WALLIN Posted January 6, 2015 Report Posted January 6, 2015 Hej med jer Glæder mig til at deltage på siden. Har fulgt med på sidelinien et stykke tid;) 1 Quote
Fifler Posted January 6, 2015 Report Posted January 6, 2015 Velkommen til Danmarks bedste golfdebatside. Quote
Nicolai Posted January 6, 2015 Report Posted January 6, 2015 (edited) Velkommen til Edited January 6, 2015 by Nicolai Quote
gnisten (RIP 2017) Posted January 6, 2015 Report Posted January 6, 2015 ja du skal da ihvertfald ikke sidde ude på gangen ,kom endeligt ind i klassen Quote
AJ Posted January 6, 2015 Report Posted January 6, 2015 Der er altid plads til en til i forreste række - så velkommen til. 1 Quote
Bojoerge Posted January 8, 2015 Report Posted January 8, 2015 Jeg mener det samme som alle de andre :-) Quote
Golfkid Posted January 8, 2015 Report Posted January 8, 2015 Jeg ser faktisk helst at du bliver udenfor døren og ikke kommer ind... Det er utilgiveligt at følge med på sidelinien uden at byde ind med noget ;) Velkommen til!! Quote
MRWilson Posted January 8, 2015 Report Posted January 8, 2015 (edited) Jeg ser faktisk helst at du bliver udenfor døren og ikke kommer ind... Det er utilgiveligt at følge med på sidelinien uden at byde ind med noget ;) Velkommen til!!. He he he, ja han har bare nasset på vores ufattelige visdom om golf og andet - raget det ene guldkorn til sig efter det andet... Grunden til at han stikker hovedet ind, er måske at niveauet er faldet herinde og han tænker, nu kan jeg tilbyde lidt.....men måske bliver vi overrasket, måske er han bare GUDEN, med de rigtige svar.... -:) Edited January 8, 2015 by MRWilson 1 Quote
Recommended Posts