Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jep jep. Igår betalte jeg kontingent og tog regelprøven med det samme. Hjem og hygge lidt med ungerne og ud og spille en kaninrunde kl 17. Idag fik jeg mit bagmærke og skal ud og spille mine nye hjemmebane kl. 07.00 lørdag. Fedt fedt fedt. Glæder mig.

• Upvote 1
Posted

Kommer jo an på om der er Max hcp på banen .. uden at skulle vide hvor højt hans hcp er ...

Posted

Tillykke med mærket. Og godt gået med de 60 points.

Hvad bliver dit nye handicap så? Lige over 30?

Tak tak. Så vidt jeg ved og kan regne mig frem til. 30,5

Posted (edited)

Har du ikke tastet det i golfbox? Så står det nemlig med det samme hvad det nye HCP er.

60p er dælme mange selv i HCP 49 - 3,33p pr hul, tillyk med det :)

Edited by Hojbjerg
Posted

Har du ikke tastet det i golfbox? Så står det nemlig med det samme hvad det nye HCP er.

60p er dælme mange selv i HCP 49 - 3,33p pr hul, tillyk med det :)

Tak. Jeg har ikke tastet. Afleverede det i brevsprækken i klubhuset. Så må vi se hvor lang tid der går før det er registreret.

Posted

Tak. Jeg har ikke tastet. Afleverede det i brevsprækken i klubhuset. Så må vi se hvor lang tid der går før det er registreret.

Ville ikke aflevere sådan et kort, tænk nu hvis det blev væk :) men få lige lavet 3-4 runder mere af den type, vi andre vil gerne have en chance til VMG :)

• 2 weeks later...