Hop til indhold

Hvad har du købt idag?


Christian SSGM

Recommended Posts

59 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Så blev der i anledning af black friday købt en Witt Sous Vide stav til supplement af det sous vide kar jeg har i forvejen. Syntes der manglede lidt kapacitet en gang imellem.

 

hej,

 

bruger du ikke en flamingo-kasse med låg ? 

 

Jeg har en 12 liters kasse, hvor jeg har skåret ud til staven. Dermed har jeg ingen vandfordampning (over 16 timer) og staven kan sagtens følge med.

 

Vh

René

Link til kommentar
Del på andre sites

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, skrev ReneN:

 

hej,

 

bruger du ikke en flamingo-kasse med låg ? 

 

Jeg har en 12 liters kasse, hvor jeg har skåret ud til staven. Dermed har jeg ingen vandfordampning (over 16 timer) og staven kan sagtens følge med.

 

Vh

René

 

Altså, det er ikke en stav jeg har nu, men et sous vide kar 😉 det regner jeg med fremad bare at bruge til feks grøntsager. Har det også mistænkt for at varme for meget 

 

til staven tænker jeg at ombygge 2 køletasker jeg har stående, så jeg har både en mindre og en stor 

 

Redigeret af Christian SSGM
Link til kommentar
Del på andre sites

Måtte lige støtte den lokale proshop lidt også.

 

Mine Nike sko til fugtig bane er godt slidte, så var lige forbi og se hvad han havde at byde på

 

Under Armour Spieth 2 blev det til :) lækker klassisk’ish sko til når mine skeechers ikke dur i vådt føre 

 

 

speith_2_blk.jpeg

Redigeret af Christian SSGM
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 1 måned senere...

Så fik jeg brugt en et par gode timer sammen med @Rosenberg i Indoorclub I Ballerup. Tak til Thomas for at guide mig igennem processen selvom svinget er vimterrustent. 

 

Fik udleveret mit 7-jern med et nyt hoved  (uden hak) og en 50 graders AW i samme konfiguration som min PW. Den nye AW føles som at slå min PW og det er godt for den er jeg meget sikker med. 

 

Jeg fik også testet og lavet bestilling på en SW og en LW, hvor det også lykkedes at finde samme gode følelse som når jeg slår min PW. 

 

Vi fandt også ud af at min nyindkøbte men brugte 16 graders hybrid har et for langt skaft så det korter Thomas ned. 

 

Nu glæder jeg mig til at få de nye wedges og til at det bliver forår igen...

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
Den 23.11.2018 kl. 21:12 , skrev Christian SSGM:

Måtte lige støtte den lokale proshop lidt også.

 

Mine Nike sko til fugtig bane er godt slidte, så var lige forbi og se hvad han havde at byde på

 

Under Armour Spieth 2 blev det til :) lækker klassisk’ish sko til når mine skeechers ikke dur i vådt føre 

 

 

speith_2_blk.jpeg

Er du stadig glad for skoen? Jeg har netop købt samme model (på bud :) ) Har kun lige haft den på til at slå lidt bolde, men umiddelbart virker den god.

 

Nyt i baggen: Der er netop kommet en Callaway Epic Flash Sub Zero (verdens længste navn på en driver?) hjem til mig. I sidder et Tensai Blue 65 skaft, som jeg har kortet ned i 45", men skal lige testes godt og grundigt af før jeg finder den endelige længde og vægt jeg skal have. Blytape er min ven :) På papiret skulle den som standard være D4 i 45,5", men den var "kun" D3 og smuttede ned i en D0,5 efter den var cuttet. Så glæder mig til masser af test!!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev osholm:

Er du stadig glad for skoen? Jeg har netop købt samme model (på bud :) ) Har kun lige haft den på til at slå lidt bolde, men umiddelbart virker den god.

 

Nyt i baggen: Der er netop kommet en Callaway Epic Flash Sub Zero (verdens længste navn på en driver?) hjem til mig. I sidder et Tensai Blue 65 skaft, som jeg har kortet ned i 45", men skal lige testes godt og grundigt af før jeg finder den endelige længde og vægt jeg skal have. Blytape er min ven :) På papiret skulle den som standard være D4 i 45,5", men den var "kun" D3 og smuttede ned i en D0,5 efter den var cuttet. Så glæder mig til masser af test!!

 

Nu har jeg kun gået én fuld runde forleden med dem, så når jeg er lidt træt i fødder og ben tror jeg mere det er fordi jeg ikke er kommet i sæson-form endnu og skoen stadig er lidt stiv :D  De står rigtigt godt på den fugtige jord, men komfortmæssigt kan de altså ikke måle sig med de lette Skechers jeg har brugt hidtil. DE er til gengæld ikke rigtig gode på fugtig jord

 

Jeg tror dog de bliver bedre når de lige er gået til    

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har opgraderet min jernsæt, jeg fandt et sæt Titleist 716 CB til 2.500 kr., så det er røget i baggen. reg. længde og stiff skaft. o

 

Jeg har ikke 100% føling med det endnu, 2 runder, og yderligere 2 gange på rangen. Men de sidste par huller på runden i går kunne jeg mærke at jeg ikke er langt fra 🙂

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden