Hop til indhold

Fooore SALE - DRIVER


Gæst
 Del

Recommended Posts

Så skal rest beholdningen af drivere ud, både sprit nye og Demo varer.
Jeg har valgt å stille det op som en "pizza menu", der man kan blande nye skaft med demo hoveder, eller Demo/Demo og Nyt/Nyt som man selv ønsker det, så priserne er på den enkelte komponent som så må slås sammen.

Det til-bydes også NYE skafter med connector til Titleist 910-913-915 og til Callaway XHot/Razr (original connector)
Her summeres skaft prisen med montering/connector som er 250.- oveni skaftet. Grip og fragt kommer oveni.

Priserne er baseret på "online salg" der jeg bistår dig til det bedst mulige valg, men de som har anledningen, er velkommen til fitting af den aktuelle driver her hos mig.

Pris eksempler på sprit ny eller baseret på Demovarer
Fooore_sale_driver_eksempel.thumb.JPG.50

Hoveder - montering og Grips både Nye og Demo
Fooore_Sale_driver_hoveder_etc.thumb.JPG

Skaft alternativer både nye og demo sorteret på vægt
Fooore_Sale_driver_skaft.thumb.JPG.eaabc

Som med det andet, her er det først til mølle, og det er begrenset antal af det hele.




 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars.

 

Jeg har en Titleist 913 D2 som jeg slet ikke kan spille med.

Skaftet er Diamana s62 x5ct stiff, standard længde.

Jeg føler det for let og sikkert også for lang.

Hvad kan der gøres i forhold til dine tilbud.

Kan det gøres på mail, eller skal jeg besøge dig.

 

Venlig hilsen Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ideelle er selvsagt at du kommer her op, men jeg vil huske at du er på modsat side af landet? (Esjberg?)

Hvad spiller du i det andet du har? (og som fungerer godt for dig)
Vi kan sagtens ramme rigtig godt om vi bare har en god reference til en anden kølle i din bag som fungerer.

Titleist er 45" som standard, det er jo "moderat" i forhold til de andre, men er du "standard" i jern, skal vi 1 til 1.25 kortere så et sted i mellem 43.75 og 44.00 alt efter som, er det som fungerer bedst her. (nej man taber IKKE distance, den gå op, og retningen bliver også betraktelig bedre)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mine jern er et sæt Wishon 560MC som du har lavet til mig.

Dynamic Gold SL X100, 5-jern 39" SWD7

De spiller ok. Dog nok lidt til den lette side.

3-Wood er en TM med et Fujikura 370 stiff. Det er nok den jeg har den bedste fornemmelse med.

har aldrig været glad for driveren.

Jeeg vil gerne køre til Sæby om du tror det giver mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Find en dag den kommende uge som passer dig, her er jeg usikker på vægt, men det kan tenkes vi skal op mod de 70 gram, men profilen på Fuji E370 er noget for sig selv, med en meget stiv tip section og blød butt (relativt) mod det meste andet der ude, men om det er vægt (79 gram), balance, eller profil som gør at den fungerer , eller lidt af det hele, ja se det vet jeg ikke herfra.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kun godt 90 mph club speed og kun 7.5 grader loft?
Ja nogle gange er det en god kombination, om spillerens swing passer til det som i dag.
...og IKKE usedvanlig, driven er 44.00",og denne spilleren har 0.5" over i jern....

White_Tiger_FULL.thumb.JPG.41b180e7eae63

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars

Har overvejet om det er tid at skifte min gamle driver ud, ikke fordi jeg egentlig er utilfreds, men den er jo af en lidt ældre dato, det er en Taylor Made R7 425 10,5 grader, med et Aldila NV 55-R 350 skaft, i længde 44 tommer målt til start på hovedet, hvilken ville du evt. anbefale, ud fra dit udvalg?

Da jeg bor LANGT fra Sæby, er en fitting desværre ikke mulig.

VH Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ingen ide om hvad der er rigtig for dig, og jeg ville ikke baseret det på hvad du har, for det er ikke det samme som at det du har passer, og deraf mangler vi er sikker fundament å starte fra.

Hva for en længde spiller du i jern? hvad for nogle skaft og vægt ?
Hvad er dine stærke og svage sider med driveren?
En ændring skal være : en lettere, en tungere, en anden balance, feel, bold kurve..????

Loft muligheder tilbage nå er 10.5 - 11 og 12 grader
Skafter findes i 2 varianter som 50 gram så er der hul i sortimentet op til 60 Grams
Godt udvalg 60 til 70 grams

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ingen ide om hvad der er rigtig for dig, og jeg ville ikke baseret det på hvad du har, for det er ikke det samme som at det du har passer, og deraf mangler vi er sikker fundament å starte fra.

Hva for en længde spiller du i jern? hvad for nogle skaft og vægt ?
Hvad er dine stærke og svage sider med driveren?
En ændring skal være : en lettere, en tungere, en anden balance, feel, bold kurve..????

Loft muligheder tilbage nå er 10.5 - 11 og 12 grader
Skafter findes i 2 varianter som 50 gram så er der hul i sortimentet op til 60 Grams
Godt udvalg 60 til 70 grams

 

​Hej

Tænkte jeg nok, bedre med et besøg, men prøver alligevel, driveren passer mig egentlig godt pt., men der har vel været en del udvikling siden jeg købte denne, og den er vel efterhånden også godt slidt, men her er lidt flere oplysninger:

Jern Titleist 714 AP1 5-P, stål skaft XP95 regular, standard længde/lie.

Den stærke side må være, for min alder (56) en god længde, spiller som oftest på en draw, som har tendens til gå for meget i venstre side. Så svagheden er vel retning, helt umulig for mig at spille en kontrolleret fade, som boldflugt foretrækkes en draw.

Det er måske mere svinget som gør de ligger i venstre side, og somme tider for meget, tænkte om måske noget af alt den nye teknologi kunne afhjælpe dette, mens der arbejdes på svinget?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Skaft vægten og flex er udfordringen her, da det er enten 50 eller 60 grams, intet i mellem
Alternative skafter her er nå.
- Grafalloy Booyah S flex 50 Grams  (blød vs flex)
- Grafalloy ProLaunch AXIS Blue S flex 60 grams
- Grafalloy PFC 50 S 61 grams
- Grafalloy ProLaunch AXIS RED 62 grams

Om dine XP95 R passer med hensyn til VÆGT, er det Booyah S på 50 gram der matcher, de andre vil føles heavy

Problemer med venstre siden af banen er typisk for han som spiller en draw
Det sker de gange swinget er for meget inside out, eller face angle for lukket ved impact, og Face angle er den vigtigste her.


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Skaft vægten og flex er udfordringen her, da det er enten 50 eller 60 grams, intet i mellem
Alternative skafter her er nå.
- Grafalloy Booyah S flex 50 Grams  (blød vs flex)
- Grafalloy ProLaunch AXIS Blue S flex 60 grams
- Grafalloy PFC 50 S 61 grams
- Grafalloy ProLaunch AXIS RED 62 grams

Om dine XP95 R passer med hensyn til VÆGT, er det Booyah S på 50 gram der matcher, de andre vil føles heavy

Problemer med venstre siden af banen er typisk for han som spiller en draw
Det sker de gange swinget er for meget inside out, eller face angle for lukket ved impact, og Face angle er den vigtigste her.


 

​Mange tak, her er det formentlig en blanding, så det store problem er nok ikke driveren men tossen der svinger køllen, som sædvanlig! Men hvis du evt. skulle bygge en hvad ville det evt. så blive, er åben med hensyn til hoved og mærke, demo eller nyt, inkl. fragt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden