Hop til indhold

Sorø Golfklub


claust

Recommended Posts

  • 7 måneder senere...

Er der så også garanti for godt vejr  :rolleyes:

 

Der findes ikke dårligt vejr - kun dumme ordsprog :D

I øvrigt er roughen så småt ved at få fat, så lad nu være med at slå boldene de forkerte steder hen, det kan ikke betale sig, selvom den ikke alle steder ser så slem ud. En tommelfingerregel er at der hvor roughen ligger højere end fairway er bolden til at finde og spille, der hvor den ligger lavt er begge dele problematisk. Men det passer ikke helt alle steder. Fx. er roughen på venstre side af hul 5, værre end den umiddelbart ser ud.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der så også garanti for godt vejr  :rolleyes:

 

Nu er det måske nok et helt vildt forslag, men har du overvejet at finde en eller anden internetbiks - måske endda én der engang imellem kører nogle gode tilbud - og så få investeret i et sæt regntøj. Jeg har hørt Cross skulle have nogle fine modeller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det måske nok et helt vildt forslag, men har du overvejet at finde en eller anden internetbiks - måske endda én der engang imellem kører nogle gode tilbud - og så få investeret i et sæt regntøj. Jeg har hørt Cross skulle have nogle fine modeller.

 

:hyper:

Link til kommentar
Del på andre sites

I øvrigt er roughen så småt ved at få fat, så lad nu være med at slå boldene de forkerte steder hen, det kan ikke betale sig

 

 

Det forstår jeg ikke rigtig noget af. I mine ører lyder det som en temmelig god forretning og derfor noget, der godt kan betale sig  :D

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 år senere...
  • 2 år senere...

Spændende tiltag og de giver rigtig god mening. Indsnævringen i fairway hul 13 for at forhindre spil fra hul 10 giver måske visuelt et lidt sært billede mht bunkers og spilleområdet ved green, men det er også en af dem som fremhæves at det bliver en forsøgsperiode hvad der kan komme til at fungere.

 

Fedt greens forbedres og gøres hurtigere :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser spændende ud :thumbsup: Jeg er glad for der også er fokus på greens, jeg husker da Sorø altid var banen med de bedste greens på Sjælland. Det må de meget gerne komme i nærheden af igen. Banens layout fortjener det.

 

Nu kunne det være sjovt at høre, om der er sluppet noget ud om, hvor meget disse forbedringer koster.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser spændende ud :thumbsup: Jeg er glad for der også er fokus på greens, jeg husker da Sorø altid var banen med de bedste greens på Sjælland. Det må de meget gerne komme i nærheden af igen. Banens layout fortjener det.
 
Nu kunne det være sjovt at høre, om der er sluppet noget ud om, hvor meget disse forbedringer koster.


Jeg har ikke hørt noget, men jeg har heller ikke været til hverken GF eller udvalgsmøder henover vinteren.
Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, skrev Pastorius:

 


Jeg har ikke hørt noget, men jeg har heller ikke været til hverken GF eller udvalgsmøder henover vinteren.

 

Ok. Men jeg kunne godt forestille mig, at delt ud på det enkelte medlem, så skaber det nok heller ikke alverden ravage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, skrev COP:

Ok. Men jeg kunne godt forestille mig, at delt ud på det enkelte medlem, så skaber det nok heller ikke alverden ravage. 

 

Jeg tænker at udgifterne er alt for store til de ændringer, og ser det ud til at vores greenkeeper (som kom sidste år) er rigtig dygtig til at få prioriteret arbejdet, så der simpelthen sker flere ting på banen. Desuden har klubben overtaget banen fra det A/S der hidtil har ejet den. Jeg mener at det blev meldt ud at det påvirker resultat positivt med 300.000 årligt.

Der er - for et år siden - også skiftet kraftigt ud i bestyrelsen, og vi har fået styrket administrationen ved at René i Shoppen er blevet forretningsfører.

 

Alt i alt peger pilen kraftigt fremad på alt andet end det rent sportslige. Jeg har svært ved at finde ret meget andet end vejret at brokke mig over for tiden - og det er store ord fra en nordjyde.

  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden