Hop til indhold

Claust's bag 2013


Recommended Posts

Her kommer min nye bag så - jern og wedges fra LHW / Fooore Golf Labs, og så lige en hyldevare-driver fra udsalg, som jeg ikke kunne stå for - den må blive fittet en anden gang.

 

Sådan ser det altså ud nu - er TEMMELIGT tilfreds med indholdet nu. Billederne er taget inden at jeg har slået et eneste slag med jern og wedges. I morgen vil jeg tage på rangen og få dem indviet og ridset til...

 

Sweet arbejde af LHW. Scratch EZ-1 jern, fittet med PXi 6.5 skafter, softsteppet 2x så de spiller en del blødere en dét. Vægten er lige i skabet for mig.

 

Optikken i de her skafter er for fed. LHW har FLO' et alle skafter så label stort set vender samme vej, og det giver et meget bedre udtryk end hvis de ikke er alignet.

 

Multicompound grips, my favorite :-)

 

3 stk wedges, gap og sand med PXi skafter...

 

Og lob med DG Spinner..
 

Toplinje EZ-1

 

Og wedge.
 

Ny standard Nike Covert i baggen
 

 

 

Scotty får lov at blive :-)

 

...ligesom de her fætre. Nu skal jeg jo lige lære at bruge de mange andre nye ting i baggen, inden jeg kaster mig ud i mere ;-)

 

Se alle billederne i albummet

Link til kommentar
Del på andre sites

...jo men ramte du bolden med dit nye grej ?

 

Så er jeg tilbage fra rangen, efter 4 spande bolde fortrinsvist med jernene.

 

Svaret på dit spørgsmål; Ja for S..... jeg ramte, :frantics: og det jeg hæftede mig mest ved at det var mere konsekvent og med færre fejl :fear: end tidligere! Og da det jo er de dårlige slag der tæller, bliver det jo spændende ;-)

 

Mine køller derimod er IKKE vågnet op efter vinteren <_< , og wedges savner også træning, dog ikke så slemt som køllerne :-)

 

Tager min første runde med jernene på søndag...

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er jeg tilbage fra rangen, efter 4 spande bolde fortrinsvist med jernene.

 

Svaret på dit spørgsmål; Ja for S..... jeg ramte, :frantics: og det jeg hæftede mig mest ved at det var mere konsekvent og med færre fejl :fear: end tidligere! Og da det jo er de dårlige slag der tæller, bliver det jo spændende ;-)

 

Mine køller derimod er IKKE vågnet op efter vinteren <_< , og wedges savner også træning, dog ikke så slemt som køllerne :-)

 

Tager min første runde med jernene på søndag...

Sådan !....det var mulig å få dig godt spillende med jern igen, så nå skal bare rutinen på plads :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden