Lars-Jensen 86 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Har jeg misforstået noget?Når man sætter Golfshot til gunstart (jump to hole), burde det så ikke fortsætte på almindelig vis efter hul 18???Det vil i min optik være det logiske, men, som sagt, er der noget jeg har misforstået? Quote Link to post Share on other sites
gnisten (RIP 2017) 395 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig Quote Link to post Share on other sites
Smut 98 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 (edited) Det virkede for mig da jeg en dag startede fra hul ni. Edited April 20, 2015 by Smut Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 20, 2015 Author Report Share Posted April 20, 2015 Det virkede for mig da jeg en dag startede fra hul ni.Gjorde du noget specielt, eller virkede det bare, så det skiftede fra hul 18 til hul 1 på normal vis? Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 20, 2015 Author Report Share Posted April 20, 2015 Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig Hvorfor må I ikke bruget det til turneringer? Quote Link to post Share on other sites
gnisten (RIP 2017) 395 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig Hvorfor må I ikke bruget det til turneringer?nok mest fordi den viser kølle/jern valg, og generelt fordi det er en mobil apps, som kan mere end tilladt, Quote Link to post Share on other sites
Shotmaker 10 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Der har jeg ikke prøvet. Altså at starte fra andet end hul 1 . Men vi må hellere ikke bruge golfshot ved turneringer..så det er ikke et problem for mig Hvorfor må I ikke bruget det til turneringer?nok mest fordi den viser kølle/jern valg, og generelt fordi det er en mobil apps, som kan mere end tilladt, Golfshot GPS må gerne bruges til tællende runder (forudsat at afstandsmåling er tilladt på banen)Golfshot Pro (shotzoom) derimod er ikke tilladt da den har forslag til køllevalg og det er no-go Og iphones o.lign er også tilladt http://www.danskgolfunion.dk/klubledelse-og-drift/klubnyt/2014/13/aendringer-i-golfreglerne Til OP: min Golfshot GPS har ikke en gunstart option - mener du valg af starthul ?? Uanset hvad jeg vælger af starthul så tror golfshot at runden er færdig når jeg er færdig med hul nr 18 og man skal selv "spole tilbage" til hul 1./Peter Quote Link to post Share on other sites
Christian SSGM 556 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot Quote Link to post Share on other sites
gnisten (RIP 2017) 395 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot Du skal bare trykke på den lille runde med 3 prikker.. Den er iøvrigt flytbar.... Så kommer der en masse muligheder frem Quote Link to post Share on other sites
Christian SSGM 556 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot Du skal bare trykke på den lille runde med 3 prikker.. Den er iøvrigt flytbar.... Så kommer der en masse muligheder fremog den funktion havde jeg også i golfshot da jeg havde det installeret på min Samsum, men ikke på denne LG .. I get it not Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 21, 2015 Author Report Share Posted April 21, 2015 jeg syntes slet ikke jeg kan vælge at springe til hul, i min android version af golfshot Du skal bare trykke på den lille runde med 3 prikker.. Den er iøvrigt flytbar.... Så kommer der en masse muligheder fremog den funktion havde jeg også i golfshot da jeg havde det installeret på min Samsum, men ikke på denne LG .. I get it not Har du ikke de 3 prikker, har du vel en menu-knap; det er det samme. Hvis ikke, er jeg blank! Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 21, 2015 Author Report Share Posted April 21, 2015 Nu har jeg lige skrevet til Golfshot, så kan jeg håbe, de gør noget ved det.I min optik er det et naturligt element af et program og med til ikke at skabe irritation på banen, fordi man ikke skal "spole" 18 huller tilbage! Quote Link to post Share on other sites
Fifler 31 Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Kan du ikke bare bruge jump to hole to gange? Det plejer jeg at gøre.ø 1 Quote Link to post Share on other sites
Nicolai 454 Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Skulle du ikke finde ud af det og overvejer at sende dem en mail, så må du gerne spørge, hvordan man permanent får fjernet køllevalg, når scoren indtastes. Hvergang jeg slår det fra, så kommer det igen, når jeg bruger appen igen. Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 22, 2015 Author Report Share Posted April 22, 2015 Kan du ikke bare bruge jump to hole to gange? Det plejer jeg at gøre.øForskellen på en god og en dårlig programmør er, at den gode programmør lægger lidt tid og lidt ekstra kode i programmet for at højne brugervenligheden! Brugervenligheden her består i, at programmet selv skal vide, man er startet fra et andet hul end hul 1, så det skal bare, på normal vis, gå fra hul 18 til hul 1; når man så når sit eget sidste hul, skal programmet vide, det er hul 18 og afslutte på normal vis. Se, dét er brugervenlighed!!!Jeg er ikke jordens bedste programmør, men jeg ved nok om programmering, så jeg ved, hvad man kan og ikke kan, og ovenstående kan man! Quote Link to post Share on other sites
Lars-Jensen 86 Posted April 24, 2015 Author Report Share Posted April 24, 2015 Efter at have korresponderet med support fra Shotzoom (Golfshot GPS) har disse nu sendt sagen videre til programmørerne. Det er så ikke til at sige noget om, hvornår (om) der sker yderligere... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts