Bojoerge Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 Jeg blev lige opmærksom på, at man kunne præsentere sig selv, så det vil jeg gøre. Mit navn er Bo. Jeg 38 år gammel og bor i Helsingør Jeg blev interesseret i golf for 10 år siden, og blev dengang skrevet op på ventelisten i Hillerød Golfklub. Som studerende havde jeg ikke ret meget mulighed for at komme rundt til andre baner, så jeg spillede mest par-3 bane golf i Hillerød. Efter 5 års ventetid blev jeg medlem i Hillerød og var der i 3 sæsoner. Da jeg flyttede til Helsingør blev jeg medlem i Hornbæk Golfklub, hvor jeg er rigtig glad for at spille. Golf er min store passion. Jeg spiller så meget som mit arbejde tillader mig - hvilket er alt for lidt. Jeg spiller så meget jeg kan nå - ca. 1 - 2 gange om ugen. I ferier mv. bruger jeg rigtig meget tid på golf. Jeg er rigtig dårlig til at tage ud i klubben for at træne, hvilket helt sikkert forhindrer mig i at blive en bedre golfspiller. Det betyder også at jeg svinger rigtigt meget i niveau. I mine bedste stunder er jeg tæt på at spille boogie-golf, mens de dårligste runder er over 15 slag dårligere. Min grundlæggende filosofi vedrørende golf er, at det er svinget der er det afgørende. Jeg spiller meget på føelse og går ikke ret meget op i svingteknik. Hvis jeg rammer en god føelse så prøver jeg er følge bruge det, indtil det ikke virker mere. Så må jeg finde på noget nyt. Jeg er det modsatte er en udstyrsfreak. Jeg går meget lidt op i hvilke udstyr jeg spiller med. Jeg går heller ikke meget op i hvilken bold jeg spiller med. Jeg er en ivrig golfdebatør og har været aktiv på golfonline i mange år. Nu er det forum jo desværre gået lidt dødt og jeg søger nye græsgange her på vildmedgolf. Jeg skriver også lidt på golf.dk Quote
rene20 Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 Velkommen til.... Jeg er sikker på at du finder en en masse gode ting herinde Quote
kennyboy Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 Hej Bo Jørgensen Hjertelig velkommen Quote
Rosenberg Posted November 19, 2013 Report Posted November 19, 2013 Velkommen Bo Golf kan man ikke for for meget af Quote
The Driver Posted November 19, 2013 Report Posted November 19, 2013 Velkommen til, dejligt med nye brugere af dette super gode forum. :-) Quote
TigerDK Posted January 26, 2014 Report Posted January 26, 2014 Velkommen til. Din føelse må da være ok, når du ligger i handicap 16. Quote
Recommended Posts