Guest Posted November 20, 2014 Report Posted November 20, 2014 Jeg har meldt mig på denne side fordi jeg syntes der er en god stemning og siden virker godt, der er øjensynligt andre portaler, men nu valgte jeg denne. Er nybegynder 2014. Jeg arbejder på at lave instruktions videoer med 3D der forklare de tekniske aspekter omkring bold håndtering i golfslaget og konsekvenser af forskellige tilgange til bolden, til glæde for alle der ikke forstår det der med vinklerne. Onwards and forward! Quote
rene20 Posted November 20, 2014 Report Posted November 20, 2014 Velkommen til[emoji106] vi ser frem til at se nogle videoer Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Årgang63 Posted November 20, 2014 Report Posted November 20, 2014 Velkommen til Det lyder spændende med 3D videoer, ingen tvivl om, at 3D kan være en af vejene til en bedre forståelse, af hvad der faktisk foregår i et golfsving. Hvis bare nogle af de misforståelser, som 2D videoer er fadder til, kan fjernes, har man gjort sporten meget godt Quote
gnisten (RIP 2017) Posted November 20, 2014 Report Posted November 20, 2014 velkommen til , ja det lyder hammerende spændende med 3D . håber at siden her lever op til forventningerne ,men det er jeg ikke i tvivl om Quote
Logan Posted November 21, 2014 Report Posted November 21, 2014 Velkommen til, du bliver sikkert lige så grebet af siden som vi andre Quote
AJ Posted November 21, 2014 Report Posted November 21, 2014 Velkommen til også herfra. Det lyder spændende med 3D videoer - håber de kan løse mysteriet omkring mit "anderledes" golfsving en gang. Quote
Recommended Posts