claust Posted December 30, 2008 Report Posted December 30, 2008 Har lige oprettet dette subforum, for at I alle har mulighed for at komme med kommentarer omkring sitet her, det være sig indhold, funktionalitet eller teknikken. Vi har allerede nogle få brugere der har tilmeldt sig forum, velkommen til jer. Jeg håber at I synes at siden her er værd at nævne for andre golfinteresserede i omgangskredsen, så vi kan få gang i debatten herinde. Quote
FH Posted January 28, 2009 Report Posted January 28, 2009 Hejsa Var det noget med en shout box eller en tråd til f.eks sjove golf klip eller bare jokesEllers en fin side her Godt stykke arbejde Mester FH2009-01-28 16:13:44 Quote
claust Posted January 28, 2009 Author Report Posted January 28, 2009 Hej du, Har ledt efter en ordentlig shoutbox der integrerer med forumet, men har indnu ikke fundet det 'rigtige'. Ser du noget hører jeg gerne om det. I mellemtiden er der lagt planer for de næste mange ugers (måneders?) udvidelser af VMG, så den vil nok ikke komme i første række. En tråd til sjove klip er en super idé, så den går jeg på med det samme :-) Quote
FH Posted February 2, 2009 Report Posted February 2, 2009 Hej ClaustKunne man lave en "Box" i venstre side ved de3 andre der er der som måske kunne hedde "Sidste Nyt" Quote
FH Posted February 2, 2009 Report Posted February 2, 2009 Hejsa Denne kan tilpasses til denne hjemmeside tror jeg http://www.freeshoutbox.net/?gclid=CN3xmva7vZgCFQ5GQwodkGveaQ FH2009-02-02 10:00:25 Quote
claust Posted February 3, 2009 Author Report Posted February 3, 2009 Hej ClaustKunne man lave en "Box" i venstre side ved de3 andre der er der som måske kunne hedde "Sidste Nyt" Mener du med nyheder eller debatindlæg?? Quote
FH Posted February 3, 2009 Report Posted February 3, 2009 Undskyld jeg mener med sidste nyt f.eks om sporten (golf)mener der er en RSS om golf et eller andet sted Quote
FH Posted February 3, 2009 Report Posted February 3, 2009 Ja så er jeg her igen Kunne du sætte en online status på siden så man kunne se hvem der var online måske lige under C i venstre side (husk ALT dette er kun forslag) Quote
claust Posted February 3, 2009 Author Report Posted February 3, 2009 Har ledt efter en RSS, men har ikke kunne finde én der er på dansk, og udelukkende omhandler golf... Sig til hvis du finder én :-)Online status kan du se på siden med forum oversigten - i bunden. Der kan du se de der er loget ind lige nu (klik på 'brugere online'), samt antal gæster. Quote
FH Posted February 3, 2009 Report Posted February 3, 2009 Ja det havde jeg faktisk set men ved af erfaring at "folk ikke ser det når det er i bunden"Du må huske det er kun forslag og du skal kun bruge det du synes omhttp://rsskataloget.dk/feeds/show/4214 FH2009-02-03 08:39:38 Quote
FH Posted February 3, 2009 Report Posted February 3, 2009 Hej ClaustDet er en DGU klub i Viborg området du har glemt på listen over golf klubber i midtjyllandhttp://www.hedensgolf.dk/ FH2009-02-03 09:01:21 Quote
Recommended Posts