Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2012?


rene20

Recommended Posts

???

Er der ballade i jeres klub, eller er det bare spillet som ikke er kønt?

Ikke noget nyt - bare ingen penge (det er ligesom i Brøndby noget værre end folk lige går og tror). Mht. spillet er jeg faktisk lidt fortrøstningsfuld. Vi har alle dage været bedst i modgang, når alle andre forventer vi ville falde igennem.

Redigeret af Pastorius
Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke noget nyt - bare ingen penge (det er ligesom i Brøndby noget værre end folk lige går og tror). Mht. spillet er jeg faktisk lidt fortrøstningsfuld. Vi har alle dage været bedst i modgang, når alle andre forventer vi ville falde igennem.

Ingen penge - det er jo "bare" det samme problem som de fleste golfklubber kæmper med - der er dog undtagelser:

http://teetime.dk/news/danske-golfklubber/ingen-krise-her

Der er dog en fejl i ariklen, vi har ikke sparet på vedligehold af banen (tværtimod) . der er sparet på ændringer og omlægninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingen penge - det er jo "bare" det samme problem som de fleste golfklubber kæmper med - der er dog undtagelser:

http://teetime.dk/ne...ingen-krise-her

Der er dog en fejl i ariklen, vi har ikke sparet på vedligehold af banen (tværtimod) . der er sparet på ændringer og omlægninger

Sorø havde også overskud sidste år - men det er ikke kommet uden besparelser. Det eneste der ikke er sparet på er nok banen. Faktisk er de lige nu i gang med at lave dræn på hul 5, 6 og 10 og har sidste efterår fjernet en hel masse beplantning, så banen nu er tættere på det der var tiltænkt da den blev designet. Til gengæld er vi blevet forberedt på at vi vil se mere mere ukrudt og kløver på banen end tidligere, som konsekvens af de nye miljøregler.

Mht. AaB, så er det ikke mange golfklubber der har årlige driftsunderskud i omegnen af deres egenkapital.

Redigeret af Pastorius
Link til kommentar
Del på andre sites

hehe ikke 100% gir, det havde ellers været lækkert :D så ville jeg være et svin hvis jeg brokkede mig :)

UPS, jeg skal vist bare gå i seng nu, tror jeg. Det var jo 100% fairway hits, du havde. Og dét er da heller ikke så tosset endda :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Super dag på banen :D

Scorede 32 pts. hvilket faktisk ikke var godt nok :no:

Ramte 10/13 farways.... ikke en eneste GIR....

Det korte spil halter desværre. Idag lod Jeg driveren blive i baggen, og brugte hybrid på alle par 4 og 5 huller.

Dog også et enkelt par 3. det spillede godt 200 mtr. da vinter tee er sat LAAAAAAngt tilbage :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden