Jump to content

Recommended Posts

Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig 

​Hvorfor må I ikke bruget det til turneringer?

​nok mest fordi den viser kølle/jern valg, og generelt fordi det er en mobil apps, som kan mere end tilladt,  

Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig 

​Hvorfor må I ikke bruget det til turneringer?

​nok mest fordi den viser kølle/jern valg, og generelt fordi det er en mobil apps, som kan mere end tilladt,  

​Golfshot GPS må gerne bruges til tællende runder (forudsat at afstandsmåling er tilladt på banen)

Golfshot Pro (shotzoom) derimod er ikke tilladt da den har forslag til køllevalg og det er no-go 

Og iphones o.lign er også tilladt http://www.danskgolfunion.dk/klubledelse-og-drift/klubnyt/2014/13/aendringer-i-golfreglerne 

Til OP: min Golfshot GPS har ikke en gunstart option - mener du valg af starthul ??  

Uanset hvad jeg vælger af starthul så tror golfshot at runden er færdig når jeg er færdig med hul nr 18 og man skal selv "spole tilbage" til hul 1.

/Peter

jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot 

Du skal bare trykke på den lille runde med 3 prikker.. Den er iøvrigt flytbar.... Så kommer der en masse muligheder frem

og den funktion havde jeg også i golfshot da jeg havde det installeret på min Samsum, men ikke på denne LG .. I get it not :D 

jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot 

Du skal bare trykke på den lille runde med 3 prikker.. Den er iøvrigt flytbar.... Så kommer der en masse muligheder frem

og den funktion havde jeg også i golfshot da jeg havde det installeret på min Samsum, men ikke på denne LG .. I get it not :D 

​Har du ikke de 3 prikker, har du vel en menu-knap; det er det samme. Hvis ikke, er jeg blank!

Skulle du ikke finde ud af det og overvejer at sende dem en mail, så må du gerne spørge, hvordan man permanent får fjernet køllevalg, når scoren indtastes. 

Hvergang jeg slår det fra, så kommer det igen, når jeg bruger appen igen. 

Kan du ikke bare bruge jump to hole to gange?  Det plejer jeg at gøre.ø

​Forskellen på en god og en dårlig programmør er, at den gode programmør lægger lidt tid og lidt ekstra kode i programmet for at højne brugervenligheden! 
Brugervenligheden her består i, at programmet selv skal vide, man er startet fra et andet hul end hul 1, så det skal bare, på normal vis, gå fra hul 18 til hul 1; når man så når sit eget sidste hul, skal programmet vide, det er hul 18 og afslutte på normal vis. Se, dét er brugervenlighed!!!

Jeg er ikke jordens bedste programmør, men jeg ved nok om programmering, så jeg ved, hvad man kan og ikke kan, og ovenstående kan man!