Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er sikker på at golf er godt mod stress. Har også et arbejde hvor der er tryk på. En tur på goldbanen og få "renset" sindet. Det er guf. både alene og med andre.

Held og lykke med golfen. Den vil bringe dig mange glæder (desværre også sorger :-( )

Posted

Er sikker på at golf er godt mod stress. Har også et arbejde hvor der er tryk på. En tur på goldbanen og få "renset" sindet. Det er guf. både alene og med andre.

Held og lykke med golfen. Den vil bringe dig mange glæder (desværre også sorger :-( )

aaaah, sorger og sorger ... men frustrationer skal der nok blive :D 

Velkommen til denne dejlige verden. Jeg har også erfaret hvor godt det er for sindet at få tømt hovedet på golfbanen og har for nyligt helt forladt en alt for uhensigtsmæssig stilling i forhold til fritid og familie og skiftet den ud med én, hvor der blandt andet også er tid til golfen .. den bedste beslutning jeg nogensinde har taget i forhold til arbejdsliv :) 

Posted

Ja ok:-) Sorg= frustrationer... 

Hvis jeg må komme med en lille ting. Prøv for sjov skyld at skrive alle dine runder ind i et regneark. Marker Bogey, par og birdies med hver deres farve. Du vil erfare mange ting, ved at kikke på det farvebillede der langsomt toner sig frem efterhånden, som du får skrevet runder ind.

SÅ begynder du at sørge :-) og tænker.... for satan mand............ Kom nu!! du kan jo godt :-) 

Posted

God historie, og velkommen til denne fantastiske verden :thumbsup:

kan se at du spiller i Randers Fjord. Skal du spille på tirsdag? Vi har vendskabsmatch mod jer. Afsluttes med stegt flæsk og persillesovs. Bare det, er nok til at folk kommer...... Masser af flæsk. Rigtig Vikingemad :-) altid en tradition i Randers Fjord

Posted

Velkommen hertil i vores verden... Må de gode og dårlige runder gå lige op, med mere hældning til de gode runder...

Golf er godt når man skal af med nogle aggressioner - som en dansk film (morten Koch) havde med engang med pigen der slog på tæpper og forbandede en person et sted hen, eller når japansk porcelæn bliver smadret, næe så vil jeg hellere på golfbanen og smadrer nogle gode Jernslag afsted, og forbande en person eller noget andet et sted hen

Posted

kan se at du spiller i Randers Fjord. Skal du spille på tirsdag? Vi har vendskabsmatch mod jer. Afsluttes med stegt flæsk og persillesovs. Bare det, er nok til at folk kommer...... Masser af flæsk. Rigtig Vikingemad :-) altid en tradition i Randers Fjord

Posted

Nej, det skal jeg ikke. Jeg stopper i Randers med udgangen af juni måned, og har allerede meldt mig ind i Volstrup. Jeg skal nok til klubaften i Volstrup på tirsdag i stedet for.

Posted

Tak tak.

Det er helt korrekt at golf renser sindet.. i hvert fald for en stund :)

Jeg elsker at være på banen og trænings områderne, og ser frem til den ugentlige dyst i herredagen.

Mit mål for denne sæson var at komme ned i hcp. 25, men jeg har øvet rigtig meget og de fleste af dem jeg har spillet med griner nærmest (inkl. vores pro trænere) og mener helt bestemt at jeg skal ændre målet :)

Den eneste rigtige sorg (frustration) jeg har lige pt. mht. til golf er at jeg er nået dertil hvor jeg skal skifte mit begynder sæt ud, men økonomien på sygedagpenge tillader det ikke.

@MRWilson god ide.. har skrevet de huller ned jeg HAR lavet par på og den eneste Birdie til dato :)

Kan det der golfshot egentlig ikke holde øje med det ?

Brian

Posted

Tak tak.

Det er helt korrekt at golf renser sindet.. i hvert fald for en stund :)

Jeg elsker at være på banen og trænings områderne, og ser frem til den ugentlige dyst i herredagen.

Mit mål for denne sæson var at komme ned i hcp. 25, men jeg har øvet rigtig meget og de fleste af dem jeg har spillet med griner nærmest (inkl. vores pro trænere) og mener helt bestemt at jeg skal ændre målet :)

Den eneste rigtige sorg (frustration) jeg har lige pt. mht. til golf er at jeg er nået dertil hvor jeg skal skifte mit begynder sæt ud, men økonomien på sygedagpenge tillader det ikke.

@MRWilson god ide.. har skrevet de huller ned jeg HAR lavet par på og den eneste Birdie til dato :)

Kan det der golfshot egentlig ikke holde øje med det ?

Brian

Golfshot kan godt holde styr på dine løbende scorekort, men ikke eclectic (bedste score på hvert hul) ... sidste år lavede jeg et excel ark hvor jeg bare kopierer mine hjemmebanescores ind direkte fra golfshot og så tæller den mine scores på de enkelte huller sammen på tværs af runderne, så jeg kan se hvor mange bogeys/pars/birdies jeg har på de enkelte huller, det gav da lidt en ide om hvilke huller jeg skal arbejde med min management på 

I år er jeg med i herreklubben og der taster vi en eclectic score hver gang som så er registreret i Golfworks (Golfbox konkurrent) 

Angående udstyr, så er der altså meget godt brugt udstyr på markedet som kan erhverves for rimelige penge og der er også tit udstyr herinde som får ny ejer til meget rimelige priser :) 

• 4 weeks later...