 31 i 2016 :P:D 

I dag blev den spillet på El Valle, den spanske hjemmebane, i selskab med @PGA Pro'en@AN herinde fra og hans kone. Super hyggeligt selskab, super lækkert vejr med 22-23 grader her ud på eftermiddagen :D og så gør det jo heller ikke noget, at drengene løb afsted med sejren på sidste hul :P 

Jeg prøver at notere, hvor mange runder jeg får spillet i år og det er som sagt blevet til 31 indtil videre. Jeg er spændt på hvad det ender med i sidste ende, når jeg nu endelig kan spille masser af turneringer igen :thumbsup:

Det er dejligt at se, at du får spillet og rigtigt godt at det går godt med ryggen :thumbsup: De 31 runder i år, må vel næsten være mere end du fik spillet hele sidste år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, Logan skrev:

Det er dejligt at se, at du får spillet og rigtigt godt at det går godt med ryggen :thumbsup: De 31 runder i år, må vel næsten være mere end du fik spillet hele sidste år?

Ikke helt tror jeg - fik spillet en del i efteråret også. Jeg nåede 16 alene i december og så nogle stykker i november også. Men fra 1/2 til 1/10 fik jeg kun spillet 12-14 runder tror jeg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige kommet hjem fra en uges ferie i Tyrkiet. Det blev til 7 runder, dog blev 3 af runderne delvist ødelagt af en dårlig ryg. Men det var dejligt at komme ud og svinge lidt igen, og så endda i 20-25 grader. Det skal nok blive en god sæson. Bedste runde dernede var +5 på Maxx Montgomerie og dårligste var +21 på Pasha Cousrse i Antalya Golf Club.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, dinca skrev:

Er lige kommet hjem fra en uges ferie i Tyrkiet. Det blev til 7 runder, dog blev 3 af runderne delvist ødelagt af en dårlig ryg. Men det var dejligt at komme ud og svinge lidt igen, og så endda i 20-25 grader. Det skal nok blive en god sæson. Bedste runde dernede var +5 på Maxx Montgomerie og dårligste var +21 på Pasha Cousrse i Antalya Golf Club.

Sjovt at det lige var Pasha, som du gik den dårligste runde på. Det må primært være pga. ryggen så? Har ikke spille Montgomerie, men vil umiddelbart tro den er en del sværere end Pasha - godt spillet! :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
23 timer siden, Golfkid skrev:

Sjovt at det lige var Pasha, som du gik den dårligste runde på. Det må primært være pga. ryggen så? Har ikke spille Montgomerie, men vil umiddelbart tro den er en del sværere end Pasha - godt spillet! :)  

Godt gættet :thumbsup: selvom Pasha er en kort bane bliver den pludselig meget lang med en meget vag ryg og en kold putter hjælper bestemt heller ikke :no: nu skal det også siges at vi ikke spillede fra bagsmækken på Montgomerie, det gjorde den lige ca. 800m kortere :D Men var da stadig godt tilfreds.

må stadig sige at de to klart fedeste baner vi spillede var Sultan og Lykia Links. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, dinca skrev:

Godt gættet :thumbsup: selvom Pasha er en kort bane bliver den pludselig meget lang med en meget vag ryg og en kold putter hjælper bestemt heller ikke :no: nu skal det også siges at vi ikke spillede fra bagsmækken på Montgomerie, det gjorde den lige ca. 800m kortere :D Men var da stadig godt tilfreds.

må stadig sige at de to klart fedeste baner vi spillede var Sultan og Lykia Links. 

Har du prøvet carya . Den kan jeg godt li .Og national er altid dejligt at spille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

87 slag( + 15 og 30 points ) i dag i Greve..... Var virkelig uskarp inden for 100 m. Nå men til gengæld sidder driveren lige og langt. Banen står faktisk ganske fint for årstiden og greens ruller klart bedre end for bare 3 uger siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
15 timer siden, dynen skrev:

87 slag( + 15 og 30 points ) i dag i Greve..... Var virkelig uskarp inden for 100 m. Nå men til gengæld sidder driveren lige og langt. Banen står faktisk ganske fint for årstiden og greens ruller klart bedre end for bare 3 uger siden.

Der kan jeg godt være lidt misundelig! Jeg gik 9 huller på Hedeland igår, men det er vinterbane og man skal bruge 3-4cm måtte ved alle slag på nær green!

Gik til gengæld de 9 huller i hcp trods måtte og vintergreens :) 7 ud af 9 indspil <100m landede 1-3 meter fra hullet. Så jeg er godt tilfreds med min første runde i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites