Hop til indhold

Birkefeldt

Recommended Posts

Hej golfnørder!

 

Må hellere sige pænt goddag! Konen og jeg startede med vores golfkørekort for to måneder siden. Efter vi havde været med nogle venner ude at gå en runde, var vi bare hooked. Det er lige siden blevet til 2 - 4 besøg på golfbanen hver uge, som vi hygger os meget med.

 

Vi har meldt os ind i Tullamore golf club lidt udenfor Ikast, hvor vi har en dejlig og svær 9-huls bane at kæmpe med.

 

Jeg har allerede læst en del her på forummet og glæder mig til at suge flere guldkorn og sjove indslag til mig. Dejligt at finde et forum hvor tonen er venlig og lun og hvor sagligheden er i højsædet.

 

mvh kenneth

Redigeret af Birkefeldt
Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt i går sammen om noget , det er lidt nemmere at komme afsted når begge er hook på det , måske konen også opretter profil?

En ting har har erfaret ,samme gælder for andre par , LAD VÆRE AT RETTE på hendes sving , kun ros ellers ti stille , det er svært meget svært , hvis hun decideret insistere på at du kommer med dine guldkorn ,så er det fint , ellers ingenting ,

Og en lille regel opkvikker ,,,, du får et straffeslag hvis du kommer med guldkorn ,

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for velkomsten til jer alle!

 

Dejligt i går sammen om noget , det er lidt nemmere at komme afsted når begge er hook på det , måske konen også opretter profil?
En ting har har erfaret ,samme gælder for andre par , LAD VÆRE AT RETTE på hendes sving , kun ros ellers ti stille , det er svært meget svært , hvis hun decideret insistere på at du kommer med dine guldkorn ,så er det fint , ellers ingenting ,
Og en lille regel opkvikker ,,,, du får et straffeslag hvis du kommer med guldkorn ,

 

Jeg tror konen får dækket sit golf-info-behov af mig. Hun er ikke så ambitiøs mht. at læse om teori og teknik. Mere learning by doing typen. I den forbindelse har jeg erfaret at det oftest er bedst at tie stille, selvom hun lige har rejst sig for hurtigt op, for hvem ved hvilken gang - Ouch! Men det gælder nu også den anden vej. Man ved jo oftest godt hvad man gør forkert. Men vi hygger os nu meget med det  :)

Redigeret af Birkefeldt
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for velkomsten til jer alle!

Jeg tror konen får dækket sit golf-info-behov af mig. Hun er ikke så ambitiøs mht. at læse om teori og teknik. Mere learning by doing typen. I den forbindelse har jeg erfaret at det oftest er bedst at tie stille, selvom hun lige har rejst sig for hurtigt op, for hvem ved hvilken gang - Ouch! Men det gælder nu også den anden vej. Man ved jo oftest godt hvad man gør forkert. Men vi hygger os nu meget med det :)

Hey velkommen til nu spiller jeg jo i trehøje Golfklub der er jo ikke så langt og i er da meget velkommen ud og spille en seriøs lækker bane når den tid kommer .. jeg skal nok være baneguide og spille med jer på runden ...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 uger senere...

Hey velkommen til nu spiller jeg jo i trehøje Golfklub der er jo ikke så langt og i er da meget velkommen ud og spille en seriøs lækker bane når den tid kommer .. jeg skal nok være baneguide og spille med jer på runden ...

Hej Lars! Det er rigtig pænt af dig og det kunne da være hyggeligt. Det må vi se på engang i det nye år når vejret og banerne igen står flotte.

 

mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden